Як структурувати свій бізнес
Як структурувати свій бізнес
11.12.2019

У системному бізнесі є чітка ієрархія: є керівник, є співробітник. І керівник знає, хто його співробітники, а співробітники знають, хто у них керівник. Це означає, що керівник віддає розпорядження своїм безпосереднім співробітникам і він не може віддавати розпорядження чужим співробітникам. У хаотичному бізнесі є керівники, є співробітники, але ніхто точно не знає зі співробітників хто йому керівник. Тому усі керівники можуть віддавати накази усім працівникам.

Особливо, якщо в компанії є декілька рівнів керівництва - наприклад: директор - керівник відділу - працівник. В системному бізнесі директор віддає накази керівникам відділів, а вони віддають накази працівникам. В хаотичному бізнесі директор віддає накази усім. 

У структурному бізнесі є письмова комунікація: постановка завдань письмово. Звіти письмово. У хаотичному бізнесі все усно: керівник усно ставить всім завдання, співробітники частину запам'ятовують, частину записують, а частину "забувають". Та й сам керівник пізніше теж багато забуде.

У структурному бізнесі всі функції розділені по підрозділах і кожен співробітник знає, що робить він, а що робить його колега. І ці обов'язки не змішуються. Якщо бухгалтер займається дебіторкою, то продажники не роблять те ж саме. Вони продають. А бухгалтер - навпаки, не продає.

У хаотичному бізнесі всі кажуть - "ми одна команда", тому УСІ роблять УСЕ. І це завжди ХАОС. І це завжди багато зайвих рухів. Керівники віддають розпорядження, які ніким не виконуються ... Співробітники одні розпорядження виконують, інші не виконують ....
 
У системному бізнесі є чіткі регламенти та правила, які співробітники знають і за цими правилами працюють. І ми знаємо, чого можна очікувати від цих співробітників. У хаотичному бізнесі цього немає! У хаотичному бізнесі ніколи не знаєш, чого очікувати від креативного, зайнятого творчими завданнями співробітника і в якому форматі він видасть результати...

А ось системний бізнес не залежить від окремих людей. У системному бізнесі кожна людина робить свою функцію.І тут немає залежності від здатності працівників: система все одно буде працювати.
  
У хаотичному бізнесі система зав'язана на 1 - 2 ключових співробітника і якщо раптом з ними щось трапиться, - тоді бізнес можна закривати ...
У системному бізнесі є чіткі правила роботи з фінансами, роботи з матеріалами і ми завжди бачимо прозору картину: скільки ми повинні, скільки нам винні, що продали, чого немає ... Цього немає в хаотичному бізнесі: ми ніколи не знаємо, скільки грошей повинні нам, скільки грошей повинні ми і чому ця машина пішла без оплати клієнтом ..

Якщо Вам необхідна консультація по свому бізнесу - заповніть заявку, і ми зв'яжесось з Вами.

 

Недавно добавленные

26.05.2020
Чому наші співробітники не виконують плани? Як узгодити плани відділу і співробітника? Що необхідно, щоб ми отримували потрібні результати?
19.05.2020
Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло, на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит на те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.
13.05.2020
Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу. Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?
25.04.2020
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"? На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
24.04.2020
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару». У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені. Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.