Філософія оргсхеми. Частина 5. Спілкування.
Філософія оргсхеми. Частина 5. Спілкування.
08.03.2020

У кожній компанії є співробітник або відділ, що відповідає за комунікацію. Хтось повинен піднімати слухавку, коли дзвонять клієнти. Хтось повинен перевіряти корпоративний ящик електронної пошти. Хтось повинен приймати посилки від кур'єра.

Немає більш сумно картини, коли директор з конвертом в руках шукає очима - кого б із співробітників відправити на пошту.

Для цього в компанії і заводять секретарів, а в маленькій компанії - офіс-менеджера. Функції його часто розпливчасті - все робити, що усі інші скажуть.

Але якщо ми будемо точніше, і скажімо, що характеристика співробітника відділу комунікацій - СПІЛКУВАННЯ, то тоді нам буде зрозуміліше, за що він відповідає. Все, що стосується спілкування: співробітники між собою, співробітники і клієнти, директор і співробітники.

Якщо ми подивимося на все, що може полегшити спілкування або погіршити його, то зауважимо, що:

  • Якщо ніхто не простежив, щоб у нас працював телефон, то спілкування з клієнтами погіршиться.
  • Якщо ніхто не простежив, щоб у нас працював інтернет - те ж саме.
  • Якщо ніхто не зустрічає кур'єра або відвідувача, то починаються труднощі зі спілкуванням.
  • І так далі.

 

Виходить, що у функції відділу комунікацій можна написати:

  • Зустріч і розподіл відвідувачів;
  • Отримання і переадресація телефонних дзвінків;
  • Відповіді на електронну пошту;
  • Відправка будь-якої кореспонденції;
  • Контроль роботи всіх комп'ютерів, програм, оргтехніки;
  • Контроль працездатності всіх мереж комунікації - інтернет, телефон;
  • Забезпечення наявності канцтоварів, необхідних бланків і так далі;
  • Передача розпоряджень від керівників до підлеглих;
  • Прискорення ліній комунікацій;
  • Добудовування ліній комунікацій там - де це необхідно.
  • Так навіть забезпечити чай-каву для клієнта - це теж покращує спілкування.

Подивіться, друзі, що робить ваш відділ комунікацій (якщо він у вас є).

І, якщо бачите, що вам не завадить розробити з вашими керівниками оргсхему для вашого бізнесу - то переходите за посиланням

Недавно добавленные

12.01.2021
У Новий Рік та Різдво зазвичай Святий Миколай приносить під ялинку подарунки дітям. А як бути з тими, хто вже подорослішав і поринув у водоверть керування? Хто подарує хоч щось директору, айчару, фінансисту, керівникам усіх ланок та іншим працівникам? Ми у БізнесФорвард вирішили виправити цю соціальну кривду, і кожному, хто додивиться цей мультфільм до кінця зі звуком, зробимо подарунок. Зазвичай така річ коштує десь 30.000 гривень, але для вас це буде безкоштовно.
29.12.2020
Колись ми всі були маленькими. У ті старі часи ще дерева були великими. І ми чекали новорічну ніч, бо вона була сповнена чудовими пригодами: до нас приходив старий дідусь з сивою бородою та клумком подарунків. Була новорічна ялинка, бенгальські вогні, смачна їжа, постійні гості. І нам це подобалось, бо це свято! Як свято може не подобатись) Але потім прийшов якийсь Грінч і поцупив наше свято! Читати далі.....
22.12.2020
Скоро Новий Рік. А це саме такий час, коли вже декілька тисячоліть бізнесмени нашої планети намагаються підвести підсумки року, побачити – чи все в їхньому бізнесі добре, або щось потребує змін
14.12.2020
Колись я почув цю фразу і довгий час намагався зрозуміти її зміст. Пізніше, коли почав допомагати бізнесменам налагодити роботу свого підприємства, раптом, на їх прикладі - зрозумів.
16.11.2020
Бачили будівельників, які приносять вам кошторис на бересті? Або на гіпсокартоні, що недалеко від берести? Бачили будівельників, які бігають закуповуватися на базар, бо «там дешевше»? Бачили будівельників, які при словах «покажіть графік проекту» впадають в анабіоз? І яким треба по 100500 раз нагадувати, що в проекті намальована двері і вікно саме таких розмірів.