Коли мені кажуть: нам не потрібні інструкції, ми так навчимо нових співробітників - я посміхаюсь
Коли мені кажуть: нам не потрібні інструкції, ми так навчимо нових співробітників - я посміхаюсь
27.10.2020

Кожен, хто вчив співробітників знає, що з першого разу не всі запам'ятають 100500 ваших слів. Я вже мовчу про алгоритми, технічні етапи, обов'язкові регламенти та елементарні правила.

І вам доведеться повторювати кілька разів одне і те ж саме, при цьому потім людина все одно має великий шанс помилитися. Крім того, ваш час має свою ціну, і дуже прикро навчати стажера тижні три, а він потім не виходить на роботу одним похмурим ранком.

Коли мені кажуть - інструкції все одно ніхто не читає, навіщо їх писати, я розчулююся і прошу будь-якого співробітника в зоні видимості показати мені інструкцію, щоб її почитати. А її просто немає. Вона десь там, в минулому десятиріччі написана, архів на сервері, який рік тому вивезли.

Коли мені кажуть, що інструкції не потрібні, в сучасному світі співробітники повинні бути гнучкими і імпровізувати, я пропоную летіти на Кариби наступного разу з пілотом боїнгу, який любить імпровізувати.

Коли мені кажуть, що у нас є інструкції, цілих три сторінки написано, я показую будь-яку з наших інструкцій (найменша - для прибиральниці - 30 сторінок, найбільша - для фінансового директора заводу 150 сторінок) і прошу викинути те, що на їх погляд зайве. Хай там грець, але не викидають)

Так, звичайно, всі випадки в інструкції не напишеш. Це була б ідеальна інструкція. Але ми, скажу чесно і скромно, до ідеалу підібралися досить близько.

Ми пишемо професійні інструкції для співробітників і керівників. Пишемо простими словами складні речі. Розумно оформляємо, щоб читати було легко. Без складнопідрядних пропозицій і абзаців довжиною в дві сторінки.

Що в підсумку? Десь стажист на третій день робить обсяг продажів місяця.

Десь втрачена і забута технологія раптом починає працювати і збільшувати результати у відділі.

Десь починають відкривати філії з більшою легкістю, ніж раніше.

Грошей в компанії стає більше, а проблем менше.

Бізнес стає більш професійним. Дилетантів стає менше, а компетентних працівників - більше.

Так давайте ж працювати в підприємствах з компетентними людьми!

Недавно добавленные

16.11.2020
Бачили будівельників, які приносять вам кошторис на бересті? Або на гіпсокартоні, що недалеко від берести? Бачили будівельників, які бігають закуповуватися на базар, бо «там дешевше»? Бачили будівельників, які при словах «покажіть графік проекту» впадають в анабіоз? І яким треба по 100500 раз нагадувати, що в проекті намальована двері і вікно саме таких розмірів.
07.10.2020
Час від часу мене люди ставлять в тупик питанням: - А чим ви в БізнесФорвард взагалі займаєтеся? Ми тут працюємо-працюємо, створюємо-створюємо. А про нас чомусь не кричать з усіх прасок, як про кандидатів в депутати. Звичайно, ті, кому ми дійсно потрібні, про БізнесФорвард знають, це без питань.
02.10.2020
Як турбота про клієнта збільшує прибуток компанії. Розмовляю з одним маркетологом. Питаю його, де він друкує свої матеріали. Він називає друкарню, неважливо яку, наприклад - Алладін принт. Я кажу: - Чому там? Ця друкарня ж не найдешевша?
21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи: