Як впоратися з чорною пропагандою.
Як впоратися з чорною пропагандою.
24.04.2020

 Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару».

У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені.

Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.

Раніше з декількома будівними компаніями такий спосіб у нього працював. Але в даному випадку вийшов прокол. Тому що керівник підрядної організації ринкові ціни знав, і не вірив в те, що за ціною нижче за ринок можна щось купувати хорошої якості і з своєчасною доставкою, тому від такої угоди відмовився. 

Але конкурент не заспокоївся. Ламати - так ламати. І зв'язався з власником компанії - одним київським політиком. І сказав, що його керуючому в Одесі недобросовісний продавець дає відкат (чого не було насправді), і тому фірма зазнає збитків, не купуючи цеглу у нього за нижчою ціною.

Власник приїхав в Одесу з інспекцією, щоб особисто розібратися з ситуацією. І призначив зустріч цій жінці.

Я - консультант по технології управління, заснованої на роботах американського філософа Л. Рона Хаббарда. У його роботах є точна технологія, як справлятися з чорною пропагандою. Наприклад, є спосіб, який називається «мертвий агент». Коли ми дізнаємося - хто джерело чорного піару, то спростовуємо якесь одне його висловлювання, яке нам легше всього спростувати. Тим самим ми добиваємося того, що все, що виходило з цього джерела - перестає сприйматися людьми.

Моя подруга знала одну компанію, в яку зайшов цей конкурент з ціною нижче ринку, і потім через місяць просто підняв ціни - при чому вище, ніж середня ціна на ринку. Я попросив зателефонувати цим людям, і записати на диктофон (з їх дозволу, звісно) - цю історію, а потім прослухати запис з тим забудовником.

Вона так і зробила, і потім спокійно пішла на зустріч з власником будівельної компанії, дала послухати записану розмову, після чого продовжила працювати з цім підприємством до самого кінця будівництва. Входу конкуренту туди з тих пір не було за будь-яких обставин.

Так правильне застосування технології залагодження чорної пропаганди збільшує лояльність наших клієнтів. 

Раджу, якщо у вас є друзі, які страждають від нечесних нападів – розкажіть їм цю історію, бо це може врятувати їм контракти, бізнес, сім’ї тощо.

Ну а про вас коли-небудь поширювали брехливу негативну інформацію? Або вам пощастило, і ворогів у вас немає?)

Якщо потрібна порада або допомога, напишіть мені.

Недавно добавленные

27.10.2020
Кожен, хто вчив співробітників знає, що з першого разу не всі запам'ятають 100500 ваших слів. Я вже мовчу про алгоритми, технічні етапи, обов'язкові регламенти та елементарні правила. І вам доведеться повторювати кілька разів одне і те ж саме, при цьому потім людина все одно має великий шанс помилитися. Крім того, ваш час має свою ціну, і дуже прикро навчати стажера тижні три, а він потім не виходить на роботу одним похмурим ранком.
07.10.2020
Час від часу мене люди ставлять в тупик питанням: - А чим ви в БізнесФорвард взагалі займаєтеся? Ми тут працюємо-працюємо, створюємо-створюємо. А про нас чомусь не кричать з усіх прасок, як про кандидатів в депутати. Звичайно, ті, кому ми дійсно потрібні, про БізнесФорвард знають, це без питань.
02.10.2020
Як турбота про клієнта збільшує прибуток компанії. Розмовляю з одним маркетологом. Питаю його, де він друкує свої матеріали. Він називає друкарню, неважливо яку, наприклад - Алладін принт. Я кажу: - Чому там? Ця друкарня ж не найдешевша?
21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи: