33 фінансови питання керівника
33 фінансови питання керівника
21.09.2020

На що керівники бояться дивитися?


Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові:


- Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?


І досить часто я бачу «скляний» погляд людини навпроти, його невпевненість у відповіді:


- Начебто, зростання. Чи ні, спад. Ні, не спад, але і не зростання. Не знаю навіть (невпевнено знизує плечима).


Найчастіше, якщо ми на щось не звертаємо уваги, то в цій області у нас з'являється «сліпа зона», як-то кажуть військові. Тобто місце, де може потенційно бути небезпечно.


Іноді у власника є ілюзія, що він контролює показники. Іноді його ТОПи дають неточну інформацію - через незнання, по дурості або зі злого наміру.

Коли знаєш, куди дивитися, то можна завчасно «підстелити соломку». Наприклад, якщо заздалегідь дивитися на дебіторську заборгованість, то можна побачити, як вона з тижня в тиждень росте, і можна передбачити брак оборотних коштів у компанії.

Або якщо кредиторська заборгованість зростає з тижня в тиждень, то теж можна передбачити фінансові проблеми в компанії ще до того, як прийдуть судові виконавці з колекторами.

Власнику треба постійно тримати в увазі кілька десятків фінансових показників.

Ми постаралися зібрати їх в одному місці і зробили простий тест. Він містить в собі 33 питання з області фінансів для власників. Відповіді в тесті - «так» чи «ні».

Спробуйте його пройти, і побачите самі свої «сліпі зони». Чим більше у вас відповідей «так», тим краще у вас йдуть справи в області корпоративних фінансів. І навпаки - чим більше у вас відповідей «ні», тим гірше ця область у вас налагоджена.

Ну і далі - як у приказці «знав би прикуп, жив би в Сочі». Ви зможете використовувати ці знання для посилення своєї фінансової сторони життя в компанії.

Отже - жміть на кнопку)

 

https://forms.gle/8QWxgp8oEka1YdC49

Недавно добавленные

07.10.2020
Час від часу мене люди ставлять в тупик питанням: - А чим ви в БізнесФорвард взагалі займаєтеся? Ми тут працюємо-працюємо, створюємо-створюємо. А про нас чомусь не кричать з усіх прасок, як про кандидатів в депутати. Звичайно, ті, кому ми дійсно потрібні, про БізнесФорвард знають, це без питань.
02.10.2020
Як турбота про клієнта збільшує прибуток компанії. Розмовляю з одним маркетологом. Питаю його, де він друкує свої матеріали. Він називає друкарню, неважливо яку, наприклад - Алладін принт. Я кажу: - Чому там? Ця друкарня ж не найдешевша?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи:
10.09.2020
Є такий закон життя - «Те, на що звертаєш увагу - збільшується в розмірах». Для того, щоб використовувати цей закон для розвитку нашої компанії, ми будемо регулярно звертати увагу на наш прибуток. Одне з дій, яке ми будемо робити для цього - проведення нарад для відділу продажів. Часто наради проходять нудно і марно гають час. Ми розглянемо алгоритм з десяти кроків, завдяки яким ваші наради будуть корисними, налаштовує на результат і допоможуть збільшити виконання планів і збільшити дохід компанії. Припускаємо, що у нас є стандартний відділ продажів, в якому співробітники, щоб зробити продажу роблять наступне: - роблять дзвінки і зустрічі; - за результатами зустрічей роблять пропозиції; - після цього домагаються укладання угоди і отримання грошей. На нараді будемо обговорювати дві частини по три теми в кожній:
16.07.2020
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.