Коли мені кажуть: нам не потрібні інструкції, ми так навчимо нових співробітників - я посміхаюсь
27.10.2020
Кожен, хто вчив співробітників знає, що з першого разу не всі запам'ятають 100500 ваших слів. Я вже мовчу про алгоритми, технічні етапи, обов'язкові регламенти та елементарні правила. І вам доведеться повторювати кілька разів одне і те ж саме, при цьому потім людина все одно має великий шанс помилитися. Крім того, ваш час має свою ціну, і дуже прикро навчати стажера тижні три, а він потім не виходить на роботу одним похмурим ранком.
Професійні інструкції працівників
07.10.2020
Час від часу мене люди ставлять в тупик питанням: - А чим ви в БізнесФорвард взагалі займаєтеся? Ми тут працюємо-працюємо, створюємо-створюємо. А про нас чомусь не кричать з усіх прасок, як про кандидатів в депутати. Звичайно, ті, кому ми дійсно потрібні, про БізнесФорвард знають, це без питань.
Т - значить "турбота"
02.10.2020
Як турбота про клієнта збільшує прибуток компанії. Розмовляю з одним маркетологом. Питаю його, де він друкує свої матеріали. Він називає друкарню, неважливо яку, наприклад - Алладін принт. Я кажу: - Чому там? Ця друкарня ж не найдешевша?
33 фінансови питання керівника
21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
ЯК В КИЇВСТАР ГОТУЮТЬ КЕРІВНИКІВ
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи:
Ефективна нарада за 10 хвилин
10.09.2020
Є такий закон життя - «Те, на що звертаєш увагу - збільшується в розмірах». Для того, щоб використовувати цей закон для розвитку нашої компанії, ми будемо регулярно звертати увагу на наш прибуток. Одне з дій, яке ми будемо робити для цього - проведення нарад для відділу продажів. Часто наради проходять нудно і марно гають час. Ми розглянемо алгоритм з десяти кроків, завдяки яким ваші наради будуть корисними, налаштовує на результат і допоможуть збільшити виконання планів і збільшити дохід компанії. Припускаємо, що у нас є стандартний відділ продажів, в якому співробітники, щоб зробити продажу роблять наступне: - роблять дзвінки і зустрічі; - за результатами зустрічей роблять пропозиції; - після цього домагаються укладання угоди і отримання грошей. На нараді будемо обговорювати дві частини по три теми в кожній:
У вас здорові клієнти, або клієнти курця?)
09.07.2020
Пам'ятайте, як кажуть - ось легені здорової людини, а ось легені курця. Деякий час назад я почав помічати, що те саме відбувається з клієнтами. Є здорові клієнти - вони купують багато, платять відразу, не торгуються. А якщо і торгуються, і платять з відстрочкою, то все одно нам досить для того, щоб в компанії водилися і обороти, і прибуток. Тому що без прибутку наші компанії не можуть розвиватися. Без прибутку у нас не буде здібних працівників. Без прибутку ми збанкрутуємо.
Як Канбан прибирає хаос
06.07.2020
Канбан - це система організації виробництва і постачання, що дозволяє реалізувати принцип «точно в строки». Слово «Канбан» по-японськи означає «рекламний щит, вивіска» (японською 看板) Виглядає він, як таблиця, у якій стовпці - це етапи виробничого процесу. І в цих стовпцях у нас розташовуються проекти, які ми зараз виробляємо. Наприклад, як це може виглядати для роботи продавців, щоб вони точно бачили, на якій стадії знаходяться переговори:
Ми закінчили проект зі створення інструкцій для дитячого садка
30.06.2020
Management Planning and Control
25.06.2020
Час від часу під час консалтингу піднімаються одні і ті ж скарги у бізнесменів: - Продавці не продають. - Виробничники не виробляють. - Керівники не керують. Ну і так далі .