Приклад професійної інструкції
Приклад професійної інструкції
07.04.2021

Як зробити інструкцію співробітнику так, щоб він через три дні був корисним компанії, міг робити те ж, що його колега через півроку навчання.

Що повинно бути в професійній посадової інструкції?

Як позбутися від людського фактора в бізнесі?


Цей інструмент як раз і необхідний для того, щоб бізнес був системним, і компанія позбулася такої речі, як "людський фактор".

Коли в компанії є працюючі посадові інструкції (ми їх називаємо "капелюхи"), то підвищується швидкість адаптації персоналу, прискорюється стажування і стажист має більше шансів пройти успішно стажування і принести компанії користь.

Ось відгук наших клієнтів про співпрацю:

Для того, щоб дізнатися докладніше, як створити посадову інструкцію, або - як ще ще називають - капелюх, перейдіть за посиланням

 https://orgschemenew.bitrix24.site/instruction2/

Посилання на відео https://youtu.be/neiuC3zYv6U

Недавно добавленные

22.09.2021
А ви стресостійкі? Коли читаю текст вакансій, бачу там час від часу фразу «від вас вимагається стресостійкість». Або буває, начальник відділу або директор мені каже - у нас тут багато стресу в роботі. Читать далі
01.09.2021
Без роботи - нудно. З роботою - важко. А якщо роботу роблять інші люди, а ти керівник, то і нудно, і важко. Так і хочеться зробити роботу за інших ... Чи не правда? Багато керівників скаржаться на те, що нікому делегувати, що завдання не виконуються вчасно і це лишаїв роботу керівника очікуваного задоволення, а самого його позбавляє щастя. Все можна організувати так, щоб і співробітники задоволені, і керівник щасливий. Як?
30.08.2021
Є в Одесі туристична фішка - скульптури декількох десятків котів, які заховані в різних місцях міста. До них водять екскурсії, у них фотографуються молодята. Є кіт з портфелем Жванецького, є кіт з тіткою Сонею в рибному ряду на Привозі. У бізнесменів Одеси є важлива риса, яка відрізняє їх від усіх інших бізнесменів - вони люблять безкорисливо робити так, щоб місто ставало кращим, цікавішим і своїми історіями гримів на всю планету.
25.08.2021
Час від часу на проектах я чую від працівників безліч скарг на різні проблеми в компанії. Якісь скарги надумані, якісь пов’язані із характерами колег, якісь залежать від некомпетентності окремих працівників. Але є ще такий тип скарг, які пов’язані із розвитком підприємства. Коли працівники мають проблеми, але не мають рішень. Тоді я пропоную зробити мозковий штурм –інструмент керівників.
20.08.2021
Перегляньте перевірочний список із 48 пунктів по телефоних продажах