Приклад працюючої інструкції
Приклад працюючої інструкції
27.05.2019

Як зробити інструкцію співробітнику так, щоб він через три дні був корисним компанії, міг робити те ж, що його колега через півроку навчання.

Що повинно бути в професійній посадової інструкції?

Як позбутися від людського фактора в бізнесі? Як швидко масштабироваться?
Як створити матеріали для франшизи і зробити франшизу успішною?

Приклад рішення ви побачите в цьому відео.
Цей інструмент як раз і необхідний для того, щоб бізнес був системним, і компанія позбулася такої речі, як "людський фактор".

Коли в компанії є працюючі посадові інструкції (ми їх називаємо "капелюхи"), то підвищується швидкість адаптації персоналу, прискорюється стажування і стажист має більше шансів пройти успішно стажування і принести компанії користь.

Для того, щоб дізнатися докладніше, як створити посадову інструкцію, або - як ще ще називають - капелюх, перейдіть за посиланням

 https://orgschemenew.bitrix24.site/instruction2/

Посилання на відео https://youtu.be/neiuC3zYv6U

Недавно добавленные

26.05.2020
Чому наші співробітники не виконують плани? Як узгодити плани відділу і співробітника? Що необхідно, щоб ми отримували потрібні результати?
19.05.2020
Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло, на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит на те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.
13.05.2020
Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу. Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?
25.04.2020
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"? На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
24.04.2020
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару». У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені. Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.