Коли справи йдуть добре, і бізнес росте, то власники компаній починають замислюватися про те, як же їм зробити бізнес таким, щоб не дзвонили два телефони одночасно, не пищав постійно Skype, Viber і WhatsApp.
Менеджери з персоналу мріють, щоб в компанію приходили тільки навчені професіонали на звичайну, а не захмарну зарплату.
Читати далі...
У попередніх статтях ми розібрали, що керівнику робити, якщо доходи злегка зросли або злегка впали. У цій статті ми розберемо, що робити, якщо ви з тих небагатьох щасливчиків, у яких у 2017 році бізнес різко виріс.
У кожної людини своє поняття про різкість, але давайте приймемо, що зростання в 3-4 рази - це досить різко. Наприклад, як на графіку.
Кожен керівник знає пару-трійку прикладів, коли різке зростання компанії - це дуже погано. Тому що це погано закінчується. Не завжди, але приклади-то є!
Давайте подивимося, які треба робити кроки, щоб вашу компанію в разі такого різкого зростання не розірвало, як хом'ячка від краплі нікотину :).
У минулій статті ми розібрали, що робити керівнику компанії, якщо його показники за рік виросли. Тепер давайте подивимося, що можна зробити, якщо раптом ситуація не така райдужна, а зовсім навпаки - сумна: прибуток впав.
Для такої ситуації в Hubbard Management System є «Формула надзвичайного стану».
Вона складається з п'яти кроків, які необхідно робити послідовно, не пропускаючи.
Є вісім кроків, які необхідно виконати керівникові для того, щоб структурувати свій бізнес.
У даній статті ви дізнаєтеся про те, чим структурний бізнес відрізняється від хаотичного. І зможете зробити конкретні дії для того, щоб виправити свою компанію і поставити її на рейки системності
Добігає кінця 2019 рік. І багато керівників замислюються про підсумки року, що минає, думають над планами на наступний рік. І кожен хоче бути якомога точніше в постановці планів. Кожен думає - як можна зробити так, щоб рік був максимально крутим за результатами.
Знаєте, як в шахах, якими я займався дитиною. Ти дивишся на позицію, вона може бути сильна, або слабка, або нейтральна. Але тобі треба за кілька ходів її покращити. При цьому ти ж не один граєш, у тебе є суперник, який хоче того ж самого.
І в цих останніх грудневих розсилках я розповім про декілька управлінських стратегій, які допоможуть Вам розробити дійсно класні кроки, щоб в кінці наступного року Ви озирнулися назад, і сказали собі: «Так, я дійсно зробив максимум з можливого. Краще і мріяти не можна! ».
Не є таємницею, що співробітники в компаніях працюють не тільки через гроші. І люди можуть працювати швидко і якісно, а можуть повільно і з браком. І більше грошей на зарплатню не означає більш ефективної роботи.
Ще за радянських часів був феномен стахановського руху. Коли люди працювали, видаючи в кілька разів більше результат, ніж від них очікувалося.
Який може бути додатковий мотив у співробітника, крім грошей - виконувати плани, давати результати краще, ніж очікується?
Від хаосу і злиднів до достатку і свободи в бізнесі
05.12.2019
Кілька років тому ми зустрілися з одним бізнесменом. У нього транспортна компанія, займаються контейнерними перевезеннями по Україні та за її межами.
Свій автопарк, логісти, менеджери з продажу. У компанії працювало чоловік 30. Справи потихеньку йшли, компанія навіть розвивалася. Але, чим більше ставав бізнес, тим важче було цього власнику. Робочий день у нього ставав ненормований. Вирішувати по телефону в недільний ранок проблеми клієнтів, замість відпочинку з дружиною і підростаючої донькою для нього стало нормою.
Як вийти з операційки. Зразок професійної інструкції 100 сторінок
03.12.2019
Давним-давно в нашому суспільстві жили воїни і зброя в них була з легендарного булату, який міг перерубати камінь і залишитися таким же гострим. Але пройшли століття, і секрет виробництва булатної сталі пропав.
Закінчився наш великий проект.
Витрачено на роботу 368 людино / годин. Написано 543.548 знаків. Випущено в життя 2 департаменту Побудови підприємства.
Можна трохи видихнути. Хоча наш відділ продажів так працює, що довго видихати не доведеться))
Чому ти бідний? Тому що безвідповідальний!
Час від часу спостерігаю в роботі людей такий дивний підхід «Мені все одно, мене це не стосується».
Хтось із співробітників компанії зі складу час від часу забирає частину продукції. Інший це бачить, і каже собі: «Ну і що? Я ж чесний, я не краду ». І нічого не робить....
Читати далі...