Одна з проблем сучасного суспільства - некомпетентність. Через це відбуваються катастрофи і війни, що очевидно. І банкрутства компаній, що не так очевидно. Дуже цікаво, коли на співбесіду приходять люди, які працювали раніше в продажах, з гордістю розповідають про свої успіхи, а на питання про те, чому пішли, відповідають - компанія збанкрутувала.
Вам коли-небудь дзвонили продавці, щоб щось продати по телефону? Зазвичай це дратує людей, це схоже на нав'язування. Раніше мене це дратувало, а зараз я ставлюся до таких дзвінків, як до гри. Я задаю питання, які вводять продавців в ступор. Наприклад: чому так дорого? І не тому, що дорого. А щоб перевірити - що скаже продавець. Або кажу, що в іншому місці точно це ж було дешевше на 30%, слухаю - що скаже. Або кажу, дайте знижку. Або - що треба порадитися або подумати. Зазвичай продавці здуваються, і розмова закінчується. Якщо продавець був хороший, то я пропоную йому, якщо він надумає звільнятися, зателефонувати мені. Чомусь, до речі, дзвонити мені тепер стали рідше.
Від компетентності продавців залежить, що буде з їх компанією, з усіма іншими співробітниками. Продавців треба тренувати мінімум 1 годину в день. Давати їм нові технології в продажах, переговорах. Коли вони останній раз чомусь вчилися? Змушувати їх читати книги з продажу - хоча б 2 в місяць. Тоді за рік це буде вже 26 книг - як Ви думаєте, чи позначиться це на компетентності продавців?
Обов'язково проводити їм атестацію. Як в старій приказці: "За битого двох небитих дають, та й то не беруть". Тоді продавці будуть в тонусі. Тоді продажу будуть вищими, ніж вони є. Тільки за рахунок більш підготовлених Ваших продавців, ніж у Ваших конкурентів.
Те, що ми рекомендуємо робити:
1. Розробіть свій навчальний курс для своїх продавців. У ньому має бути:
Опис вашої продукції простими словами. Люди не люблять читати складні тексти.
Опис відмінності ваших товарів і послуг від конкурентів. Конкретні. В цифрах.
Опис технології початку розмови, спілкування по продукції, завершення угоди.
Відео-уроки, які демонструють роботу кращих продавців.
Опис решти роботи продавця, що він ще робить (приймання-викладка товару, звітність, робота з касою або поштою, дебіторка і т.д.)
2. До курсу повинен обов'язково йти спеціальний перевірки список (ми його називаємо "контрольний лист"), де міститься повна послідовність проходження навчання:
Теорія.
Практика.
Тренування.
При цьому КОЖЕН блок теорії закінчується практикою або тренуванням.
3. Повинен бути призначений відповідальний за навчання, який буде контролювати своїх підопічних і домагатися від них проходження всіх завдань і тренувань.
Тоді Ваші продавці будуть дуже швидко входити в посаду. Вони будуть вміти правильно продавати. І зможуть це робити швидше і угоди будуть частіше і на великі суми.
Також, якщо Ви хочете зробити такий курс швидко і професійно, то Ви можете звернутися до нас, ми цим займаємося. Швидкість створення одного такого курсу від 1 до 2-х тижнів, і результати співпраці починають бути видно вже до кінця місяця. Для того, щоб залишити заявку, перейдіть за посиланням https://orgschemenew.bitrix24.site/instruction/
Таким чином Ви вирішите такі проблеми:
Найм співробітників;
Навчання продавців;
Введення в посаду нових співробітників;
Розширення компанії;
Розробка інструкцій для співробітників;
Організація стажування персоналу;
З повагою, Олександр Варламов, президент BusinessForward Ukraine