Як вийти з операційки. Зразок професійної інструкції 100 сторінок
Як вийти з операційки. Зразок професійної інструкції 100 сторінок
03.12.2019

Давним-давно в нашому суспільстві жили воїни і зброя в них була з легендарного булату, який міг перерубати камінь і залишитися таким же гострим. Але пройшли століття, і секрет виробництва булатної сталі пропав.

Пару століть тому наші предки робили хату таким способом, що взимку там було тепло, а влітку холодніше, ніж на вулиці. Зараз в сучасному будинку якщо у вас немає кондиціонера - вам можна тільки поспівчувати. Технологія пропала.

Деякі технології здаються казкою. Наприклад, жива і мертва вода. Що це було? Вигадка авторів або все-таки втрачені технології минулого? Я вважаю, що технології.

Ми в БізнесФорвард близько року як відкрили новий напрямок роботи - опис технологій роботи ваших співробітників. Це називається - капелюх співробітника. Або добірка інструкцій - що, коли і як йому робити, щоб завжди виходив потрібний результат. Ці інструкції містять в собі спеціальний перевірки список з вивчення, завдяки чому швидкість введення в посаду виростає в чотири рази. Але мова не про це.

Мова про підхід співробітників. Ось уявіть собі цю картину. Приходить наш консультант до хорошого продуктивного співробітника і каже: давай запишу, отфотографірую і зніму на відео те, що ти робиш. А той починає: ось це давай, а ось це і так зрозуміло.

І в цій фразі «і так зрозуміло» ховається ваша втрачена технологія. Тому що в один похмурий день цей співробітник, який один знав що і як робити, не вийде на роботу. Захворів, помер, звільнився, запив. Неважливо, з якої причини його з вами немає.

А ось що по справжньому важливо - ви в цей день втратили технологію. І вам пощастить, якщо ви за великі гроші її якимось чином отримаєте. А може бути таке, що вже і нічого одержати не вийде.

Наприклад, у нас є клієнти, які виробляють біодобавки і різні супер-корисні продукти. Технологи у них - старі бабусі й дідусі, які ще за радянських часів працювали в закритих інститутах на космічні технології. І тепер кожен день виходить все менше технологів на роботу з природних причин. Рецепти, технології, виробничі карти починають губитися. Власники компанії, як ви здогадуєтеся, цим не дуже-то задоволені.

Яке рішення? Тільки одне - описати всю технологію, яка тільки є у вашій компанії. Заборонити співробітникам користуватися фразою «це і так зрозуміло». Ось новій людині взагалі нічого не зрозуміло.
І буде помилкою писати інструкції у вигляді «права і обов'язки». Це взагалі не те! Це в суди - щоб розбиратися хто правий, а хто лев. Нам потрібна інструкція - нема за що відповідаю, а як я дію, щоб по-справжньому відповідати.

Ще одна помилка - використовувати слова, які звичайні люди не розуміють, або розуміють погано. Я бачив багато інструкцій, які незрозумілі навіть людині з вищою освітою. А як правило на більшість посад беруть людей взагалі без освіти. І, природно, новачки прочитали, але нічого в інструкціях не зрозуміли. І потім кажуть: це не працює. Ні, друзі, це ручки просто криві. І зауму багато, і вона пре тому. Або шкідник який спеціально так написав, щоб не розібрався ніхто.

Інструкції повинні бути як в Лего для дітей: роби раз, роби два, .... І ось результат. Він неминучий, якщо ви все правильно описали.

Тоді ви зможете вийти з операційки, швидко наймати співробітників, навчати нових, перенавчати персонал і робити все необхідне для розширення і масштабування.

Якщо Вам потрібна невеличка демо-інструкція на 100 сторінок - заповніть форму, і ми Вам її відправимо

Недавно добавленные

26.05.2020
Чому наші співробітники не виконують плани? Як узгодити плани відділу і співробітника? Що необхідно, щоб ми отримували потрібні результати?
19.05.2020
Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло, на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит на те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.
13.05.2020
Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу. Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?
25.04.2020
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"? На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
24.04.2020
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару». У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені. Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.