Філософія оргсхеми. Частина 3.
Філософія оргсхеми. Частина 3.
10.01.2020

Коли ми розглядаємо всю діяльність компанії, то дивимося на той стан, який відповідає цій діяльності. Що людина усвідомлює, або повинен усвідомлювати, коли нею займається.

У третій частині ми розглянемо важливий вид діяльності, який знаходить своє відображення на оргсхеми будь-якої компанії - це поточна операційна робота виконавчого директора.

Щоб краще собі зрозуміти, як вона виглядає, уявімо ситуацію, яка могла б бути, наприклад, років двісті тому.

Ви - купець, який купує товари в одному місці і продає в іншому. Природно, з прибутком. Купуєте ви в молодому південному містечку, який зовсім недавно народився, і царською волею стало називатися Одесою. У цьому місті Ви купуєте те, чого там багато, тому ціна дешева. Наприклад, зерно. І продавати плануєте в Туреччині, яка знаходиться з іншого боку Чорного моря. Землі там посушливі, тому хліба там мало, і ціна на зерно висока.

Гроші є, тому ви купуєте собі корабель, набираєте матросів, завантажуйте в трюми мішки з товаром. Але капітанського патенту у вас немає, тому ви кидаєте клич і берете на роботу ще й капітана. Самі плануєте перебувати у себе в конторі на березі, управляти діяльністю віддалено.

І ось - перший момент, коли цей новий капітан по просолених дошках трапу піднімається на борт вашої шхуни. Що цей капітан буде робити в першу чергу?

Якщо це розумний і досвідчений капітан, а інший вам не потрібен, то він вишикує команду, познайомиться з ними, подивиться на їх стан - хто тверезий, хто п'яний, хто здоровий і міцний, хто хворий і немічний, хто досвідчений, а хто новачок у морі.

Потім він піде знайомитися з кораблем - подивиться стан, в якому знаходиться такелаж (все мотузяне оснащення судна), як там дерев'яні борти, чи немає гнилі. В якому стані трюм і вантаж в ньому. І таке інше.

Потім, вийшовши в море, капітан буде намагатися підтримувати і покращувати стан ввіреного йому судна. Щоб прийти в потрібний порт вчасно, зберігши і, по можливості, поліпшивши стан всього, чого він керівник.

Точно так само і на підприємствах в наш час: хороший виконавчий директор стежить за станом справ в компанії і намагається поліпшити всі показники.

Тому, стан виконавчого директора так і звучить: СТАНИ. У множині. І якщо наш Виконавчий Директор стежить за ними, і покращує їх, то що нам ще від нього треба, правда?

Недавно добавленные

21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи:
10.09.2020
Є такий закон життя - «Те, на що звертаєш увагу - збільшується в розмірах». Для того, щоб використовувати цей закон для розвитку нашої компанії, ми будемо регулярно звертати увагу на наш прибуток. Одне з дій, яке ми будемо робити для цього - проведення нарад для відділу продажів. Часто наради проходять нудно і марно гають час. Ми розглянемо алгоритм з десяти кроків, завдяки яким ваші наради будуть корисними, налаштовує на результат і допоможуть збільшити виконання планів і збільшити дохід компанії. Припускаємо, що у нас є стандартний відділ продажів, в якому співробітники, щоб зробити продажу роблять наступне: - роблять дзвінки і зустрічі; - за результатами зустрічей роблять пропозиції; - після цього домагаються укладання угоди і отримання грошей. На нараді будемо обговорювати дві частини по три теми в кожній:
16.07.2020
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.
09.07.2020
Пам'ятайте, як кажуть - ось легені здорової людини, а ось легені курця. Деякий час назад я почав помічати, що те саме відбувається з клієнтами. Є здорові клієнти - вони купують багато, платять відразу, не торгуються. А якщо і торгуються, і платять з відстрочкою, то все одно нам досить для того, щоб в компанії водилися і обороти, і прибуток. Тому що без прибутку наші компанії не можуть розвиватися. Без прибутку у нас не буде здібних працівників. Без прибутку ми збанкрутуємо.