Ефективна нарада за 10 хвилин
Ефективна нарада за 10 хвилин
10.09.2020

Є такий закон життя - «Те, на що звертаєш увагу - збільшується в розмірах». Для того, щоб використовувати цей закон для розвитку нашої компанії, ми будемо регулярно звертати увагу на наш прибуток.

Одне з дій, яке ми будемо робити для цього - проведення наради для відділу продажів.

Часто наради проходять нудно і марно. Ми розглянемо алгоритм з десяти кроків, завдяки яким ваші наради будуть корисними, налаштовує на результат і допоможуть збільшити виконання планів і збільшити статки компанії.

Припускаємо, що у нас є стандартний відділ продажів, в якому співробітники, щоб зробити продаж, роблять наступне:

- роблять дзвінки і зустрічі;

- за результатами зустрічей роблять пропозиції;

- після цього домагаються укладання угоди і отримання грошей.

На нараді будемо обговорювати дві частини по три теми в кожній:

Звіт за вчора

План на сьогодні

1

Скільки було зустрічей / дзвінків

Скільки планується зустрічей / дзвінків

2

На яку суму зроблено замовлень

На яку суму планується зробити замовлень

3

Який дохід був отриманий

Який дохід буде отриманий

Правила наради наступні:

Кожен співробітник перед нарадою заповнює своїми даними таблицю на гугл-диску (шаблон-зразок ви можете отримати, заповнивши форму внизу статті) - підсумки за минулий день. Він робить це особисто. Щоб він бачив і контролював сам свої результати. І щоб він плани свої теж бачив, і розумів, що від нього на цьому тиждні очікується.

1. Час наради - ранок, початок робочого дня.

2. Тривалість наради - по 5 хвилин на кожного співробітника, і ще 10 хвилин на тренування.

3. На час наради не призначається ніяких зустрічей, дзвінків, відсутностей. Нарада - найголовніше зараз. Все вимикають свої слухавки, прибирають вібро-режим і так далі. Нікого не повинно нічого відволікати. Якщо слухавку все-таки необхідно піднімати завжди, то її віддають секретарю, офіс-менеджера або будь-якому співробітнику, хто не входить до відділу продажів. І коли йде дзвінок, він піднімає слухавку, дізнається - хто дзвонить і з яким питанням, записує інформацію, і каже, що за 30 хвилин зателефонують.

4. Кожен продавець по черзі звітує по результатам минулого дня і доповідає про план на сьогодні. Може коротко прокоментувати або похвалитися успіхом, якщо він є.

5. На одного співробітника витрачається не більше п'яти хвилин.

6. Звіт починається з самого «зеленого» співробітника і поступово переходимо до «суперменів» відділу. Щоб не було соромно новачкові розповідати про те, як він продав на тисячу гривень, а перед цим його колега розповів, як він продав на п'ятсот тисяч гривень.

7. Успіхи співробітників заохочуємо оплесками. Кожному приємно купатися в променях слави :)

8. Коли у співробітника є якесь досягнення - укладений контракт, отриманий аванс, то керівник може поставити запитання "що тобі допомогло укласти контракт" або "яка дія було успішною", щоб співробітник зміг сам поміркувати і розповісти - що йому допомогло. Це успішна дія для підвищення професіоналізму відділу продажів - сам співробітник починає аналізувати свої дії, і розуміє - що ж було дійсно добре. І інші теж чують про його успішну дію і можуть її теж застосувати.

9. В кінці керівник підводить загальний підсумок відділу за вчорашній день, і оголошує загальний план на поточний день.

10. Після цього керівник відділу оголошує тренування на 10 хвилин. Продавці розподіляються на пари і тренують ту навичку, яку оголосив керівник. Наприклад:

  • Здатність легко справлятися із запереченням «Це дорого»;
  • Вміння «смачно» презентувати продукт;
  • Здатність правильно поставити питання, щоб безпомилково кваліфікувати клієнта;
  • І так далі...

Такі наради співробітникам подобаються. Вони з задоволенням в них беруть участь. Після кожної такої наради їх мотивація і компетентність ростуть.

Бажаю вам, друзі, збільшити доходи завдяки цій статті.

Якщо раптом вам необхідний шаблон операційного звіту для відділу продажів, то заповніть форму:

 

Недавно добавленные

12.07.2021
Коли справи йдуть добре, і бізнес росте, то власники компаній починають замислюватися про те, як же їм зробити бізнес таким, щоб не дзвонили два телефони одночасно, не пищав постійно Telegram, Viber і WhatsApp. Менеджери з персоналу мріють, щоб в компанію приходили тільки навчені професіонали на звичайну, а не захмарну зарплату. Читати далі...
29.06.2021
Кожен день ми з різних сторін отримуємо купу тривожних звісток. Нові зашквари у нашого уряда. Новий штамп самого страшного вірусу, від которого вже точно всі помруть (звісно, якщо ви вірите ЗМІ). Постачальникам потрібно сплатити борги, а грошей немає - бо покупці ще не розрахувались. Так, зовсім забув :) ще й співробітники приходять з єдиним питанням: "Коли ви нам зарплату піднімете". І, взагалі то, більшість керівників, яких я знаю, раді своїм співробітникам платити більше, але де гроші взяти?
22.06.2021
Щоб ви могли самі собі відповісти чесно на питання, на якому етапі перебуває будівництво вашого бізнесу, дайте собі відповідь на питання, ставлячи «+», якщо відповідь позитивна, і «-», якщо відповідь негативна:
17.06.2021
Не є таємницею, що співробітники в компаніях працюють не тільки через гроші. І люди можуть працювати швидко і якісно, а можуть повільно і з браком. І більше грошей на зарплатню не означає більш ефективної роботи. Ще за радянських часів був феномен стахановського руху. Коли люди працювали, видаючи в кілька разів більше результат, ніж від них очікувалося. Який може бути додатковий мотив у співробітника, крім грошей - виконувати плани, давати результати краще, ніж очікується?
15.06.2021
Під час консалтингу часто чую від різних керівників проблеми перевтомлення керівників. Наприклад, є у мене один знайомий бізнесмен, нехай його звуть Михайлом (наприклад). І скаржиться мені Михайло на те, що немає на ринку праці нормальних продавців. Тому він сам постійно занурюється в продажі і з ранку до ночі не має спокою Читати далі...