Ефективна нарада за 10 хвилин
Ефективна нарада за 10 хвилин
10.09.2020

Є такий закон життя - «Те, на що звертаєш увагу - збільшується в розмірах». Для того, щоб використовувати цей закон для розвитку нашої компанії, ми будемо регулярно звертати увагу на наш прибуток.

Одне з дій, яке ми будемо робити для цього - проведення наради для відділу продажів.

Часто наради проходять нудно і марно. Ми розглянемо алгоритм з десяти кроків, завдяки яким ваші наради будуть корисними, налаштовує на результат і допоможуть збільшити виконання планів і збільшити статки компанії.

Припускаємо, що у нас є стандартний відділ продажів, в якому співробітники, щоб зробити продаж, роблять наступне:

- роблять дзвінки і зустрічі;

- за результатами зустрічей роблять пропозиції;

- після цього домагаються укладання угоди і отримання грошей.

На нараді будемо обговорювати дві частини по три теми в кожній:

Звіт за вчора

План на сьогодні

1

Скільки було зустрічей / дзвінків

Скільки планується зустрічей / дзвінків

2

На яку суму зроблено замовлень

На яку суму планується зробити замовлень

3

Який дохід був отриманий

Який дохід буде отриманий

Правила наради наступні:

Кожен співробітник перед нарадою заповнює своїми даними таблицю на гугл-диску (шаблон-зразок ви можете отримати, заповнивши форму внизу статті) - підсумки за минулий день. Він робить це особисто. Щоб він бачив і контролював сам свої результати. І щоб він плани свої теж бачив, і розумів, що від нього на цьому тиждні очікується.

1. Час наради - ранок, початок робочого дня.

2. Тривалість наради - по 5 хвилин на кожного співробітника, і ще 10 хвилин на тренування.

3. На час наради не призначається ніяких зустрічей, дзвінків, відсутностей. Нарада - найголовніше зараз. Все вимикають свої слухавки, прибирають вібро-режим і так далі. Нікого не повинно нічого відволікати. Якщо слухавку все-таки необхідно піднімати завжди, то її віддають секретарю, офіс-менеджера або будь-якому співробітнику, хто не входить до відділу продажів. І коли йде дзвінок, він піднімає слухавку, дізнається - хто дзвонить і з яким питанням, записує інформацію, і каже, що за 30 хвилин зателефонують.

4. Кожен продавець по черзі звітує по результатам минулого дня і доповідає про план на сьогодні. Може коротко прокоментувати або похвалитися успіхом, якщо він є.

5. На одного співробітника витрачається не більше п'яти хвилин.

6. Звіт починається з самого «зеленого» співробітника і поступово переходимо до «суперменів» відділу. Щоб не було соромно новачкові розповідати про те, як він продав на тисячу гривень, а перед цим його колега розповів, як він продав на п'ятсот тисяч гривень.

7. Успіхи співробітників заохочуємо оплесками. Кожному приємно купатися в променях слави :)

8. Коли у співробітника є якесь досягнення - укладений контракт, отриманий аванс, то керівник може поставити запитання "що тобі допомогло укласти контракт" або "яка дія було успішною", щоб співробітник зміг сам поміркувати і розповісти - що йому допомогло. Це успішна дія для підвищення професіоналізму відділу продажів - сам співробітник починає аналізувати свої дії, і розуміє - що ж було дійсно добре. І інші теж чують про його успішну дію і можуть її теж застосувати.

9. В кінці керівник підводить загальний підсумок відділу за вчорашній день, і оголошує загальний план на поточний день.

10. Після цього керівник відділу оголошує тренування на 10 хвилин. Продавці розподіляються на пари і тренують ту навичку, яку оголосив керівник. Наприклад:

  • Здатність легко справлятися із запереченням «Це дорого»;
  • Вміння «смачно» презентувати продукт;
  • Здатність правильно поставити питання, щоб безпомилково кваліфікувати клієнта;
  • І так далі...

Такі наради співробітникам подобаються. Вони з задоволенням в них беруть участь. Після кожної такої наради їх мотивація і компетентність ростуть.

Бажаю вам, друзі, збільшити доходи завдяки цій статті.

Якщо раптом вам необхідний шаблон операційного звіту для відділу продажів, то заповніть форму:

 

Недавно добавленные

07.05.2021
Я часто бачу керівників різних підприємств, які справляють враження загнаного коня. Вони працюють з усіх сил, робочий день у них починається о шостій ранку і закінчується о другій годині після півночі. Вони вибиваються з сил, щоб підтримати прибутки підприємства в необхідному розмірі. І при цьому на них навалюється ще купа додаткових справ, які вони беруть на себе з різних причин. Читати далі....
04.05.2021
Уявіть собі керівника, якому співробітники передають інформацію у вигляді аудіоповідомлень. Сучасні месенджери це дозволяють робити з легкістю. Читати далі...
19.04.2021
Що робити і в якій послідовності, якщо ваш бізнес нагадує постійну пожежу і купу завалів в одній будівлі. Які мають бути вжити заходи, аби компанія могла розвиватися і масштабироваться. Без цього не можна збільшити свою справу в багато разів.
07.04.2021
Як зробити інструкцію співробітнику так, щоб він через три дні був корисним компанії, міг робити те ж, що його колега через півроку навчання. Що повинно бути в професійній посадової інструкції? Як позбутися від людського фактора в бізнесі? Як швидко зростати та перестати хвилюватись за "незамінними" працівниками?
05.04.2021
Одна з проблем сучасного суспільства - некомпетентність. Через це відбуваються катастрофи і війни, що очевидно. І банкрутства компаній, що не так очевидно. Дуже цікаво, коли на співбесіду приходять люди, які працювали раніше в продажах, з гордістю розповідають про свої успіхи, а на питання про те, чому пішли, відповідають - компанія збанкрутувала.