Як створити команду. Швидкість, гроші, успіх
Як створити команду. Швидкість, гроші, успіх
08.04.2020

Є люди, які йдуть з вашим темпом - вони команда, співробітники. Як їм допомогти бути ефективніше?

Є люди, які не відповідають вимогам компанії, вони позбавляють вас грошей. Як зробити так, щоб вони пішли самі, без проблем для інших?

Є люди, які можуть вам допомагати, але вони не такі швидкі, як ви - і їх більшість в компанії. І вони можуть приносити найбільші гроші, але що треба робити керівнику - щоб вони почали це робити?

Чому йдуть люди вашого калібру з Вашого бізнесу і створюють свій? Як працювати з ними, щоб вони залишалися з компанією надовго?

Саме про це - новий онлайн відео-курс Андрія Сизова «Як створити команду. Швидкість, гроші, успіх».

Для кого курс: власники підприємств, виконавчі директори, керівники департаменту персоналу.

Тривалість курсу: 13 уроків по 30 хвилин.

Вартість курсу: 14.000 грн антикризова ціна 5.000 грн.

Як проходить навчання: Учасник дивиться відео. Після робить самостійну роботу, яка в себе включає відповіді на питання і практичні завдання. Відправляє відповіді перевіряючому, який підтверджує виконання завдання і розуміння матеріалу.

Теми курсу:

  • Швидкість. Чому це основний фактор, що впливає на дохід компанії. Як знайти "вузькі горлечка", що уповільнюють швидкість компанії.
  • Швидкі і повільні співробітники.
  • Що робити з повільними співробітниками. Як просто звільнити проблемного співробітника. Як підняти швидкість повільного але старанному.
  • Як працювати з швидкими співробітниками. Як утримувати їх від догляду.
  • Чому йдуть хороші співробітники.
  • Співробітники, які могли б піти за вами. Як мотивувати групу.
  • Хто приносить вам гроші. Чи не закон Парето.
  • Основні моменти. Підсумки.

Недавно добавленные

26.05.2020
Чому наші співробітники не виконують плани? Як узгодити плани відділу і співробітника? Що необхідно, щоб ми отримували потрібні результати?
19.05.2020
Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло, на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит на те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.
13.05.2020
Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу. Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?
25.04.2020
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"? На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
24.04.2020
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару». У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені. Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.