Час від часу під час консалтингу піднімаються одні і ті ж скарги у бізнесменів:
- Продавці не продають.
- Виробничники не виробляють.
- Керівники не керують.
Ну і так далі .
Ми всі бачили компанії, які працюють - як годинник.
І ми всі бачили компанії, які працювали, як зламаний годинник.
Давайте поспілкуємось про те, як нам «полагодити» те, що погано працює у нас в бізнесі, або поліпшити те, що працює добре.
Постановка і контроль завдань підлеглим - вічне прокляття або казкове задоволення?
Двісті років тому працювати керівником було набагато простіше - комунікація поштовими голубами, кур'єрська пошта з казаком або королівськими бігунами, на крайній випадок залита сургучом пляшка, кинута в море. Та й все.
Сто років тому було трохи складніше - було розроблено телефон, телеграф. Почали слати один одному каблограми і таке ішне.
Зараз все швидше в сто раз.
Завдяки тому, що можна майже миттєво зв'язатися з підлеглим через месенджери типу Viber, WhatsApp, Telegram, або навіть через динозаврів Skype і ICQ, у керівника виникає ілюзія повного контролю.
- Як ви ставите завдання співробітникам? - питаю я....
Як же мені шкода керівників. Таких керівників, які вечорами сидять допізна, щоб зробити роботу до ранкового приходу своїх співробітників. Вони несуть свою ношу керівника з втомленим приреченням всього єврейського народу в очах, адже - вони керівники. Вже 21.00, 22.00, опівночі, але вони ретельно працюють, адже роботу комусь треба зробити.
Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло, на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит на те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.
Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу.
Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"?
На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару».
У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені.
Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.