Як впоратися з чорною пропагандою.
Як впоратися з чорною пропагандою.
24.04.2020

 Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару».

У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені.

Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.

Раніше з декількома будівними компаніями такий спосіб у нього працював. Але в даному випадку вийшов прокол. Тому що керівник підрядної організації ринкові ціни знав, і не вірив в те, що за ціною нижче за ринок можна щось купувати хорошої якості і з своєчасною доставкою, тому від такої угоди відмовився. 

Але конкурент не заспокоївся. Ламати - так ламати. І зв'язався з власником компанії - одним київським політиком. І сказав, що його керуючому в Одесі недобросовісний продавець дає відкат (чого не було насправді), і тому фірма зазнає збитків, не купуючи цеглу у нього за нижчою ціною.

Власник приїхав в Одесу з інспекцією, щоб особисто розібратися з ситуацією. І призначив зустріч цій жінці.

Я - консультант по технології управління, заснованої на роботах американського філософа Л. Рона Хаббарда. У його роботах є точна технологія, як справлятися з чорною пропагандою. Наприклад, є спосіб, який називається «мертвий агент». Коли ми дізнаємося - хто джерело чорного піару, то спростовуємо якесь одне його висловлювання, яке нам легше всього спростувати. Тим самим ми добиваємося того, що все, що виходило з цього джерела - перестає сприйматися людьми.

Моя подруга знала одну компанію, в яку зайшов цей конкурент з ціною нижче ринку, і потім через місяць просто підняв ціни - при чому вище, ніж середня ціна на ринку. Я попросив зателефонувати цим людям, і записати на диктофон (з їх дозволу, звісно) - цю історію, а потім прослухати запис з тим забудовником.

Вона так і зробила, і потім спокійно пішла на зустріч з власником будівельної компанії, дала послухати записану розмову, після чого продовжила працювати з цім підприємством до самого кінця будівництва. Входу конкуренту туди з тих пір не було за будь-яких обставин.

Так правильне застосування технології залагодження чорної пропаганди збільшує лояльність наших клієнтів. 

Раджу, якщо у вас є друзі, які страждають від нечесних нападів – розкажіть їм цю історію, бо це може врятувати їм контракти, бізнес, сім’ї тощо.

Ну а про вас коли-небудь поширювали брехливу негативну інформацію? Або вам пощастило, і ворогів у вас немає?)

Якщо потрібна порада або допомога, напишіть мені.

Недавно добавленные

07.04.2021
Як зробити інструкцію співробітнику так, щоб він через три дні був корисним компанії, міг робити те ж, що його колега через півроку навчання. Що повинно бути в професійній посадової інструкції? Як позбутися від людського фактора в бізнесі? Як швидко зростати та перестати хвилюватись за "незамінними" працівниками?
05.04.2021
Одна з проблем сучасного суспільства - некомпетентність. Через це відбуваються катастрофи і війни, що очевидно. І банкрутства компаній, що не так очевидно. Дуже цікаво, коли на співбесіду приходять люди, які працювали раніше в продажах, з гордістю розповідають про свої успіхи, а на питання про те, чому пішли, відповідають - компанія збанкрутувала.
30.03.2021
За що тобі платять? Кожен працівник отримує зарплату. Він тому і ходить на роботу. І на роботі він робить щось корисне, за це йому і платять. Це те, що зазвичай називають результатом. Читати далі...
26.03.2021
Є люди - творці. Звичайно, є люди - руйнівники. А є люди-лінивці. Люди-творці працюють з ранку і до вечора над тим, щоб щось корисне для суспільства придумати і запровадити. Люди-руйнівники, ті - навпаки. А люди - лінивці, їм якось все одно. Читати далі...
22.03.2021
Кілька років тому ми зустрілися з одним бізнесменом. У нього транспортна компанія, займаються контейнерними перевезеннями по Україні та за її межами. Свій автопарк, логісти, менеджери з продажу. У компанії працювало чоловік 30. Справи потихеньку йшли, компанія навіть розвивалася. Але, чим більше ставав бізнес, тим важче було цього власнику. Робочий день у нього ставав ненормований. Вирішувати по телефону в недільний ранок проблеми клієнтів, замість відпочинку з дружиною і підростаючої донькою для нього стало нормою.