Філософія оргсхеми. частина 4
Філософія оргсхеми. частина 4
11.01.2020

У цій статті ми розглянемо такий рівень усвідомлення на оргсхеми, як - РОЗПІЗНАВАННЯ.

У нас вже є ідея бізнесу (ДЖЕРЕЛО), є юридична та інша захищеність (ІСНУВАННЯ), є директор, який займається оперативною роботою (СТАНУ), і наступний етап - це персонал. Персоналом зазвичай займається відділ Найма.

До керівника постійно приходять співробітники зі словами: «Нам потрібні люди». Але ж ми не будемо набирати нових співробітників тільки тому, що нас про це просять? Ні, ми спочатку проведемо інспекцію: підемо до відділу і подивимося - чи дійсно людей не вистачає? Може бути, їх - навпаки, більше, ніж необхідно для роботи. Що сталося з тими, кого туди направили на попередньому тижні? Чому вони не залишилися, а втекли через день. Розпізнаємо - що там насправді за ситуація.

У мене був такий випадок на початку моєї управлінської кар'єри. Кілька років ми з партнером займалися продажами, а потім найняли відділ продажів. Чотири людини. Але продажи не виросли вчетверо, і навіть удвічі не виросли, хоча ми цього наївно чекали.

Я приходжу до відділу і питаю керівника:

- Паша, а як же так, що ж продажу не ростуть?

- Нам людей не вистачає, Олександр, - бодро відповідає мені начальник відділу, - ми тут крутимося щосили, але людей не вистачає.

Я собі думаю: коли продажників у мене взагалі не було, продажи були такими ж, зараз додалося чотири людини, а продажі такі ж. І тут вони просять ще людей додати - мало шансів, що продажі зростуть.

Тоді я починаю дивитися на показники, куди йде їх час. З'ясовую, що за тиждень «ефективної» роботи по 8 годин щодня, хлопці роблять цілих двадцять п'ять дзвінків. Жодної зустрічі. Жодного контракту.

Я трохи повозився з цифрами, і з'ясував, що за день хлопці роблять п'ять дзвінків, або один дзвінок в 1,5 години.

- Чому так трохи? - питаю я.

- Ну-у, нам же треба готуватися, дізнаватися там про клієнта інформацію, - відповідають.

- І що, допомагає?

- Так.

- А де тоді продажі?

- Тут все не так просто, як ти собі думаєш, Олександр, - починають мені «рибу за грощі» продавці.

Я злегка вийшов з себе, і написав наказ про те, що у кожного продавця є план на тиждень і він має в собі 100 дзвінків і мінімум 1 зустріч з потенційним клієнтом, а інакше не буде ставки за цей тиждень. Продавці трохи засмутились, але потихеньку справа пішла. Те, чим я займався - «розпізнав» проблему надлишку персоналу і виправив її.

Був і інший випадок, коли співробітники поїхали на підготовку проекту меншим складом, ніж необхідно для роботи. Вони знали, що їх менше, тому виїхали на день раніше, працювали на день більше і за кошторисом вийшла перевитрата зарплатні. Коли ми це з'ясували, то почали питати, як вийшло. З'ясували - керівник проекту не знайшла жодного вільного працівника. Розпізнали таку проблему і почали її вирішувати.

Коли ми проводимо співбесіду з людиною - ми теж займаємося розпізнаванням. Наш - не наш. Підійде для цієї роботи, або для іншої.

Коли спілкуємося з співробітниками - теж продовжуємо займатися розпізнаванням - цей співробітник вже підріс, і його можна перевести на більш високу посаду, або більш складну роботу.

Ми постійно тримаємо руку на пульсі кадрових питань - постійно займаємося розпізнаванням.

Ось те, що я хотів, друзі, написати про це відділі і цьому стані.

Якщо у Вашій компанії немає ефективної оргсхеми, або вона не працює, то замовте консалтинг по розробці оргсхеми за 5 днів.

Недавно добавленные

26.05.2020
Чому наші співробітники не виконують плани? Як узгодити плани відділу і співробітника? Що необхідно, щоб ми отримували потрібні результати?
19.05.2020
Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло, на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит на те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.
13.05.2020
Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу. Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?
25.04.2020
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"? На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
24.04.2020
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару». У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені. Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.