А ви стрессостійкі?
А ви стрессостійкі?
27.02.2020

А ви стресостійкі?

Коли читаю текст вакансій, бачу там час від часу фразу «від вас вимагається стресостійкість». Або буває, начальник відділу або директор мені каже - у нас тут багато стресу в роботі.


- Як він проявляється? - питаю.
- Ну, у нас багато завдань, - відповідають мені.
- Гаразд, а в чому стрес? - уточнюю я.
- Просто треба робити все і відразу і при цьому на вчора, - не говорять, але думають так керівники.


А чому так виходить?
Є деякі керівники на початку тижня погодили з підлеглими роботу, і ті працюють. Закінчують робочий день о 18.01 та йдуть додому. При цьому все встигають. Стресу немає.


Є інші керівники, які ставлять співробітникам завдання вранці, в обід, ввечері, і ще трохи пишуть їм вночі. При цьому нові завдання скасовують старі. Спочатку треба було зробити звіт так. Потім - інакше. Зробити аналіз такої, а потім другий. І там ми кажемо - потрібно стресостійкість.


Я одного разу бачив одного водія - йому не завадила б стресостійкість) Він поїхав на край міста за посилкою, потім з пів-дороги повернувся, попросили з офісу, потім ще раз повернувся. І ось на третій раз я і бачив, який цей водій не стресостійкій  він кричав і лаявся, і писав заяву про звільнення.
Мені він потім розповідав, що в 10 вечора в вихідний йому пишуть, що в 5 ранку треба зустріти людину в аеропорту. «Вони мене зовсім за людину не вважають! Працювати треба по 20 годин на добу! ТА хоча б за день попереджали, але ні - все потрібно на вчора!»


Який висновок я зробив: стресостійкість називають стан у людини, коли він, як овоч - не відчуває негативних емоцій від того, що його начальник не вміє планувати від слова «зовсім».

Тому - якщо вам потрібні стресостійкі співробітники, то я, як консультант, можу порадити 2 варіанти:
1. Набирати на роботу людей в стані апатії. У них є багато переваг: їм кажеш - вони роблять. Вони не обурюються. Вони готові багато витерпіти. Є, правда і недоліки: їм треба давати тільки прості вказівки по одному ( «сядь, встань»). Вони не будуть думати і щось вигадувати. Вони не здатні вирішувати завдання. Вони частіше ламають, ніж будують)


2. Навчити планувати ваших керівників. Натренувати їх це робити. І навчити їх ставити завдання: розумні терміни, зрозумілі ресурси, очевидні рішення, відсутність перехресних або суперечливих завдань, контроль виконання. Якщо це буде, тоді у ваших підлеглих не буде необхідності бути стресостійкості. Тоді ваше підприємство буде більше встигать з меншими нервами.

Недавно добавленные

16.07.2020
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.
09.07.2020
Пам'ятайте, як кажуть - ось легені здорової людини, а ось легені курця. Деякий час назад я почав помічати, що те саме відбувається з клієнтами. Є здорові клієнти - вони купують багато, платять відразу, не торгуються. А якщо і торгуються, і платять з відстрочкою, то все одно нам досить для того, щоб в компанії водилися і обороти, і прибуток. Тому що без прибутку наші компанії не можуть розвиватися. Без прибутку у нас не буде здібних працівників. Без прибутку ми збанкрутуємо.
06.07.2020
Канбан - це система організації виробництва і постачання, що дозволяє реалізувати принцип «точно в строки». Слово «Канбан» по-японськи означає «рекламний щит, вивіска» (японською 看板) Виглядає він, як таблиця, у якій стовпці - це етапи виробничого процесу. І в цих стовпцях у нас розташовуються проекти, які ми зараз виробляємо. Наприклад, як це може виглядати для роботи продавців, щоб вони точно бачили, на якій стадії знаходяться переговори:
25.06.2020
Час від часу під час консалтингу піднімаються одні і ті ж скарги у бізнесменів: - Продавці не продають. - Виробничники не виробляють. - Керівники не керують. Ну і так далі .