Приклад працюючої інструкції
Приклад працюючої інструкції
27.05.2019

Як зробити інструкцію співробітнику так, щоб він через три дні був корисним компанії, міг робити те ж, що його колега через півроку навчання.

Що повинно бути в професійній посадової інструкції?

Як позбутися від людського фактора в бізнесі? Як швидко масштабироваться?
Як створити матеріали для франшизи і зробити франшизу успішною?

Приклад рішення ви побачите в цьому відео.
Цей інструмент як раз і необхідний для того, щоб бізнес був системним, і компанія позбулася такої речі, як "людський фактор".

Коли в компанії є працюючі посадові інструкції (ми їх називаємо "капелюхи"), то підвищується швидкість адаптації персоналу, прискорюється стажування і стажист має більше шансів пройти успішно стажування і принести компанії користь.

Для того, щоб дізнатися докладніше, як створити посадову інструкцію, або - як ще ще називають - капелюх, перейдіть за посиланням

 https://orgschemenew.bitrix24.site/instruction2/

Посилання на відео https://youtu.be/neiuC3zYv6U

Недавно добавленные

27.10.2020
Кожен, хто вчив співробітників знає, що з першого разу не всі запам'ятають 100500 ваших слів. Я вже мовчу про алгоритми, технічні етапи, обов'язкові регламенти та елементарні правила. І вам доведеться повторювати кілька разів одне і те ж саме, при цьому потім людина все одно має великий шанс помилитися. Крім того, ваш час має свою ціну, і дуже прикро навчати стажера тижні три, а він потім не виходить на роботу одним похмурим ранком.
07.10.2020
Час від часу мене люди ставлять в тупик питанням: - А чим ви в БізнесФорвард взагалі займаєтеся? Ми тут працюємо-працюємо, створюємо-створюємо. А про нас чомусь не кричать з усіх прасок, як про кандидатів в депутати. Звичайно, ті, кому ми дійсно потрібні, про БізнесФорвард знають, це без питань.
02.10.2020
Як турбота про клієнта збільшує прибуток компанії. Розмовляю з одним маркетологом. Питаю його, де він друкує свої матеріали. Він називає друкарню, неважливо яку, наприклад - Алладін принт. Я кажу: - Чому там? Ця друкарня ж не найдешевша?
21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи: