Гра на розширення - фінал
Гра на розширення - фінал
21.05.2018

Як розширитися на 230% за чотири тижні?

Пора розкрити карти. Місяць тому ми в BusinessForward запустили гру на розширення між двома компаніями. Одна компанія - з Одеси, інша компанія - з Києва. Та й друга займаються корпоративними продажами. Одні - торгують будматеріалами в великій кількості по Одесі і області. Другі - виробляють і продають еко-продукти по Києву.

Трохи різні ринки, трохи різна кількість персоналу, але це не зупинило ТОП-менеджерів цих компаній в бажанні урізноманітнити свої суворі будні. Адже кожному з нас важливо не тільки роботу робити, а й струшуватися час від часу.

І ось місяць тому ці дві компанії з нашою допомогою вирішили здригнутися і позмагатися - хто більше розшириться за чотири тижні. Підраховувалися відсотки зростання по доходу щотижня. Там були певні правила, був дуже приємний приз для переможців. Для тих, хто програв теж дещо було, але вже не приємне, а зовсім навпаки.

Якщо ви читали мої попередні пости, то бачили деякі ролики з цих ігор. Наприклад, перший з них 

Щотижня підбивалися проміжні підсумки. Кожна компанія показувала зростання, незважаючи на такі складності, як «несезон», «Великдень», «свята» і так далі (самі можете продовжити ті фрази, які говорять менеджери з продажу, коли у них спад). Три тижні поспіль компанії йшли ніс до носа, плече до плеча. Вони були, як Інь і Янь. І почалася останній тиждень. Чесно скажу, я сам кожен день переживав, напевно, більше, ніж самі учасники гри.

Ми регулярно зідзвонювалися і зустрічалися з керівниками. Кожен намагався застосувати максимум знань і досвіду, щоб отримати результат.

І ось - закінчилася останній тиждень. І я можу з гордістю сказати, що одна з компаній показала видатний результат розширення за чотири тижні. Зростання продажів склало 230% за тиждень.

Мої вітання переможцям - керівникам і співробітникам компанії Mother! На вас може дорівнювати вся Україна!

Недавно добавленные

11.01.2020
В этой статье мы рассмотрим такой уровень осознания на оргсхеме, как – РАСПОЗНАВАНИЕ. У нас уже есть идея бизнеса (ИСТОЧНИК), есть юридическая и прочая защищённость (СУЩЕСТВОВАНИЕ), есть директор, который занимается оперативной работой (СОСТОЯНИЯ), и следующий этап – это персонал. Персоналом обычно занимается отдел Найма.
10.01.2020
Когда мы рассматриваем всю деятельность компании, то смотрим на то состояние, которое соответствует этой деятельности. Что человек осознаёт, или должен осознавать, когда ею занимается. В третьей части мы рассмотрим важный вид деятельности, который находит своё отражение на оргсхеме любой компании — это текущая операционная работа исполнительного директора.
09.01.2020
После того, как основатель стал источником идеи бизнеса, наступает следующее состояние, о котором достаточно часто руководители забывают. И это следующее состояние – Существование.
08.01.2020
Когда в компании работает несколько десятков или сотен, или тысяч сотрудников, то компании нужна организующая схема. Это не просто прихоть или дань моде, — это инструмент управления руководителя.
26.12.2019
В прошлых рассылках мы рассматривали, что необходимо делать, если доход растёт или падает, немного или сильно. Давайте посмотрим на ситуацию, когда у вас бизнес на грани исчезновения, или уже за гранью – когда ваши доходы сильно меньше расходов, настолько меньше, что предприятие уже практически закрылось.