"ДРУГЕ ДИХАННЯ КЕРІВНИКА" В ОДЕСІ
08.04.2020

Цей тренінг підвищує ефективність співробітників, розвантажує керівників від левової частки справ за рахунок грамотного управління людьми. І, як результат - підвищення доходу.

Які проблеми у звичайного керівника:

  • Співробітники не виконують свої завдання.
  • Керівник постійно включається в рутинний процес і витрачає свій час.
  • Варто керівнику відлучитися, і бізнес руйнується. Через це він може боятися їхати у відпустку.
  • Проблеми накопичуються, як снігова куля. А керівник в ній працює "пожежним" і "рятувальником".
  • У керівника зникає бажання працювати.


Що ми пропонуємо:

Пройти за 4 дні 7 основних тренувань керівника, під час яких ви навчитеся вирішувати просто за рахунок своїх управлінських навичок вищевказані п'ять проблем бізнесу.

У тренінгу беруть участь тільки власники і виконавчі директори підприємств. Тренування будуть проходити по римській системі - кожен тренується з кожним. Це підвищує ефективність і підсилює здібності керівника набагато швидше, ніж в будь-якій іншій схемі.

Що в результаті:

  • Співробітники стануть самостійно виконувати свої завдання.
  • Співробітники візьмуть відповідальність за результат і будуть самі шукати рішення для проблем в своїй сфері відповідальності.
  • Пасивні гравці включаться і почнуть проявляти ініціативу чи тихо підуть, звільнивши місце для здібних людей.
  • Співробітники будуть прагнути підвищувати свою кваліфікацію за рахунок свого часу і коштів.
  • У команді з'являться цінності і традициии, що підвищують ефективність команди.


Початок програми: 20 квітня 2020 року

Місце проходження: Одеса.

Як проходить програма: 1 день будуть тренування, другий день відпрацювання практики в своєму бізнесі.

Хто проводить: програму веде особисто Андрій Сизов.

Хто такий Андрій Сизов:

У 27 років став наймолодшим капітаном військового корабля на Північному флоті.

З 1998 року пройшов шлях від торгового представника до власника торговельної компанії.

Творець системи навчання продажам "Продавай PRO". Має успішних учнів, які надають його програми по країнах СНД.

Автор семи книг з управління.

Отримав дві міжнародні нагороди за розвиток бізнесу у своїх клієнтів.

Володар золотої нагороди "Кращі товари та послуги Євразії".

Провів тренінги для більш 90.000 чоловік в країнах СНД, Євросоюзу, Великобританії, Південної Америки.

Мільйонер.

 

Недавно добавленные

26.05.2020
Чому наші співробітники не виконують плани? Як узгодити плани відділу і співробітника? Що необхідно, щоб ми отримували потрібні результати?
19.05.2020
Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло, на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит на те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.
13.05.2020
Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу. Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?
25.04.2020
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"? На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
24.04.2020
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару». У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені. Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.