Як перевірити корисність співробітника
Як перевірити корисність співробітника
19.05.2020

Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.

І ось тут головне завдання, яке ставить життя перед живими людьми - мати стільки грошей, щоб вистачало на все забаганки. Адже ще дружина просить нові чобітки, і дочка нову мобілку. А синові треба оплатити навчання в універі і так далі. Як на це все заробити?

Найпростіший спосіб, яким користуються багато співробітників - приходять до шефа і кажуть: «підійміть мені зарплату». Або «Зараз за такі гроші ніхто вже не працює». Або «мені на життя не вистачає». Або «мені дітей треба годувати якось». І так далі, самі багато разів таке чули.

Це найпопулярніший спосіб. І найтупіший. Так життя не працює. Так можна або роботу втратити, або в поганий настрій керівника завести. Я до сих пір пам'ятаю, як в 2008 до мене приходив один з непоганих співробітників з пропозицією підняти зарплати йому і іншим співробітникам. Хоча у нього і так виходила вкрай хороша зарплата - істотно вище ринкової. При цьому мотивував він це тим, що ми, засновники і так багато заробляємо і треба ділитися з співробітниками, які роблять всю роботу.

Ми йому запропонували найпростіший варіант підйому зарплати - зайняти більш відповідальну посаду. Він був старшим аніматором, а ми запропонували йому стати координатором одного з напрямків. І зарплата відразу на 30% більше. Або навіть керівником проекту, зарплата на 50% більше. Правда, потрібно працювати трохи більше. І відповідальність вище. І по шапці стукають частіше. Але і поваги більше.

Але він не хотів більше грошей заробляти, працюючи на більш відповідальній посаді. Хотів просто більше ОТРИМУВАТИ, роблячи те саме.

Результат вийшов абсолютно негативний - зарплатню ми йому не підняли, і далі якось співпраця не склалося.

А була у нас інша співробітниця. Яка не просив підняти їй зарплатню. Але просила більше роботи, а то «я вже усе зробила, що ще треба робити». Вона просто ХОТІЛА працювати. І ніколи не відмовлялася від більшої роботи, більшої відповідальності. І пахала, як кінь Прежевальского. І час від часу її зарплата зашкалювала конкретно. Можна було недорогий автомобіль купити на місячну зарплату. Цю співробітницю ми цінували дуже сильно. І завжди йшли їй назустріч, якщо щось їй було треба - виїхати на пару тижнів в турпоїздку або батькам допомогти в робочий день.

Таких співробітників, які кажуть - дайте мені більше роботи - мало. Таких - потрібно цінувати, пестити і леліяти.

І дуже я б хотів, щоб дітям в школі вчителі втілювали таку думку: «хочеш багато заробляти - багато працюй»!

Тому що якщо дитині в школі кажуть «хочеш багато заробляти - добре влаштуйся», то у нас, керівників, потім проблема. Таких дітей потім треба переучувати.

Для того, щоб глибше розібратися з цією темою, друзі, ми проводимо Вебінар 20.05 о 16.00

Тема вебінару: "Як протистояти маніпуляціям в своєму бізнесі".

Ви дізнаєтеся:

  • Як розпізнавати маніпуляторів і руйнівників;
  • Як протистояти прихованим маніпуляціям;
  • Як розпізнавати і прибирати з компанії «підкилимні» ігри;
  • Як знаходити слабких, але замаскованих співробітників і керівників;
  • Як зберегти продуктивних співробітників серед «гадюк».

Ви навчитеся:

  • Технології проведення розслідувань;
  • Технології розв'язання конфліктів.

В кінці вебінару ви отримаєте:

  • Чек-ліст з безпеки бізнесу на 100 пунктів;
  • Чек-ліст для вирішення конфліктів в компанії;

Вартість участі 350 грн. 

Посилання для оплати і реєстрації:

Недавно добавленные

16.11.2020
Бачили будівельників, які приносять вам кошторис на бересті? Або на гіпсокартоні, що недалеко від берести? Бачили будівельників, які бігають закуповуватися на базар, бо «там дешевше»? Бачили будівельників, які при словах «покажіть графік проекту» впадають в анабіоз? І яким треба по 100500 раз нагадувати, що в проекті намальована двері і вікно саме таких розмірів.
27.10.2020
Кожен, хто вчив співробітників знає, що з першого разу не всі запам'ятають 100500 ваших слів. Я вже мовчу про алгоритми, технічні етапи, обов'язкові регламенти та елементарні правила. І вам доведеться повторювати кілька разів одне і те ж саме, при цьому потім людина все одно має великий шанс помилитися. Крім того, ваш час має свою ціну, і дуже прикро навчати стажера тижні три, а він потім не виходить на роботу одним похмурим ранком.
07.10.2020
Час від часу мене люди ставлять в тупик питанням: - А чим ви в БізнесФорвард взагалі займаєтеся? Ми тут працюємо-працюємо, створюємо-створюємо. А про нас чомусь не кричать з усіх прасок, як про кандидатів в депутати. Звичайно, ті, кому ми дійсно потрібні, про БізнесФорвард знають, це без питань.
02.10.2020
Як турбота про клієнта збільшує прибуток компанії. Розмовляю з одним маркетологом. Питаю його, де він друкує свої матеріали. Він називає друкарню, неважливо яку, наприклад - Алладін принт. Я кажу: - Чому там? Ця друкарня ж не найдешевша?
21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?