Філософія оргсхеми. частина 4
Філософія оргсхеми. частина 4
11.01.2020

У цій статті ми розглянемо такий рівень усвідомлення на оргсхеми, як - РОЗПІЗНАВАННЯ.

У нас вже є ідея бізнесу (ДЖЕРЕЛО), є юридична та інша захищеність (ІСНУВАННЯ), є директор, який займається оперативною роботою (СТАНУ), і наступний етап - це персонал. Персоналом зазвичай займається відділ Найма.

До керівника постійно приходять співробітники зі словами: «Нам потрібні люди». Але ж ми не будемо набирати нових співробітників тільки тому, що нас про це просять? Ні, ми спочатку проведемо інспекцію: підемо до відділу і подивимося - чи дійсно людей не вистачає? Може бути, їх - навпаки, більше, ніж необхідно для роботи. Що сталося з тими, кого туди направили на попередньому тижні? Чому вони не залишилися, а втекли через день. Розпізнаємо - що там насправді за ситуація.

У мене був такий випадок на початку моєї управлінської кар'єри. Кілька років ми з партнером займалися продажами, а потім найняли відділ продажів. Чотири людини. Але продажи не виросли вчетверо, і навіть удвічі не виросли, хоча ми цього наївно чекали.

Я приходжу до відділу і питаю керівника:

- Паша, а як же так, що ж продажу не ростуть?

- Нам людей не вистачає, Олександр, - бодро відповідає мені начальник відділу, - ми тут крутимося щосили, але людей не вистачає.

Я собі думаю: коли продажників у мене взагалі не було, продажи були такими ж, зараз додалося чотири людини, а продажі такі ж. І тут вони просять ще людей додати - мало шансів, що продажі зростуть.

Тоді я починаю дивитися на показники, куди йде їх час. З'ясовую, що за тиждень «ефективної» роботи по 8 годин щодня, хлопці роблять цілих двадцять п'ять дзвінків. Жодної зустрічі. Жодного контракту.

Я трохи повозився з цифрами, і з'ясував, що за день хлопці роблять п'ять дзвінків, або один дзвінок в 1,5 години.

- Чому так трохи? - питаю я.

- Ну-у, нам же треба готуватися, дізнаватися там про клієнта інформацію, - відповідають.

- І що, допомагає?

- Так.

- А де тоді продажі?

- Тут все не так просто, як ти собі думаєш, Олександр, - починають мені «рибу за грощі» продавці.

Я злегка вийшов з себе, і написав наказ про те, що у кожного продавця є план на тиждень і він має в собі 100 дзвінків і мінімум 1 зустріч з потенційним клієнтом, а інакше не буде ставки за цей тиждень. Продавці трохи засмутились, але потихеньку справа пішла. Те, чим я займався - «розпізнав» проблему надлишку персоналу і виправив її.

Був і інший випадок, коли співробітники поїхали на підготовку проекту меншим складом, ніж необхідно для роботи. Вони знали, що їх менше, тому виїхали на день раніше, працювали на день більше і за кошторисом вийшла перевитрата зарплатні. Коли ми це з'ясували, то почали питати, як вийшло. З'ясували - керівник проекту не знайшла жодного вільного працівника. Розпізнали таку проблему і почали її вирішувати.

Коли ми проводимо співбесіду з людиною - ми теж займаємося розпізнаванням. Наш - не наш. Підійде для цієї роботи, або для іншої.

Коли спілкуємося з співробітниками - теж продовжуємо займатися розпізнаванням - цей співробітник вже підріс, і його можна перевести на більш високу посаду, або більш складну роботу.

Ми постійно тримаємо руку на пульсі кадрових питань - постійно займаємося розпізнаванням.

Ось те, що я хотів, друзі, написати про це відділі і цьому стані.

Якщо у Вашій компанії немає ефективної оргсхеми, або вона не працює, то замовте консалтинг по розробці оргсхеми за 5 днів

Недавно добавленные

27.03.2020
Практичний вебінар «Сім золотих законів системного бізнесу»
25.03.2020
Доброго дня, шановні! Є така фраза: будь-яка команда стає по-справжньому командою після першого спільно пережитого шторму. Бізнес в Україні зараз проходить саме цю стадію. 2015-2016 роки початок підйому компаній, до 2019 року непогане зростання тих, у кого хороший продукт або вгадали з трендом. І зараз - «Шторм 2020». Коронавірус. Криза. Як не назви, все одно - це випробування на міцність. І багатьом компаніям зараз треба вирішувати два питання:
17.03.2020
Наше суспільство пронизане некомпетентністю, і навіть пишається цим. Бути дилетантом стало модно. Навіть є відповідні приказки: «Титанік побудували професіонали, ковчег побудували дилетанти».
27.02.2020
А ви стресостійкі? Коли читаю текст вакансій, бачу там час від часу фразу «від вас вимагається стресостійкість». Або буває, начальник відділу або директор мені каже - у нас тут багато стресу в роботі. Читать далі
08.02.2020
Хто відповідає за комунікацію в компанії?