Десять порад, як побудувати командну роботу
Десять порад, як побудувати командну роботу
21.01.2021

Ви працювали в команді, коли ще були чотирирічним малюком і грали у дворовий футбол.

Тепер, коли ви зовсім не футбольна зірка, а стурбований мешканець офісу, ви все ще намагаєтесь з’ясувати - як побудувати командну роботу та як її підтримувати, коли все йде шкереберть.

Швидше за все, ви бачили, як робота в команді робить великі справи. Ви, напевно, також бачили, як відсутність команди призводить до невдач і руйнує стосунки. Але чи можете ви сказати точно, що саме створює та підтримує чудову командну роботу? Це зводиться лише до мотивації? Або в цьому є щось більше?

Виявляється, у командній роботі є набагато більше - більше, ніж ми можемо записати тут - але незалежно від того, керівник ви або член команди, наступні 10 порад мають дати вам достатньо пального, щоб сьогодні почати вдосконалювати роботу вашої команди:

 

1. Заборонити ручне керування.

Ручне керування - це гальмо для колективної роботи. Замість того, щоб дати можливість кожному члену команди діяти самостійно, приймати рішення для досягнення мети команди, всі рішення та контроль передали в руки однієї людини – зазвичай директору.

Тим часом, якщо команда мириться з цим, таке мікрокерування повністю вбиває ініціативу та відповідальність у решти команди, калічить їх здатність керувати та приймати власні рішення. Якщо команда не змириться з ручним керуванням, вас чекає або заколот, або ви будете втрачати найбільш відповідальних та спроможних працівників.

 

2. Нехай всі бачать, що всі роблять.

Важко подати руку допомоги своїм товаришам по команді, коли ви не знаєте, що вони роблять або де вони перетруджені. На жаль, офісні працівники, як правило, відстежують власну роботу в електронній пошті чи електронних таблицях, або в щоденнику - місцях, де їх не можуть побачити їх менеджер або товариші по команді.

Коли інформація про кожну людину замикається у власних особистих записниках, ніхто не бачить чужих потреб.

На щастя, цю проблему можна виправити, зберігаючи інформацію про роботу кожної людини - над чим вона працює, скільки триває кожне завдання - у суспільному просторі, де вся команда може бачити це. 

Наприклад, дошка або спільна електронна таблиця Google - добрий спосіб почати це робити.

 

3. Відстежуйте час своєї команди

Слідуючи підказці номер два, ви повинні побачити, як кожен член вашої команди проводить свій час. Це не для поліцейського надзору і не для того, щоб лаяти їх за втрату часу.

Навпаки, це полегшує встановлення того, скільки роботи виконує ваша команда, скільки часу займає кожен вид роботи та коли вони взяли на себе більше роботи, ніж вони можуть виконати.

Попередження: члени вашої команди, мабуть, виявляють певний скептицизм і навіть ворожість щодо відстеження часу. Але як тільки ви покажете їм переваги, вони приймуть це. 

 

4. Поважайте їх час.

Ви той тип керівника, або працівника, який просто не може втриматися, щоб не завітати до колеги у кабінет, щоб задати питання чи поспілкуватися про вихідні? Якщо ви такий, вам потрібно зупинитися.

Згідно з опитуванням, 35 відсотків офісних працівників звинувачують у зниженні своєї продуктивності саме переривання роботи колегами.

Якщо ви дійсно серйозно ставитеся до того, щоб допомогти своїй команді зробити все можливе, вам потрібно встановити межі, коли справа стосується робочого часу інших, а потім поважати цей робочий час.

Для цього деякі команди утворюють періоди "без перерв" у своїх календарях, під час яких ніхто не має права телефонувати, відвідувати, обмінюватися повідомленнями або проводити зустрічі зі своїми товаришами по команді.

5. Переконайтеся, що всі ділять навантаження.

Це здається безглуздим, так? Тоді чому так багато команд зазнають невдачі? Чому у вас часто є один член команди, якому нічого не робити, і той, кому непереливки, хто повинен працювати по суботах лише для того, щоб тримати голову над водою?

Після того, як ви почнете відстежувати, над чим працюють усі, і скільки часу це займає, ви зможете побачити, хто у вашій команді перевантажений або недостатньо навантажений, і відкоригувати завдання, щоб усі були зайняті більш-менш однаково. Це і є робота розумного керівника!

 

6. Зменшувати наради.

