Професійні інструкції працівників
Професійні інструкції працівників
07.10.2020

Час від часу мене люди ставлять в тупик питанням:

- А чим ви в БізнесФорвард взагалі займаєтеся?

Ми тут працюємо-працюємо, створюємо-створюємо. А про нас чомусь не кричать з усіх прасок, як про кандидатів в депутати. Звичайно, ті, кому ми дійсно потрібні, про БізнесФорвард знають, це без питань.

Але ось як бути з іншими, кому ми ще не потрібні? Або може вони думають, що ми їм не потрібні, а насправді ми просто конче їм потрібні?

Загалом, пора розкрити карти. Для тих, хто раптом не знає, скажу. Я і моя молода команда робимо щось дуже важливе, як говорив один київський мер. Але, не впевнений, як там його команда, а ми дійсно робимо корисну роботу, яка підвищує ефективність підприємств і призводить, як правило, до зростання прибуку і більшої стабільності розвитку.

Ми створюємо професійні робочі інструкції для співробітників різних рівнів. Від голів правління до прибиральників і завгоспів. Від менеджерів з продажу і торгових представників до інженерів і конструкторів.

За останні три роки нами було виконано певну кількість проектів по створенню таких інструкцій. До нового року буде доречно навіть підвести підсумки і похвалитися.

Але вже зараз я бачу, що дві третини наших клієнтів, хто все-таки використовує ці інструкції, ростуть, заробляють більше, ніж раніше, нам вдячні і рекомендують нас всім, крім своїх конкурентів 

Тому, якщо раптом ви ростете, але рівень проблем виростає швидше прибуку, то приходьте до нас.

Якщо раптом у вас є співробітники, яких треба швидко клонувати) - то приходьте до нас.

Якщо ваші стажисти проходять-минають, минають-стажуються, а пройти не можуть, то приходьте до нас.

Загалом - хочете володіти професійно описаної технологією, а не зберігати її в своїй або (не дай бог), чиєїсь чужої голови, - приходьте до нас.

Недавно добавленные

16.11.2020
Бачили будівельників, які приносять вам кошторис на бересті? Або на гіпсокартоні, що недалеко від берести? Бачили будівельників, які бігають закуповуватися на базар, бо «там дешевше»? Бачили будівельників, які при словах «покажіть графік проекту» впадають в анабіоз? І яким треба по 100500 раз нагадувати, що в проекті намальована двері і вікно саме таких розмірів.
27.10.2020
Кожен, хто вчив співробітників знає, що з першого разу не всі запам'ятають 100500 ваших слів. Я вже мовчу про алгоритми, технічні етапи, обов'язкові регламенти та елементарні правила. І вам доведеться повторювати кілька разів одне і те ж саме, при цьому потім людина все одно має великий шанс помилитися. Крім того, ваш час має свою ціну, і дуже прикро навчати стажера тижні три, а він потім не виходить на роботу одним похмурим ранком.
02.10.2020
Як турбота про клієнта збільшує прибуток компанії. Розмовляю з одним маркетологом. Питаю його, де він друкує свої матеріали. Він називає друкарню, неважливо яку, наприклад - Алладін принт. Я кажу: - Чому там? Ця друкарня ж не найдешевша?
21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи: