Як систематизувати відділ продажів
Як систематизувати відділ продажів
04.06.2019

Одна з проблем сучасного суспільства - некомпетентність. Через це відбуваються катастрофи і війни, що очевидно. І банкрутства компаній, що не так очевидно. Дуже цікаво, коли на співбесіду приходять люди, які працювали раніше в продажах, з гордістю розповідають про свої успіхи, а на питання про те, чому пішли, відповідають - компанія збанкрутувала.

Вам коли-небудь дзвонили продавці, щоб щось продати по телефону? Зазвичай це дратує людей, це схоже на нав'язування. Раніше мене це дратувало, а зараз я ставлюся до таких дзвінків, як до гри. Я задаю питання, які вводять продавців в ступор. Наприклад: чому так дорого? І не тому, що дорого. А щоб перевірити - що скаже продавець. Або кажу, що в іншому місці точно це ж було дешевше на 30%, слухаю - що скаже. Або кажу, дайте знижку. Або - що треба порадитися або подумати. Зазвичай продавці здуваються, і розмова закінчується. Якщо продавець був хороший, то я пропоную йому, якщо він надумає звільнятися, зателефонувати мені. Чомусь, до речі, дзвонити мені тепер стали рідше.


Від компетентності продавців залежить, що буде з їх компанією, з усіма іншими співробітниками. Продавців треба тренувати мінімум 1 годину в день. Давати їм нові технології в продажах, переговорах. Коли вони останній раз чомусь вчилися? Змушувати їх читати книги з продажу - хоча б 2 в місяць. Тоді за рік це буде вже 26 книг - як Ви думаєте, чи позначиться це на компетентності продавців?


Обов'язково проводити їм атестацію. Як в старій приказці: "За битого двох небитих дають, та й то не беруть". Тоді продавці будуть в тонусі. Тоді продажу будуть вищими, ніж вони є. Тільки за рахунок більш підготовлених Ваших продавців, ніж у Ваших конкурентів.


Те, що ми рекомендуємо робити:

1. Розробіть свій навчальний курс для своїх продавців. У ньому має бути:

Опис вашої продукції простими словами. Люди не люблять читати складні тексти.
Опис відмінності ваших товарів і послуг від конкурентів. Конкретні. В цифрах.
Опис технології початку розмови, спілкування по продукції, завершення угоди.
Відео-уроки, які демонструють роботу кращих продавців.
Опис решти роботи продавця, що він ще робить (приймання-викладка товару, звітність, робота з касою або поштою, дебіторка і т.д.)
2. До курсу повинен обов'язково йти спеціальний перевірки список (ми його називаємо "контрольний лист"), де міститься повна послідовність проходження навчання:

Теорія.
Практика.
Тренування.
При цьому КОЖЕН блок теорії закінчується практикою або тренуванням.
3. Повинен бути призначений відповідальний за навчання, який буде контролювати своїх підопічних і домагатися від них проходження всіх завдань і тренувань.

Тоді Ваші продавці будуть дуже швидко входити в посаду. Вони будуть вміти правильно продавати. І зможуть це робити швидше і угоди будуть частіше і на великі суми.

 

Також, якщо Ви хочете зробити такий курс швидко і професійно, то Ви можете звернутися до нас, ми цим займаємося. Швидкість створення одного такого курсу від 1 до 2-х тижнів, і результати співпраці починають бути видно вже до кінця місяця. Для того, щоб залишити заявку, перейдіть за посиланням https://orgschemenew.bitrix24.site/instruction/

Таким чином Ви вирішите такі проблеми:

Найм співробітників;
Навчання продавців;
Введення в посаду нових співробітників;
Розширення компанії;
Розробка інструкцій для співробітників;
Організація стажування персоналу;


З повагою, Олександр Варламов, президент BusinessForward Ukraine

Недавно добавленные

12.01.2021
У Новий Рік та Різдво зазвичай Святий Миколай приносить під ялинку подарунки дітям. А як бути з тими, хто вже подорослішав і поринув у водоверть керування? Хто подарує хоч щось директору, айчару, фінансисту, керівникам усіх ланок та іншим працівникам? Ми у БізнесФорвард вирішили виправити цю соціальну кривду, і кожному, хто додивиться цей мультфільм до кінця зі звуком, зробимо подарунок. Зазвичай така річ коштує десь 30.000 гривень, але для вас це буде безкоштовно.
29.12.2020
Колись ми всі були маленькими. У ті старі часи ще дерева були великими. І ми чекали новорічну ніч, бо вона була сповнена чудовими пригодами: до нас приходив старий дідусь з сивою бородою та клумком подарунків. Була новорічна ялинка, бенгальські вогні, смачна їжа, постійні гості. І нам це подобалось, бо це свято! Як свято може не подобатись) Але потім прийшов якийсь Грінч і поцупив наше свято! Читати далі.....
22.12.2020
Скоро Новий Рік. А це саме такий час, коли вже декілька тисячоліть бізнесмени нашої планети намагаються підвести підсумки року, побачити – чи все в їхньому бізнесі добре, або щось потребує змін
14.12.2020
Колись я почув цю фразу і довгий час намагався зрозуміти її зміст. Пізніше, коли почав допомагати бізнесменам налагодити роботу свого підприємства, раптом, на їх прикладі - зрозумів.
16.11.2020
Бачили будівельників, які приносять вам кошторис на бересті? Або на гіпсокартоні, що недалеко від берести? Бачили будівельників, які бігають закуповуватися на базар, бо «там дешевше»? Бачили будівельників, які при словах «покажіть графік проекту» впадають в анабіоз? І яким треба по 100500 раз нагадувати, що в проекті намальована двері і вікно саме таких розмірів.