Проведення координацій
02.02.2020
Координація - один з важливих інструментів управління організацією. Без координації співробітники втрачають цілі, які ставляться перед компанією, починають займатися завданнями, які можуть йти в суперечність один з одним, керівники починають віддавати перехресні накази. І в результаті група може виглядати дуже зайнята, але виробляє дуже мало того цінного продукту, за який люди готові їй платити гроші. У компанії починає бути дуже напружена і нервова атмосфера, але це мало допомагає. Адже зусилля кожного підрозділу компанії повинні якось спрямовуватись, щоб утворювати потік виробництва продукту, завдяки чому і досягається загальна мета.
Як зробити «кіборгів» з офісного планктону?
02.02.2020
Кожен день ми з різних сторін отримуємо купу тривожних звісток. Там біда, тут біда. Нові закони, нові скандали у нашого уряда. Постачальникам потрібно сплатити борги, а грошей немає - банк рахунки заморозив за вказівкою податкової. Так, зовсім забув :) ще й співробітники приходять з єдиним питанням: "Коли ви нам зарплату піднімете". І, за великим рахунком більшість керівників, яких я знаю, раді своїм співробітникам платити більше, але де гроші взяти?
Філософія оргсхеми. частина 4
11.01.2020
У цій статті ми розглянемо такий рівень усвідомлення на оргсхемі, як - РОЗПІЗНАВАННЯ. У нас вже є ідея бізнесу (ДЖЕРЕЛО), є юридична та інша захищеність (ІСНУВАННЯ), є директор, який займається оперативною роботою (СТАНУ), і наступний етап - це персонал. Персоналом зазвичай займається відділ Найма.
Філософія оргсхеми. Частина 3.
10.01.2020
Коли ми розглядаємо всю діяльність компанії, то дивимося на той стан, який відповідає цій діяльності. Що людина усвідомлює, або повинна усвідомлювати, коли нею займається. У третій частині ми розглянемо важливий вид діяльності, який знаходить своє відображення на оргсхеми будь-якої компанії - це поточна операційна робота виконавчого директора.
Філософія оргсхеми. Частина 2.
09.01.2020
Після того, як засновник став джерелом ідеї бізнесу, настає наступний стан, про який досить часто керівники забувають. І це наступний стан - Існування.
Філософія оргсхеми
08.01.2020
Коли в компанії працює кілька десятків або сотень, або тисяч співробітників, то компанії потрібна організуюча схема. Це не просто примха, чи данина моді, - це інструмент управління керівника.
Стратегічне планування. Частина 5
26.12.2019
У минулих розсилках ми розглядали, що необхідно робити, якщо прибуток зростає або падає, трохи або сильно. Давайте розглянемо ситуацію, коли у вас бізнес на межі зникнення, або вже за межею - коли ваші доходи сильно менше витрат, настільки менше, що підприємство вже практично закрилося.
Стратегічне планування. Частина 4.
23.12.2019
У попередніх статтях ми розібрали, що керівнику робити, якщо прибуток трохи впав або виріс, або сильно виріс. У цій статті ми розберемо, що робити, якщо вам не пощастило, і у вас прибутки впали сильно, як на графіку. Такий стан в Hubbard Management System називається «Небезпека». Якщо ваші показники впали дуже сильно. Звичайно, було б правильніше реагувати на падіння на самому початку року, як тільки падіння почалося. Тому що зараз вже може бути пізно щось змінювати, якщо у вас на початку року почалась «пожежа» на підприємстві, то за десять - дванадцять місяців там вже може залишитися попелище.
Як позбутись рутини
23.12.2019
Коли справи йдуть добре, і бізнес росте, то власники компаній починають замислюватися про те, як же їм зробити бізнес таким, щоб не дзвонили два телефони одночасно, не пищав постійно Skype, Viber і WhatsApp. Менеджери з персоналу мріють, щоб в компанію приходили тільки навчені професіонали на звичайну, а не захмарну зарплату. Читати далі...
Стратегічне планування. Частина 3.
18.12.2019
У попередніх статтях ми розібрали, що керівнику робити, якщо доходи злегка зросли або злегка впали. У цій статті ми розберемо, що робити, якщо ви з тих небагатьох щасливчиків, у яких у 2017 році бізнес різко виріс. У кожної людини своє поняття про різкість, але давайте приймемо, що зростання в 3-4 рази - це досить різко. Наприклад, як на графіку. Кожен керівник знає пару-трійку прикладів, коли різке зростання компанії - це дуже погано. Тому що це погано закінчується. Не завжди, але приклади-то є! Давайте подивимося, які треба робити кроки, щоб вашу компанію в разі такого різкого зростання не розірвало, як хом'ячка від краплі нікотину :).