- Жах! - можна сказати. Але цифри показують, що надмірна кількість нарад насправді вбиває продуктивність команд. Згідно з одним з опитувань, проведеного MeetingKing:

  • 37 відсотків часу працівника витрачається на збори.
  • 70 відсотків учасників зборів роблять іншу роботу під час зустрічей (вірна ознака того, що зустрічі марно витрачають час).
  • 20-50 відсотків часу зустрічей вважається марним.

Чи потрібні зустрічі для підвищення ефективності проекту? Може бути. Але якщо члени вашої команди, віддавши величезну частину свого дня зустрічам, намагаються наздогнати свою справжню роботу, то користь від такої кількості зустрічей для спільної роботи в кращому випадку сумнівна.

 

7. Зберігайте мету наради.

Телефони та ноутбуки можуть сильно відволікати увагу, і переважна більшість людей погоджується, що недоречно відповідати на дзвінки, читати або надсилати електронні листи та текстові повідомлення під час зустрічей.

Відвертання уваги з наради на телефон чи ноутбук є не лише неповагою до команди, але й контрпродуктивною дією, в результаті чого виникають питання, які доводиться повторювати, оскільки хтось не звертав уваги на них, бо був зайнятий своїм телефоном та Інстаграмом.

Тож приберіть телефони та ноутбуки на час вашої зустрічі. Окрім того, щоб не дратувати членів вашої команди черговою тривалою, непродуктивною зустріччю, ви могли б насправді покращити зв'язки членів команди новим подихом ефективності.

 

8. Будьте присутніми та уважними.

Командна робота неможлива, коли люди думають, що ви не дбаєте про них.

Замість того, щоб бути тією людиною, яка метушиться від зустрічі до зустрічі і в кого постійно немає часу на підлеглих, будьте тим членом команди, який приділяє всю свою увагу кожній розмові.

Коли члени команди побачать, що ви їх слухаєте, вони з більшою ймовірністю погоджуються на ваші зусилля з побудови команди. Як би це старомодно не звучало, робота в команді - це результат групи людей, які дбають один про одного, щоб працювати разом.

 

9. Увімкніть гнучкість роботи.

Командна робота працює найкраще, коли кожен член команди відчуває, що йому довіряють робити все можливе. По можливості, це повинно включати графіки, яких дотримуються члени команди.

Опитування працівників показують, що 69 відсотків працівників бажають більш гнучких графіків роботи, щоб поліпшити баланс між робочим життям та особистим.

 

10. Поважайте особисте життя членів вашої команди.

Знову ж таки, емоційне ставлення членів команди один до одного має величезний вплив на їх здатність підтримувати один одного як команду. Керівники або члени команди, які не поважають або ігнорують особисте життя своїх колег, виявлять, що інші просто не хочуть працювати з ними.

Сюди входить така практика, як виклик колег поза робочим часом і очікування миттєвої відповіді або вимагання від члена команди скасувати особисту відпустку для вирішення так званої "невідкладної справи".

Опитування чітко показали, що членам команди потрібен час, щоб не працювати. Насправді 89 відсотків погодились з тим, що приймати дзвонки від роботодавців поза робочим часом було не круто.

 

Недавно добавленные

24.02.2021
На дворі був 1902 рік. Одного разу Теодор Рузвельт, президент США, поїхав з діловим візит до штату Міссісіпі. Після вирішення всіх питань, вирішив він побалувати себе полюванням в місцевих краях. Але, на жаль президента, всі ведмеді в той день як ніби поховалися від нього. Рузвельт вже збирався було покинути полювання ні з чим, але тут втрутилися його помічники. Вони зловили зовсім крихітного ведмедика і прив'язали його до дерева, щоб дати можливість Рузвельту взяти те, за чим він прийшов на полювання.
17.02.2021
Одного разу керівник компанії Mercantile Capital Кріс Херн подорожував із своєю сім’єю на півдні США. Вони зупинились в готелі Ritz-Carlton.
29.01.2021
Лего і втрачена фігурка Семирічний англієць Лука Еппс написав в компанію Лего лист, в якому розповів про свій сумний життєвий досвід: все гроші, отримані на Різдво, він витратив на покупку набору «Ninjago kit of the Ultrasonic Raider».
28.01.2021
Десь восени до нас звернувся один бізнесмен, якому потрібно було написати пару-тройку професійних інструкцій для працівників його заводу. Ми з ним поспілкувались, провели невеличку діагностику, і вирішили почати з менеджерів відділу продажів.
28.01.2021
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.