Ефективна нарада за 10 хвилин
Ефективна нарада за 10 хвилин
10.09.2020

Є такий закон життя - «Те, на що звертаєш увагу - збільшується в розмірах». Для того, щоб використовувати цей закон для розвитку нашої компанії, ми будемо регулярно звертати увагу на наш прибуток.

Одне з дій, яке ми будемо робити для цього - проведення наради для відділу продажів.

Часто наради проходять нудно і марно. Ми розглянемо алгоритм з десяти кроків, завдяки яким ваші наради будуть корисними, налаштовує на результат і допоможуть збільшити виконання планів і збільшити статки компанії.

Припускаємо, що у нас є стандартний відділ продажів, в якому співробітники, щоб зробити продаж, роблять наступне:

- роблять дзвінки і зустрічі;

- за результатами зустрічей роблять пропозиції;

- після цього домагаються укладання угоди і отримання грошей.

На нараді будемо обговорювати дві частини по три теми в кожній:

Звіт за вчора

План на сьогодні

1

Скільки було зустрічей / дзвінків

Скільки планується зустрічей / дзвінків

2

На яку суму зроблено замовлень

На яку суму планується зробити замовлень

3

Який дохід був отриманий

Який дохід буде отриманий

Правила наради наступні:

Кожен співробітник перед нарадою заповнює своїми даними таблицю на гугл-диску (шаблон-зразок ви можете отримати, заповнивши форму внизу статті) - підсумки за минулий день. Він робить це особисто. Щоб він бачив і контролював сам свої результати. І щоб він плани свої теж бачив, і розумів, що від нього на цьому тиждні очікується.

1. Час наради - ранок, початок робочого дня.

2. Тривалість наради - по 5 хвилин на кожного співробітника, і ще 10 хвилин на тренування.

3. На час наради не призначається ніяких зустрічей, дзвінків, відсутностей. Нарада - найголовніше зараз. Все вимикають свої слухавки, прибирають вібро-режим і так далі. Нікого не повинно нічого відволікати. Якщо слухавку все-таки необхідно піднімати завжди, то її віддають секретарю, офіс-менеджера або будь-якому співробітнику, хто не входить до відділу продажів. І коли йде дзвінок, він піднімає слухавку, дізнається - хто дзвонить і з яким питанням, записує інформацію, і каже, що за 30 хвилин зателефонують.

4. Кожен продавець по черзі звітує по результатам минулого дня і доповідає про план на сьогодні. Може коротко прокоментувати або похвалитися успіхом, якщо він є.

5. На одного співробітника витрачається не більше п'яти хвилин.

6. Звіт починається з самого «зеленого» співробітника і поступово переходимо до «суперменів» відділу. Щоб не було соромно новачкові розповідати про те, як він продав на тисячу гривень, а перед цим його колега розповів, як він продав на п'ятсот тисяч гривень.

7. Успіхи співробітників заохочуємо оплесками. Кожному приємно купатися в променях слави :)

8. Коли у співробітника є якесь досягнення - укладений контракт, отриманий аванс, то керівник може поставити запитання "що тобі допомогло укласти контракт" або "яка дія було успішною", щоб співробітник зміг сам поміркувати і розповісти - що йому допомогло. Це успішна дія для підвищення професіоналізму відділу продажів - сам співробітник починає аналізувати свої дії, і розуміє - що ж було дійсно добре. І інші теж чують про його успішну дію і можуть її теж застосувати.

9. В кінці керівник підводить загальний підсумок відділу за вчорашній день, і оголошує загальний план на поточний день.

10. Після цього керівник відділу оголошує тренування на 10 хвилин. Продавці розподіляються на пари і тренують ту навичку, яку оголосив керівник. Наприклад:

  • Здатність легко справлятися із запереченням «Це дорого»;
  • Вміння «смачно» презентувати продукт;
  • Здатність правильно поставити питання, щоб безпомилково кваліфікувати клієнта;
  • І так далі...

Такі наради співробітникам подобаються. Вони з задоволенням в них беруть участь. Після кожної такої наради їх мотивація і компетентність ростуть.

Бажаю вам, друзі, збільшити доходи завдяки цій статті.

Якщо раптом вам необхідний шаблон операційного звіту для відділу продажів, то заповніть форму:

 

Недавно добавленные

24.02.2021
На дворі був 1902 рік. Одного разу Теодор Рузвельт, президент США, поїхав з діловим візит до штату Міссісіпі. Після вирішення всіх питань, вирішив він побалувати себе полюванням в місцевих краях. Але, на жаль президента, всі ведмеді в той день як ніби поховалися від нього. Рузвельт вже збирався було покинути полювання ні з чим, але тут втрутилися його помічники. Вони зловили зовсім крихітного ведмедика і прив'язали його до дерева, щоб дати можливість Рузвельту взяти те, за чим він прийшов на полювання.
17.02.2021
Одного разу керівник компанії Mercantile Capital Кріс Херн подорожував із своєю сім’єю на півдні США. Вони зупинились в готелі Ritz-Carlton.
29.01.2021
Лего і втрачена фігурка Семирічний англієць Лука Еппс написав в компанію Лего лист, в якому розповів про свій сумний життєвий досвід: все гроші, отримані на Різдво, він витратив на покупку набору «Ninjago kit of the Ultrasonic Raider».
28.01.2021
Десь восени до нас звернувся один бізнесмен, якому потрібно було написати пару-тройку професійних інструкцій для працівників його заводу. Ми з ним поспілкувались, провели невеличку діагностику, і вирішили почати з менеджерів відділу продажів.
28.01.2021
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.