Як систематизувати відділ продажів
Як систематизувати відділ продажів
04.06.2019

Одна з проблем сучасного суспільства - некомпетентність. Через це відбуваються катастрофи і війни, що очевидно. І банкрутства компаній, що не так очевидно. Дуже цікаво, коли на співбесіду приходять люди, які працювали раніше в продажах, з гордістю розповідають про свої успіхи, а на питання про те, чому пішли, відповідають - компанія збанкрутувала.

Вам коли-небудь дзвонили продавці, щоб щось продати по телефону? Зазвичай це дратує людей, це схоже на нав'язування. Раніше мене це дратувало, а зараз я ставлюся до таких дзвінків, як до гри. Я задаю питання, які вводять продавців в ступор. Наприклад: чому так дорого? І не тому, що дорого. А щоб перевірити - що скаже продавець. Або кажу, що в іншому місці точно це ж було дешевше на 30%, слухаю - що скаже. Або кажу, дайте знижку. Або - що треба порадитися або подумати. Зазвичай продавці здуваються, і розмова закінчується. Якщо продавець був хороший, то я пропоную йому, якщо він надумає звільнятися, зателефонувати мені. Чомусь, до речі, дзвонити мені тепер стали рідше.


Від компетентності продавців залежить, що буде з їх компанією, з усіма іншими співробітниками. Продавців треба тренувати мінімум 1 годину в день. Давати їм нові технології в продажах, переговорах. Коли вони останній раз чомусь вчилися? Змушувати їх читати книги з продажу - хоча б 2 в місяць. Тоді за рік це буде вже 26 книг - як Ви думаєте, чи позначиться це на компетентності продавців?


Обов'язково проводити їм атестацію. Як в старій приказці: "За битого двох небитих дають, та й то не беруть". Тоді продавці будуть в тонусі. Тоді продажу будуть вищими, ніж вони є. Тільки за рахунок більш підготовлених Ваших продавців, ніж у Ваших конкурентів.


Те, що ми рекомендуємо робити:

1. Розробіть свій навчальний курс для своїх продавців. У ньому має бути:

Опис вашої продукції простими словами. Люди не люблять читати складні тексти.
Опис відмінності ваших товарів і послуг від конкурентів. Конкретні. В цифрах.
Опис технології початку розмови, спілкування по продукції, завершення угоди.
Відео-уроки, які демонструють роботу кращих продавців.
Опис решти роботи продавця, що він ще робить (приймання-викладка товару, звітність, робота з касою або поштою, дебіторка і т.д.)
2. До курсу повинен обов'язково йти спеціальний перевірки список (ми його називаємо "контрольний лист"), де міститься повна послідовність проходження навчання:

Теорія.
Практика.
Тренування.
При цьому КОЖЕН блок теорії закінчується практикою або тренуванням.
3. Повинен бути призначений відповідальний за навчання, який буде контролювати своїх підопічних і домагатися від них проходження всіх завдань і тренувань.

Тоді Ваші продавці будуть дуже швидко входити в посаду. Вони будуть вміти правильно продавати. І зможуть це робити швидше і угоди будуть частіше і на великі суми.

 

Також, якщо Ви хочете зробити такий курс швидко і професійно, то Ви можете звернутися до нас, ми цим займаємося. Швидкість створення одного такого курсу від 1 до 2-х тижнів, і результати співпраці починають бути видно вже до кінця місяця. Для того, щоб залишити заявку, перейдіть за посиланням https://orgschemenew.bitrix24.site/instruction/

Таким чином Ви вирішите такі проблеми:

Найм співробітників;
Навчання продавців;
Введення в посаду нових співробітників;
Розширення компанії;
Розробка інструкцій для співробітників;
Організація стажування персоналу;


З повагою, Олександр Варламов, президент BusinessForward Ukraine

капелюх співробітника

Недавно добавленные

26.05.2020
Чому наші співробітники не виконують плани? Як узгодити плани відділу і співробітника? Що необхідно, щоб ми отримували потрібні результати?
19.05.2020
Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло, на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит на те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.
13.05.2020
Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу. Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?
25.04.2020
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"? На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
24.04.2020
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару». У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені. Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.