Філософія оргсхеми. Частина 5. Спілкування.
Філософія оргсхеми. Частина 5. Спілкування.
08.03.2020

У кожній компанії є співробітник або відділ, що відповідає за комунікацію. Хтось повинен піднімати слухавку, коли дзвонять клієнти. Хтось повинен перевіряти корпоративний ящик електронної пошти. Хтось повинен приймати посилки від кур'єра.

Немає більш сумно картини, коли директор з конвертом в руках шукає очима - кого б із співробітників відправити на пошту.

Для цього в компанії і заводять секретарів, а в маленькій компанії - офіс-менеджера. Функції його часто розпливчасті - все робити, що усі інші скажуть.

Але якщо ми будемо точніше, і скажімо, що характеристика співробітника відділу комунікацій - СПІЛКУВАННЯ, то тоді нам буде зрозуміліше, за що він відповідає. Все, що стосується спілкування: співробітники між собою, співробітники і клієнти, директор і співробітники.

Якщо ми подивимося на все, що може полегшити спілкування або погіршити його, то зауважимо, що:

  • Якщо ніхто не простежив, щоб у нас працював телефон, то спілкування з клієнтами погіршиться.
  • Якщо ніхто не простежив, щоб у нас працював інтернет - те ж саме.
  • Якщо ніхто не зустрічає кур'єра або відвідувача, то починаються труднощі зі спілкуванням.
  • І так далі.

 

Виходить, що у функції відділу комунікацій можна написати:

  • Зустріч і розподіл відвідувачів;
  • Отримання і переадресація телефонних дзвінків;
  • Відповіді на електронну пошту;
  • Відправка будь-якої кореспонденції;
  • Контроль роботи всіх комп'ютерів, програм, оргтехніки;
  • Контроль працездатності всіх мереж комунікації - інтернет, телефон;
  • Забезпечення наявності канцтоварів, необхідних бланків і так далі;
  • Передача розпоряджень від керівників до підлеглих;
  • Прискорення ліній комунікацій;
  • Добудовування ліній комунікацій там - де це необхідно.
  • Так навіть забезпечити чай-каву для клієнта - це теж покращує спілкування.

Подивіться, друзі, що робить ваш відділ комунікацій (якщо він у вас є).

І, якщо бачите, що вам не завадить розробити з вашими керівниками оргсхему для вашого бізнесу - то переходите за посиланням

Недавно добавленные

27.10.2020
Кожен, хто вчив співробітників знає, що з першого разу не всі запам'ятають 100500 ваших слів. Я вже мовчу про алгоритми, технічні етапи, обов'язкові регламенти та елементарні правила. І вам доведеться повторювати кілька разів одне і те ж саме, при цьому потім людина все одно має великий шанс помилитися. Крім того, ваш час має свою ціну, і дуже прикро навчати стажера тижні три, а він потім не виходить на роботу одним похмурим ранком.
07.10.2020
Час від часу мене люди ставлять в тупик питанням: - А чим ви в БізнесФорвард взагалі займаєтеся? Ми тут працюємо-працюємо, створюємо-створюємо. А про нас чомусь не кричать з усіх прасок, як про кандидатів в депутати. Звичайно, ті, кому ми дійсно потрібні, про БізнесФорвард знають, це без питань.
02.10.2020
Як турбота про клієнта збільшує прибуток компанії. Розмовляю з одним маркетологом. Питаю його, де він друкує свої матеріали. Він називає друкарню, неважливо яку, наприклад - Алладін принт. Я кажу: - Чому там? Ця друкарня ж не найдешевша?
21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи: