Мотивація персоналу за допомогою зарплати
Мотивація персоналу за допомогою зарплати
25.05.2019

На різні хитрощі йдуть керівники. І тімбіллінгі проводять, і на морі співробітників возять. І молоко їм в обід, а проблема залишається.

Ну ось як може конкурувати простий завод в Мелітополі з підприємствами Дніпра? Але ж є ще й підприємства в Польщі, Чехії і, чорт забирай, в Німеччині. З ними як бути?

- Що порадиш мені, Олександр? - заламують руки бізнесмени. Як мені зробити такий тимбилдинг, щоб люди не їхали?
- Піднімайте зарплати, - проста порада.
- А у нас тоді нерентабельне підприємство буде.
- Тоді вам треба бути дуже розумними і швидкими, знаходити технології і бути затребуваними по продукту.

Удосконалювати виробництво і економити на тому, що не дає доходу. І, можливо, це треба було б робити ще років 10 назад. Це як в казці про Алісу: щоб кудись потрапити - треба бігти з усіх сил)

Хоча, непопулярна це думка - підняти зарплату. Простіше безвіз скасувати, та й кріпосне право повернути не завадило б.

Недавно добавленные

21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи:
10.09.2020
Є такий закон життя - «Те, на що звертаєш увагу - збільшується в розмірах». Для того, щоб використовувати цей закон для розвитку нашої компанії, ми будемо регулярно звертати увагу на наш прибуток. Одне з дій, яке ми будемо робити для цього - проведення нарад для відділу продажів. Часто наради проходять нудно і марно гають час. Ми розглянемо алгоритм з десяти кроків, завдяки яким ваші наради будуть корисними, налаштовує на результат і допоможуть збільшити виконання планів і збільшити дохід компанії. Припускаємо, що у нас є стандартний відділ продажів, в якому співробітники, щоб зробити продажу роблять наступне: - роблять дзвінки і зустрічі; - за результатами зустрічей роблять пропозиції; - після цього домагаються укладання угоди і отримання грошей. На нараді будемо обговорювати дві частини по три теми в кожній:
16.07.2020
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.
09.07.2020
Пам'ятайте, як кажуть - ось легені здорової людини, а ось легені курця. Деякий час назад я почав помічати, що те саме відбувається з клієнтами. Є здорові клієнти - вони купують багато, платять відразу, не торгуються. А якщо і торгуються, і платять з відстрочкою, то все одно нам досить для того, щоб в компанії водилися і обороти, і прибуток. Тому що без прибутку наші компанії не можуть розвиватися. Без прибутку у нас не буде здібних працівників. Без прибутку ми збанкрутуємо.