PR і одеські коти
PR і одеські коти
10.04.2020

Є в Одесі туристична фішка - скульптури декількох десятків котів, які заховані в різних місцях міста. До них водять екскурсії, у них фотографуються молодята. Є кіт з портфелем Жванецького, є кіт з тіткою Сонею в рибному ряду на Привозі.

У бізнесменів Одеси є важлива риса, яка відрізняє їх від усіх інших бізнесменів - вони люблять безкорисливо робити так, щоб місто ставало кращим, цікавішим і своїми історіями гримів на всю планету.

І ось бізнесмен-меценат Сергій Рудюк, вирішив зробити у одного з магазинів своєї мережі лавку з

Альтернативный текст для этого изображения не предоставлен

 котом. За прообраз взяли кота однієї зі співробітниць, який міг годинами грати на планшеті в різні ігри. Зробили лавку, на ній - кота. Все за свій рахунок.

Звісно, про таку подію написало близько 100 одеських засобів масової інформації, і навіть безкоштовно. Адже одеські журналісти, вони теж - патріоти рідного міста, і коли бачать мецената, то не можуть стриматися, тут же про нього пишуть якусь новину. Кота назвали «геймером». До магазину прийшло багато людей, охочих з котом сфотографуватися.

Як завжди в житті буває - не всім сподобалася ця скульптура. Можливо - у критика було занадто упереджене ставлення до самої статуї, або ревнощі до слави скульптора, або чимось був ображений на мецената. Загалом, мотиви незрозумілі, але кота через три дні вкрали.

І поки пан Рудюк сумував, про цю подію написало 600 ЗМІ - в цей раз не тільки одеські, але навіть і всеукраїнські. Натовп людей прийшов подивитися на місце, де вкрали кота.

Як потім зізнався сам Сергій: «Якби я знав, що це так працює, то сам би цього кота вкрав»))))

Природно, скульптору замовили нового кота. Через тиждень кіт-геймер з'явився на лавці. Знову 100 одеських ЗМІ написали про кота.

Щоб якось захистити свою тотемну тварину, співробітники магазину повісили камери.

Пройшло два тижні. Кота знову вкрали. Ще раз 600 ЗМІ написало про це. Знову юрба людей прийшла до магазину.

Співробітники скинулися і зробили ще раз замовлення скульптору. Поки робили третього кота, настала зима. Кота міцно прикріпили до лавки. Добрі співробітниці зв'язали йому зимову шапочку. Кот в шапочці потрапив, як ви розумієте, в ЗМІ.

Через два дні камери зовнішнього спостереження зафіксували, як старенька бабуся, гуляючи з собачкою, нахабно (як часом буває в Одесі), краде шапочку з бронзового кота, і чіпляє своєму собаці.

Відео з бабусею виклали на Ютуб і його подивилося тисячі чоловік. Як ви розумієте, знову люди прийшли подивитися на бідного кота, у якого вкрали шапку.

Через два дні камери знову зафіксували цю ж бабусю з собачкою, яка потайки підкинула шапочку тому коту. Ролик на Ютубі побив рекорди) Люди прийшли подивитися на кота в шапочці, яку вкрали, потім підкинули назад.

Історія триває. За два роки це вже шоста версія кота-геймера. Коли в Одесу приїжджають екскурсії, то маршрут починається саме звідси - провулок Маяковського, магазин Скай, кіт - геймер.

До чого історія, друзі: поки ваші конкуренти ховаються від вірусу, ви можете придумати, і втілити в життя будь-якої простої, недорогий (ну - чи як в Skay.ua - дорогий) спосіб піару.

Щоб, як тільки люди вийдуть з карантину, всі пішли до вас)

А якщо вам особисто потрібно трохи збільшити свої навички у керуванні, тоді саме для вас новий онлайн-курс Андрія Сізова "ЯК СТВОРИТИ КОМАНДУ. ШВИДКІСТЬ, ГРОШІ, УСПІХ"

Є люди, які йдуть з вашим темпом - вони команда, співробітники. Як їм допомогти бути ефективніше?

Є люди, які не відповідають вимогам компанії, вони позбавляють вас грошей. Як зробити так, щоб вони пішли самі, без проблем для інших?

Є люди, які можуть вам допомагати, але вони не такі швидкі, як ви - і їх більшість в компанії. І вони можуть приносити найбільші гроші, але що треба робити керівнику - щоб вони почали це робити?

Чому йдуть люди вашого калібру з Вашого бізнесу і створюють свій? Як працювати з ними, щоб вони залишалися з компанією надовго?

Саме про це - новий онлайн відео-курс Андрія Сизова «Як створити команду. Швидкість, гроші, успіх».

Для кого курс: власники підприємств, виконавчі директори, керівники департаменту персоналу.

Тривалість курсу: 13 уроків по 30 хвилин.

Вартість курсу: 14.000 грн антикризова ціна 5.000 грн.

Як проходить навчання: Учасник дивиться відео. Після робить самостійну роботу, яка в себе включає відповіді на питання і практичні завдання. Відправляє відповіді перевіряючому, який підтверджує виконання завдання і розуміння матеріалу.

Теми курсу:

  • Швидкість. Чому це основний фактор, що впливає на дохід компанії. Як знайти "вузькі горлечка", що уповільнюють швидкість компанії.
  • Швидкі і повільні співробітники.
  • Що робити з повільними співробітниками. Як просто звільнити проблемного співробітника. Як підняти швидкість повільного але старанному.
  • Як працювати з швидкими співробітниками. Як утримувати їх від догляду.
  • Чому йдуть хороші співробітники.
  • Співробітники, які могли б піти за вами. Як мотивувати групу.
  • Хто приносить вам гроші. Чи не закон Парето.
  • Основні моменти. Підсумки.

Недавно добавленные

16.07.2020
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.
09.07.2020
Пам'ятайте, як кажуть - ось легені здорової людини, а ось легені курця. Деякий час назад я почав помічати, що те саме відбувається з клієнтами. Є здорові клієнти - вони купують багато, платять відразу, не торгуються. А якщо і торгуються, і платять з відстрочкою, то все одно нам досить для того, щоб в компанії водилися і обороти, і прибуток. Тому що без прибутку наші компанії не можуть розвиватися. Без прибутку у нас не буде здібних працівників. Без прибутку ми збанкрутуємо.
06.07.2020
Канбан - це система організації виробництва і постачання, що дозволяє реалізувати принцип «точно в строки». Слово «Канбан» по-японськи означає «рекламний щит, вивіска» (японською 看板) Виглядає він, як таблиця, у якій стовпці - це етапи виробничого процесу. І в цих стовпцях у нас розташовуються проекти, які ми зараз виробляємо. Наприклад, як це може виглядати для роботи продавців, щоб вони точно бачили, на якій стадії знаходяться переговори:
25.06.2020
Час від часу під час консалтингу піднімаються одні і ті ж скарги у бізнесменів: - Продавці не продають. - Виробничники не виробляють. - Керівники не керують. Ну і так далі .