Як протистояти маніпуляціям в своєму бізнесі
Як протистояти маніпуляціям в своєму бізнесі
13.05.2020

Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу.

Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?

Звичайно, причини звільнення здібних людей з наших компаній є різні. Наприклад, сімейні обставини, здоров'я або ще щось об'єктивне.

Гірше, коли цю людину «з'їдають» в колективі. Або навіть ми самі звільняємо, тому що хтось щось нам сказав погане про цю людину.

Приклади, які я бачив в компаніях:

1. У відділ закупівель приходить співробітниця, починає працювати, роблячи за день роботи, як два «стареньких» працівника у відділі. І в кінці місяця начальник відділу каже директору: «Ну, вона слабенька така, мабуть - такий співробітник нам не потрібен». І директор прибирає новачка з компанії. Нероби залишилися.

2. Співробітник відділу продажів бачить порушення технології роботи відділу різними співробітниками і повідомляє їм про це. Починається конфлікт, адже там старенькі і дуже досвідчені співробітники. «Та ти хто такий» і таке інше. Співробітник  знизує плечима і йде з відділу. Продажі падають на 50%. Як потім порахували, він один робив роботи стільки ж, скільки решта п'ять чоловік. Просто у відділі було не прийнято рахувати результат кожного окремо. Вони працювали «командою».

3. Логісту дають завдання знайти перевізника. Той швидко знаходить, отримує рахунок і передає на оплату. Закупник випадково дізнається ціну перевезення, наводить довідки, і з’ясовує, що ця послуга у перевізника коштує на 1000 доларів дешевше. Закупник повідомляє про ситуацію в службу безпеки. Служба безпеки починає службове розслідування ПРОТИ закупника. Той, саркастично посміхаючись, звільняється.

4. Головний бухгалтер компанії дуже зайнятий своєю працею. На його робочому столі завжди гори документів. У нього завжди немає на інших часу. Правда в звітах регулярно є помилки, та й віддаються вони завжди із запізненням, він цурається інших співробітників, не дотримується правил і графіка роботи компанії. На питання директора по обліку він закочує очі, зітхає і каже: «Ну, мені що, вам всю бухгалтерію пояснити»? Запрошується зовнішній аудитор для перевірки ведення обліку, і на наступний день бухгалтер не виходить на роботу, не бере трубку телефону і видаляє свій профіль з Фейсбук. Результати аудиту свідчать, що бухгалтер за півроку роботи вкрав у 10 разів більше своєї зарплати.

Прості рекомендації: 

1. Коли ви чуєте щось негативне про співробітника, просить докази. Влаштовуйте «очну ставку». Чуємо щось негативне про співробітника, якого зараз немає поруч, перериваємось на хвилину і викликаємо його. Потім просимо повторити. Або показати докази. Немає доказів - пише доповідну записку з копією на того співробітника.

- «Вчора Петро лаявся з клієнтом», - каже нам Василь, сидячи у вас в кабінеті. 

- «Он воно як. Хвилинку. Алло, Петро, зайди до мене в кабінет ». І коли Петро прийшов: «Повтори ще раз, що вчора робив Петро»?

І найчастіше з’ясовується, що Петро не лаявся, а лаявся клієнт, що Петро його залагоджував, і залагодив, і клієнт пішов щасливий. Привід для лайки клієнта зробив Василь. І тільки на такій «очній ставці» ви зможете з’ясувати якусь правду. 

Слова, на які варто звертати увагу, як на застережливий гудок потягу: «Завжди», «Ніколи», «Постійно». Усі інші узагальнення. 

«Вона завжди спізнюється», «Він постійно грубить клієнтам». «Вона ніколи не виконувала план». «Вони завжди помиляються з відправленнями». І коли ви проведете розслідування, то виявиться, що це було тільки раз і вже досить давно, ще на початку роботи в компанії. А якщо ви подивіться на кількість помилок того, хто нападає, то виявиться, що у нього воно істотно вище середнього. Та він чемпіон по помилках!

 

Для того, щоб глибше розібратися з цією темою, друзі, ми проводимо Вебінар 20.05 о 16.00

Тема вебінару: "Як протистояти маніпуляціям в своєму бізнесі".

Ви дізнаєтеся:

  • Як розпізнавати маніпуляторів і руйнівників;
  • Як протистояти прихованим маніпуляціям;
  • Як розпізнавати і прибирати з компанії «підкилимні» ігри;
  • Як знаходити слабких, але замаскованих співробітників і керівників;
  • Як зберегти продуктивних співробітників серед «гадюк».

Ви навчитеся:

  • Технології проведення розслідувань;
  • Технології розв'язання конфліктів.

В кінці вебінару ви отримаєте:

  • Чек-ліст з безпеки бізнесу на 100 пунктів;
  • Чек-ліст для вирішення конфліктів в компанії;

Вартість участі 500 350 грн. 

 Посилання для оплати і реєстрації:

Недавно добавленные

26.05.2020
Чому наші співробітники не виконують плани? Як узгодити плани відділу і співробітника? Що необхідно, щоб ми отримували потрібні результати?
19.05.2020
Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло, на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит на те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.
25.04.2020
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"? На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
24.04.2020
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару». У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені. Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.
18.04.2020
Як виглядає організуюча схема? З чого вона складається? Шаблон оргсхеми (зразок оргсхеми)