Стратегічне планування. Частина 4.
23.12.2019
У попередніх статтях ми розібрали, що керівнику робити, якщо прибуток трохи впав або виріс, або сильно виріс. У цій статті ми розберемо, що робити, якщо вам не пощастило, і у вас прибутки впали сильно, як на графіку. Такий стан в Hubbard Management System називається «Небезпека». Якщо ваші показники впали дуже сильно. Звичайно, було б правильніше реагувати на падіння на самому початку року, як тільки падіння почалося. Тому що зараз вже може бути пізно щось змінювати, якщо у вас на початку року почалась «пожежа» на підприємстві, то за десять - дванадцять місяців там вже може залишитися попелище.
Як позбутись рутини
23.12.2019
Коли справи йдуть добре, і бізнес росте, то власники компаній починають замислюватися про те, як же їм зробити бізнес таким, щоб не дзвонили два телефони одночасно, не пищав постійно Skype, Viber і WhatsApp. Менеджери з персоналу мріють, щоб в компанію приходили тільки навчені професіонали на звичайну, а не захмарну зарплату. Читати далі...
Стратегічне планування. Частина 3.
18.12.2019
У попередніх статтях ми розібрали, що керівнику робити, якщо доходи злегка зросли або злегка впали. У цій статті ми розберемо, що робити, якщо ви з тих небагатьох щасливчиків, у яких у 2017 році бізнес різко виріс. У кожної людини своє поняття про різкість, але давайте приймемо, що зростання в 3-4 рази - це досить різко. Наприклад, як на графіку. Кожен керівник знає пару-трійку прикладів, коли різке зростання компанії - це дуже погано. Тому що це погано закінчується. Не завжди, але приклади-то є! Давайте подивимося, які треба робити кроки, щоб вашу компанію в разі такого різкого зростання не розірвало, як хом'ячка від краплі нікотину :).
Стратегічне планування. Частина 2.
16.12.2019
У минулій статті ми розібрали, що робити керівнику компанії, якщо його показники за рік виросли. Тепер давайте подивимося, що можна зробити, якщо раптом ситуація не така райдужна, а зовсім навпаки - сумна: прибуток впав. Для такої ситуації в Hubbard Management System є «Формула надзвичайного стану». Вона складається з п'яти кроків, які необхідно робити послідовно, не пропускаючи.
Як структурувати свій бізнес
11.12.2019
Є вісім кроків, які необхідно виконати керівникові для того, щоб структурувати свій бізнес. У даній статті ви дізнаєтеся про те, чим структурний бізнес відрізняється від хаотичного. І зможете зробити конкретні дії для того, щоб виправити свою компанію і поставити її на рейки системності
Стратегічне планування. Частина 1.
09.12.2019
Добігає кінця 2019 рік. І багато керівників замислюються про підсумки року, що минає, думають над планами на наступний рік. І кожен хоче бути якомога точніше в постановці планів. Кожен думає - як можна зробити так, щоб рік був максимально крутим за результатами. Знаєте, як в шахах, якими я займався дитиною. Ти дивишся на позицію, вона може бути сильна, або слабка, або нейтральна. Але тобі треба за кілька ходів її покращити. При цьому ти ж не один граєш, у тебе є суперник, який хоче того ж самого. І в цих останніх грудневих розсилках я розповім про декілька управлінських стратегій, які допоможуть Вам розробити дійсно класні кроки, щоб в кінці наступного року Ви озирнулися назад, і сказали собі: «Так, я дійсно зробив максимум з можливого. Краще і мріяти не можна! ».
Як прикувати персонал до компанії
06.12.2019
Не є таємницею, що співробітники в компаніях працюють не тільки через гроші. І люди можуть працювати швидко і якісно, а можуть повільно і з браком. І більше грошей на зарплатню не означає більш ефективної роботи. Ще за радянських часів був феномен стахановського руху. Коли люди працювали, видаючи в кілька разів більше результат, ніж від них очікувалося. Який може бути додатковий мотив у співробітника, крім грошей - виконувати плани, давати результати краще, ніж очікується?
Прес-реліз про проект з компанією "Dolce Pharm"
20.11.2019
Закінчився наш великий проект. Витрачено на роботу 368 людино / годин. Написано 543.548 знаків. Випущено в життя 2 департаменту Побудови підприємства. Можна трохи видихнути. Хоча наш відділ продажів так працює, що довго видихати не доведеться))
Чому ти бідний? Тому що безвідповідальний!
12.11.2019
Чому ти бідний? Тому що безвідповідальний! Час від часу спостерігаю в роботі людей такий дивний підхід «Мені все одно, мене це не стосується». Хтось із співробітників компанії зі складу час від часу забирає частину продукції. Інший це бачить, і каже собі: «Ну і що? Я ж чесний, я не краду ». І нічого не робить.... Читати далі...
Коли директору потрібна допомога
05.11.2019
Я часто бачу керівників різних підприємств, які справляють враження загнаного коня. Вони працюють з усіх сил, робочий день у них починається о шостій ранку і закінчується о другій годині після півночі. Вони вибиваються з сил, щоб підтримати прибутки підприємства в необхідному розмірі. І при цьому на них навалюється ще купа додаткових справ, які вони беруть на себе з різних причин. Читати далі....