Як впоратися з чорною пропагандою.
Як впоратися з чорною пропагандою.
24.04.2020

 Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару».

У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені.

Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.

Раніше з декількома будівними компаніями такий спосіб у нього працював. Але в даному випадку вийшов прокол. Тому що керівник підрядної організації ринкові ціни знав, і не вірив в те, що за ціною нижче за ринок можна щось купувати хорошої якості і з своєчасною доставкою, тому від такої угоди відмовився. 

Але конкурент не заспокоївся. Ламати - так ламати. І зв'язався з власником компанії - одним київським політиком. І сказав, що його керуючому в Одесі недобросовісний продавець дає відкат (чого не було насправді), і тому фірма зазнає збитків, не купуючи цеглу у нього за нижчою ціною.

Власник приїхав в Одесу з інспекцією, щоб особисто розібратися з ситуацією. І призначив зустріч цій жінці.

Я - консультант по технології управління, заснованої на роботах американського філософа Л. Рона Хаббарда. У його роботах є точна технологія, як справлятися з чорною пропагандою. Наприклад, є спосіб, який називається «мертвий агент». Коли ми дізнаємося - хто джерело чорного піару, то спростовуємо якесь одне його висловлювання, яке нам легше всього спростувати. Тим самим ми добиваємося того, що все, що виходило з цього джерела - перестає сприйматися людьми.

Моя подруга знала одну компанію, в яку зайшов цей конкурент з ціною нижче ринку, і потім через місяць просто підняв ціни - при чому вище, ніж середня ціна на ринку. Я попросив зателефонувати цим людям, і записати на диктофон (з їх дозволу, звісно) - цю історію, а потім прослухати запис з тим забудовником.

Вона так і зробила, і потім спокійно пішла на зустріч з власником будівельної компанії, дала послухати записану розмову, після чого продовжила працювати з цім підприємством до самого кінця будівництва. Входу конкуренту туди з тих пір не було за будь-яких обставин.

Так правильне застосування технології залагодження чорної пропаганди збільшує лояльність наших клієнтів. 

Раджу, якщо у вас є друзі, які страждають від нечесних нападів – розкажіть їм цю історію, бо це може врятувати їм контракти, бізнес, сім’ї тощо.

Ну а про вас коли-небудь поширювали брехливу негативну інформацію? Або вам пощастило, і ворогів у вас немає?)

Якщо потрібна порада або допомога, напишіть мені.

Недавно добавленные

16.07.2020
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.
09.07.2020
Пам'ятайте, як кажуть - ось легені здорової людини, а ось легені курця. Деякий час назад я почав помічати, що те саме відбувається з клієнтами. Є здорові клієнти - вони купують багато, платять відразу, не торгуються. А якщо і торгуються, і платять з відстрочкою, то все одно нам досить для того, щоб в компанії водилися і обороти, і прибуток. Тому що без прибутку наші компанії не можуть розвиватися. Без прибутку у нас не буде здібних працівників. Без прибутку ми збанкрутуємо.
06.07.2020
Канбан - це система організації виробництва і постачання, що дозволяє реалізувати принцип «точно в строки». Слово «Канбан» по-японськи означає «рекламний щит, вивіска» (японською 看板) Виглядає він, як таблиця, у якій стовпці - це етапи виробничого процесу. І в цих стовпцях у нас розташовуються проекти, які ми зараз виробляємо. Наприклад, як це може виглядати для роботи продавців, щоб вони точно бачили, на якій стадії знаходяться переговори:
25.06.2020
Час від часу під час консалтингу піднімаються одні і ті ж скарги у бізнесменів: - Продавці не продають. - Виробничники не виробляють. - Керівники не керують. Ну і так далі .