Лайфхак: Як вбити час керівника
Лайфхак: Як вбити час керівника
05.09.2019

Уявіть собі керівника, якому співробітники передають інформацію у вигляді аудіоповідомлень. Сучасні месенджери це дозволяють робити з легкістю.

І ось співробітник шле вам аудіо коротенько, хвилин на п'ять. Ви його слухаєте, це п'ять хвилин. Якщо були якісь важливі моменти, то ще раз слухаєте. Ще п'ять хвилин. Можливо, що не все було зрозуміло, тому, щоб як-слід розібратися, слухаєте втретє. Разом - п'ятнадцять хвилин.

Протягом робочого дня співробітники можуть нам не один раз повідомляти інформацію, а більше. Припустимо, раз вісім співробітник вам наговорив повідомлень за день. Ви витратите два години тільки на прослуховування його послань.

Таких співробітників у вас, швидше за все, не один, а більше. Значить, кожного множимо на дві години. Разом, якщо чотири співробітники таких є, то робочий день ви витратите тільки на те, щоб вислухати від них повідомлення.

Хоча, якби співробітник написав вам те, що збирався наговорити на диктофон, то написане ви б прочитали в П'ЯТЬ разів швидше. По-перше, ми читаємо швидше, ніж слухаємо. По-друге, писав би співробітник вдумливо, без води, без «еее» і «нууу».

Тому, на те щоб прочитати, ви б витратили хвилину. Як правило, текст ми сприймаємо краще, ніж звук, тому навряд чи б ви перечитували три рази. Може бути один раз. Тобто, додамо ще хвилину. Разом, витратили дві хвилини.

Можливо, ви читаєте і радієте, бо співробітники вам не надиктовують, а дзвонять і в телефонному режимі розповідають. Але це ж те ж саме :)

Якщо сам керівник ставить підлеглим завдання у вигляді аудіоповідомлень, то це ще більша проблема. Уявіть, ви поставили співробітникові за день десять завдань в аудіоповідомленнями. Частина з них співробітник послухав (по два-три рази, пам'ятайте, еге ж?). Частина з них не послухав. Щось вже зробив, щось ще не зробив. Як йому потім розібратися, які він виконав? Бінго, переслухати всі!))

Якщо керівник ставить своїм співробітникам завдання усно або по телефону, то виникає ще більша проблема. Мало хто із співробітників здатний все дослівно запам'ятати. І виникає «людський фактор». Забув, переплутав, недоробив. Керівник сердиться, повторює завдання - чергова втрата часу.

Якщо керівник за день ставить за п'ять завдань п'яти співробітникам, то питання: наскільки швидко він забуде - кому що ставив? Особливо, якщо частина завдань довга за часом, не на години, а на дні?

Власне, ось так і витрачається непродуктивно велика частина часу і керівників, і співробітників.

Висновок: ставте завдання ПИСЬМОВО! І звіти співробітників йдуть ТІЛЬКИ ПИСЬМОВО!

З повагою, Олександр Варламов

Якщо Вам потрібна невелика консультація з приводу підвищення ефективності Вашого бізнесу, тоді заповніть форму і ми з Вами зв'яжемось:

Недавно добавленные

16.07.2020
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.
09.07.2020
Пам'ятайте, як кажуть - ось легені здорової людини, а ось легені курця. Деякий час назад я почав помічати, що те саме відбувається з клієнтами. Є здорові клієнти - вони купують багато, платять відразу, не торгуються. А якщо і торгуються, і платять з відстрочкою, то все одно нам досить для того, щоб в компанії водилися і обороти, і прибуток. Тому що без прибутку наші компанії не можуть розвиватися. Без прибутку у нас не буде здібних працівників. Без прибутку ми збанкрутуємо.
06.07.2020
Канбан - це система організації виробництва і постачання, що дозволяє реалізувати принцип «точно в строки». Слово «Канбан» по-японськи означає «рекламний щит, вивіска» (японською 看板) Виглядає він, як таблиця, у якій стовпці - це етапи виробничого процесу. І в цих стовпцях у нас розташовуються проекти, які ми зараз виробляємо. Наприклад, як це може виглядати для роботи продавців, щоб вони точно бачили, на якій стадії знаходяться переговори:
25.06.2020
Час від часу під час консалтингу піднімаються одні і ті ж скарги у бізнесменів: - Продавці не продають. - Виробничники не виробляють. - Керівники не керують. Ну і так далі .