Як впоратися з чорною пропагандою.
Як впоратися з чорною пропагандою.
24.04.2020

 Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару».

У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені.

Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.

Раніше з декількома будівними компаніями такий спосіб у нього працював. Але в даному випадку вийшов прокол. Тому що керівник підрядної організації ринкові ціни знав, і не вірив в те, що за ціною нижче за ринок можна щось купувати хорошої якості і з своєчасною доставкою, тому від такої угоди відмовився. 

Але конкурент не заспокоївся. Ламати - так ламати. І зв'язався з власником компанії - одним київським політиком. І сказав, що його керуючому в Одесі недобросовісний продавець дає відкат (чого не було насправді), і тому фірма зазнає збитків, не купуючи цеглу у нього за нижчою ціною.

Власник приїхав в Одесу з інспекцією, щоб особисто розібратися з ситуацією. І призначив зустріч цій жінці.

Я - консультант по технології управління, заснованої на роботах американського філософа Л. Рона Хаббарда. У його роботах є точна технологія, як справлятися з чорною пропагандою. Наприклад, є спосіб, який називається «мертвий агент». Коли ми дізнаємося - хто джерело чорного піару, то спростовуємо якесь одне його висловлювання, яке нам легше всього спростувати. Тим самим ми добиваємося того, що все, що виходило з цього джерела - перестає сприйматися людьми.

Моя подруга знала одну компанію, в яку зайшов цей конкурент з ціною нижче ринку, і потім через місяць просто підняв ціни - при чому вище, ніж середня ціна на ринку. Я попросив зателефонувати цим людям, і записати на диктофон (з їх дозволу, звісно) - цю історію, а потім прослухати запис з тим забудовником.

Вона так і зробила, і потім спокійно пішла на зустріч з власником будівельної компанії, дала послухати записану розмову, після чого продовжила працювати з цім підприємством до самого кінця будівництва. Входу конкуренту туди з тих пір не було за будь-яких обставин.

Так правильне застосування технології залагодження чорної пропаганди збільшує лояльність наших клієнтів. 

Раджу, якщо у вас є друзі, які страждають від нечесних нападів – розкажіть їм цю історію, бо це може врятувати їм контракти, бізнес, сім’ї тощо.

Ну а про вас коли-небудь поширювали брехливу негативну інформацію? Або вам пощастило, і ворогів у вас немає?)

Якщо потрібна порада або допомога, напишіть мені.

Недавно добавленные

22.06.2021
Щоб ви могли самі собі відповісти чесно на питання, на якому етапі перебуває будівництво вашого бізнесу, дайте собі відповідь на питання, ставлячи «+», якщо відповідь позитивна, і «-», якщо відповідь негативна:
17.06.2021
Не є таємницею, що співробітники в компаніях працюють не тільки через гроші. І люди можуть працювати швидко і якісно, а можуть повільно і з браком. І більше грошей на зарплатню не означає більш ефективної роботи. Ще за радянських часів був феномен стахановського руху. Коли люди працювали, видаючи в кілька разів більше результат, ніж від них очікувалося. Який може бути додатковий мотив у співробітника, крім грошей - виконувати плани, давати результати краще, ніж очікується?
15.06.2021
Під час консалтингу часто чую від різних керівників проблеми перевтомлення керівників. Наприклад, є у мене один знайомий бізнесмен, нехай його звуть Михайлом (наприклад). І скаржиться мені Михайло на те, що немає на ринку праці нормальних продавців. Тому він сам постійно занурюється в продажі і з ранку до ночі не має спокою Читати далі...
09.06.2021
Коли ми пишемо професійні інструкції, то час від часу зіштовхуємось із таким кутом зору – «навіщо потрібні скрипти – це тільки робить роботів із працівників». З одного боку – це так і є. Час від часу мені дзвонять різні люди і намагаються щось продати, і я із легкою зацікавленістю слухаю, як вони мені щось розповідають або відповідають на запитання. І тут буває два варіанти – я запитую або розповідаю щось нестандартне – і людина зі мною спілкується нормально і ми до якоїсь згоди доходимо. Або я запитую щось нестандартне, і продавець, таке враження, як перечіплюється через нього, і далі все летить шкереберть.
31.05.2021
5 порад, які стануть в нагоді будь-якому бізнес-диверсанту. Що робити, щоб зруйнувати свою компанію гарантовано за 1 місяць.