Лайфхак: Як вбити час керівника
Лайфхак: Як вбити час керівника
04.05.2021

Уявіть собі керівника, якому співробітники передають інформацію у вигляді аудіоповідомлень. Сучасні месенджери це дозволяють робити з легкістю.

І ось співробітник шле вам аудіо коротенько, хвилин на п'ять. Ви його слухаєте, це п'ять хвилин. Якщо були якісь важливі моменти, то ще раз слухаєте. Ще п'ять хвилин. Можливо, що не все було зрозуміло, тому, щоб як-слід розібратися, слухаєте втретє. Разом - п'ятнадцять хвилин.

Протягом робочого дня співробітники можуть нам не один раз повідомляти інформацію, а більше. Припустимо, раз вісім співробітник вам наговорив повідомлень за день. Ви витратите два години тільки на прослуховування його послань.

Таких співробітників у вас, швидше за все, не один, а більше. Значить, кожного множимо на дві години. Разом, якщо чотири співробітники таких є, то робочий день ви витратите тільки на те, щоб вислухати від них повідомлення.

Хоча, якби співробітник написав вам те, що збирався наговорити на диктофон, то написане ви б прочитали в П'ЯТЬ разів швидше. По-перше, ми читаємо швидше, ніж слухаємо. По-друге, писав би співробітник вдумливо, без води, без «еее» і «нууу».

Тому, на те щоб прочитати, ви б витратили хвилину. Як правило, текст ми сприймаємо краще, ніж звук, тому навряд чи б ви перечитували три рази. Може бути один раз. Тобто, додамо ще хвилину. Разом, витратили дві хвилини.

Можливо, ви читаєте і радієте, бо співробітники вам не надиктовують, а дзвонять і в телефонному режимі розповідають. Але це ж те ж саме :)

Якщо сам керівник ставить підлеглим завдання у вигляді аудіоповідомлень, то це ще більша проблема. Уявіть, ви поставили співробітникові за день десять завдань в аудіоповідомленнями. Частина з них співробітник послухав (по два-три рази, пам'ятайте, еге ж?). Частина з них не послухав. Щось вже зробив, щось ще не зробив. Як йому потім розібратися, які він виконав? Бінго, переслухати всі!))

Якщо керівник ставить своїм співробітникам завдання усно або по телефону, то виникає ще більша проблема. Мало хто із співробітників здатний все дослівно запам'ятати. І виникає «людський фактор». Забув, переплутав, недоробив. Керівник сердиться, повторює завдання - чергова втрата часу.

Якщо керівник за день ставить за п'ять завдань п'яти співробітникам, то питання: наскільки швидко він забуде - кому що ставив? Особливо, якщо частина завдань довга за часом, не на години, а на дні?

Власне, ось так і витрачається непродуктивно велика частина часу і керівників, і співробітників.

Висновок: ставте завдання ПИСЬМОВО! І звіти співробітників йдуть ТІЛЬКИ ПИСЬМОВО!

Якщо Вам потрібен зразок письмової інструкції для працівника, то заповніть форму

Недавно добавленные

22.06.2021
Щоб ви могли самі собі відповісти чесно на питання, на якому етапі перебуває будівництво вашого бізнесу, дайте собі відповідь на питання, ставлячи «+», якщо відповідь позитивна, і «-», якщо відповідь негативна:
17.06.2021
Не є таємницею, що співробітники в компаніях працюють не тільки через гроші. І люди можуть працювати швидко і якісно, а можуть повільно і з браком. І більше грошей на зарплатню не означає більш ефективної роботи. Ще за радянських часів був феномен стахановського руху. Коли люди працювали, видаючи в кілька разів більше результат, ніж від них очікувалося. Який може бути додатковий мотив у співробітника, крім грошей - виконувати плани, давати результати краще, ніж очікується?
15.06.2021
Під час консалтингу часто чую від різних керівників проблеми перевтомлення керівників. Наприклад, є у мене один знайомий бізнесмен, нехай його звуть Михайлом (наприклад). І скаржиться мені Михайло на те, що немає на ринку праці нормальних продавців. Тому він сам постійно занурюється в продажі і з ранку до ночі не має спокою Читати далі...
09.06.2021
Коли ми пишемо професійні інструкції, то час від часу зіштовхуємось із таким кутом зору – «навіщо потрібні скрипти – це тільки робить роботів із працівників». З одного боку – це так і є. Час від часу мені дзвонять різні люди і намагаються щось продати, і я із легкою зацікавленістю слухаю, як вони мені щось розповідають або відповідають на запитання. І тут буває два варіанти – я запитую або розповідаю щось нестандартне – і людина зі мною спілкується нормально і ми до якоїсь згоди доходимо. Або я запитую щось нестандартне, і продавець, таке враження, як перечіплюється через нього, і далі все летить шкереберть.
31.05.2021
5 порад, які стануть в нагоді будь-якому бізнес-диверсанту. Що робити, щоб зруйнувати свою компанію гарантовано за 1 місяць.