А ви стресостійкі?
Коли читаю текст вакансій, бачу там час від часу фразу «від вас вимагається стресостійкість». Або буває, начальник відділу або директор мені каже - у нас тут багато стресу в роботі.
Читать далі
Координація - один з важливих інструментів управління організацією. Без координації співробітники втрачають цілі, які ставляться перед компанією, починають займатися завданнями, які можуть йти в суперечність один з одним, керівники починають віддавати перехресні накази. І в результаті група може виглядати дуже зайнята, але виробляє дуже мало того цінного продукту, за який люди готові їй платити гроші. У компанії починає бути дуже напружена і нервова атмосфера, але це мало допомагає. Адже зусилля кожного підрозділу компанії повинні якось спрямовуватись, щоб утворювати потік виробництва продукту, завдяки чому і досягається загальна мета.
Кожен день ми з різних сторін отримуємо купу тривожних звісток. Там біда, тут біда. Нові закони, нові скандали у нашого уряда. Постачальникам потрібно сплатити борги, а грошей немає - банк рахунки заморозив за вказівкою податкової. Так, зовсім забув :) ще й співробітники приходять з єдиним питанням: "Коли ви нам зарплату піднімете". І, за великим рахунком більшість керівників, яких я знаю, раді своїм співробітникам платити більше, але де гроші взяти?
Раніше бізнесмени думали - якщо у мене є гроші, то я можу бути спокійний. Зараз - гроші це скоріше навпаки, причина для занепокоєння.
Раніше бізнесмени вважали, якщо у них є нерухомість - то майбутнє забезпечене. Зараз - це не так.
На що ж можна спертися керівнику в такій ситуації? Я бачу тільки два даних, які надають стабільності в поточному житті.
Читати далі...
У цій статті ми розглянемо такий рівень усвідомлення на оргсхемі, як - РОЗПІЗНАВАННЯ.
У нас вже є ідея бізнесу (ДЖЕРЕЛО), є юридична та інша захищеність (ІСНУВАННЯ), є директор, який займається оперативною роботою (СТАНУ), і наступний етап - це персонал. Персоналом зазвичай займається відділ Найма.
Коли ми розглядаємо всю діяльність компанії, то дивимося на той стан, який відповідає цій діяльності. Що людина усвідомлює, або повинна усвідомлювати, коли нею займається.
У третій частині ми розглянемо важливий вид діяльності, який знаходить своє відображення на оргсхеми будь-якої компанії - це поточна операційна робота виконавчого директора.
Після того, як засновник став джерелом ідеї бізнесу, настає наступний стан, про який досить часто керівники забувають. І це наступний стан - Існування.
Коли в компанії працює кілька десятків або сотень, або тисяч співробітників, то компанії потрібна організуюча схема. Це не просто примха, чи данина моді, - це інструмент управління керівника.
У минулих розсилках ми розглядали, що необхідно робити, якщо прибуток зростає або падає, трохи або сильно. Давайте розглянемо ситуацію, коли у вас бізнес на межі зникнення, або вже за межею - коли ваші доходи сильно менше витрат, настільки менше, що підприємство вже практично закрилося.