Філософія оргсхеми. Частина 5. Спілкування.
Філософія оргсхеми. Частина 5. Спілкування.
08.03.2020

У кожній компанії є співробітник або відділ, що відповідає за комунікацію. Хтось повинен піднімати слухавку, коли дзвонять клієнти. Хтось повинен перевіряти корпоративний ящик електронної пошти. Хтось повинен приймати посилки від кур'єра.

Немає більш сумно картини, коли директор з конвертом в руках шукає очима - кого б із співробітників відправити на пошту.

Для цього в компанії і заводять секретарів, а в маленькій компанії - офіс-менеджера. Функції його часто розпливчасті - все робити, що усі інші скажуть.

Але якщо ми будемо точніше, і скажімо, що характеристика співробітника відділу комунікацій - СПІЛКУВАННЯ, то тоді нам буде зрозуміліше, за що він відповідає. Все, що стосується спілкування: співробітники між собою, співробітники і клієнти, директор і співробітники.

Якщо ми подивимося на все, що може полегшити спілкування або погіршити його, то зауважимо, що:

  • Якщо ніхто не простежив, щоб у нас працював телефон, то спілкування з клієнтами погіршиться.
  • Якщо ніхто не простежив, щоб у нас працював інтернет - те ж саме.
  • Якщо ніхто не зустрічає кур'єра або відвідувача, то починаються труднощі зі спілкуванням.
  • І так далі.

 

Виходить, що у функції відділу комунікацій можна написати:

  • Зустріч і розподіл відвідувачів;
  • Отримання і переадресація телефонних дзвінків;
  • Відповіді на електронну пошту;
  • Відправка будь-якої кореспонденції;
  • Контроль роботи всіх комп'ютерів, програм, оргтехніки;
  • Контроль працездатності всіх мереж комунікації - інтернет, телефон;
  • Забезпечення наявності канцтоварів, необхідних бланків і так далі;
  • Передача розпоряджень від керівників до підлеглих;
  • Прискорення ліній комунікацій;
  • Добудовування ліній комунікацій там - де це необхідно.
  • Так навіть забезпечити чай-каву для клієнта - це теж покращує спілкування.

Подивіться, друзі, що робить ваш відділ комунікацій (якщо він у вас є).

І, якщо бачите, що вам не завадить розробити з вашими керівниками оргсхему для вашого бізнесу - то переходите за посиланням

Недавно добавленные

07.04.2021
Як зробити інструкцію співробітнику так, щоб він через три дні був корисним компанії, міг робити те ж, що його колега через півроку навчання. Що повинно бути в професійній посадової інструкції? Як позбутися від людського фактора в бізнесі? Як швидко зростати та перестати хвилюватись за "незамінними" працівниками?
05.04.2021
Одна з проблем сучасного суспільства - некомпетентність. Через це відбуваються катастрофи і війни, що очевидно. І банкрутства компаній, що не так очевидно. Дуже цікаво, коли на співбесіду приходять люди, які працювали раніше в продажах, з гордістю розповідають про свої успіхи, а на питання про те, чому пішли, відповідають - компанія збанкрутувала.
30.03.2021
За що тобі платять? Кожен працівник отримує зарплату. Він тому і ходить на роботу. І на роботі він робить щось корисне, за це йому і платять. Це те, що зазвичай називають результатом. Читати далі...
26.03.2021
Є люди - творці. Звичайно, є люди - руйнівники. А є люди-лінивці. Люди-творці працюють з ранку і до вечора над тим, щоб щось корисне для суспільства придумати і запровадити. Люди-руйнівники, ті - навпаки. А люди - лінивці, їм якось все одно. Читати далі...
22.03.2021
Кілька років тому ми зустрілися з одним бізнесменом. У нього транспортна компанія, займаються контейнерними перевезеннями по Україні та за її межами. Свій автопарк, логісти, менеджери з продажу. У компанії працювало чоловік 30. Справи потихеньку йшли, компанія навіть розвивалася. Але, чим більше ставав бізнес, тим важче було цього власнику. Робочий день у нього ставав ненормований. Вирішувати по телефону в недільний ранок проблеми клієнтів, замість відпочинку з дружиною і підростаючої донькою для нього стало нормою.