Як розподілити функціонал персоналу
Як розподілити функціонал персоналу
18.05.2019

Під час консалтингу часто чую від різних керівників проблеми найму співробітників.
Наприклад, є у мене один знайомий бізнесмен, нехай його звуть Михайлом (наприклад). І скаржиться мені Михайло на те, що немає на ринку праці нормальних продавців.

- А що повинен вміти твій продавець? - питаю я.

- Він повинен вміти продавати, знайти клієнта, запропонувати йому те, що у нас є, - починає загинати пальці Михайло, - крім цього, він повинен вміти зробити необхідні розрахунки з електропостачання, зробити схему, знайти постачальників даної продукції, домовитися за закупівлю, відвантаження , доставку покупцеві, знайти монтажників, які все змонтують, і перевірити якість. Само собою, оформити всі документи, договори, контролювати дебіторську заборгованість і так далі.

- Так тобі потрібні спецназівці, - сміюся я, хоча Михайлу не смішно. Він реально всі ці роки так і працював і вже звик, що він зі своєю невеликою фірмою так і працює. Усі роблять усе. Комірник продає, продажник виписує накладні, бухгалтер закуповує, офіс-менеджер контролює логістику. І всі вони звуться продавцями.

Таких людей і справді немає. Або їх дуже мало. Або їх треба роками вчити, а коли їх вивчили, вони йдуть на вільні хліби в пампаси і прерії, щоб «більше заробляти, тому що працювати на дядька некруто, а бути власником - круто» (привіт, Бодо Шефер і Роберт Кіосакі). І потім виходить з однієї невеликої і незаможної компанії десяток маленьких і ще більш небагатих компаній.

Розподіл праці? Конвеєр? Організуюча схема? Ні, не чули))))

І коли ми проводимо консалтинг, я задаю просте питання: що буде, якщо ми розділимо функції і закріпимо їх за співробітниками? Я знаю відповідь. Буде краще і швидше. Тому що ток тече тільки там, де є стабільно закріплені елементи. Окремо плюс, і окремо мінус. Легше контролювати, легше ставити плани, більше виробництва продукту.

Друзі, давайте розділяти функції. Давайте зробимо таку структуру підприємства (ми її називаємо оргсхеми або оргструктурою), де кожен займається своєю справою і робить її добре і швидко. Компанія зможе більше зробити. Співробітники зможуть більше заробити.

У тих компаніях, де застосовували розроблену оргсхему і закріплювали співробітників правильно, доходи росли. Це диво якесь.

Бажаю того ж і вам! А якщо у вас не вийде - пишіть. Ми, як канадська кінна поліція, примчиться на допомогу!

Який інструмент ми рекомендуємо для допомоги - переходите по посиланню https://orgschemenew.bitrix24.site/biznes22/

Недавно добавленные

30.03.2020
Саме з таким девізом ми проведемо цей тиждень. Адже в звичайному режимі більшість керівників і співробітників зайняті оперативною діяльністю. Дзвінки, зустрічі, координації, робота. Зайнятися систематизацією колись.
27.03.2020
Практический вебинар «Семь золотых законов системного бизнеса»
25.03.2020
Доброго дня, шановні! Є така фраза: будь-яка команда стає по-справжньому командою після першого спільно пережитого шторму. Бізнес в Україні зараз проходить саме цю стадію. 2015-2016 роки початок підйому компаній, до 2019 року непогане зростання тих, у кого хороший продукт або вгадали з трендом. І зараз - «Шторм 2020». Коронавірус. Криза. Як не назви, все одно - це випробування на міцність. І багатьом компаніям зараз треба вирішувати два питання:
17.03.2020
Наше суспільство пронизане некомпетентністю, і навіть пишається цим. Бути дилетантом стало модно. Навіть є відповідні приказки: «Титанік побудували професіонали, ковчег побудували дилетанти».
27.02.2020
А ви стресостійкі? Коли читаю текст вакансій, бачу там час від часу фразу «від вас вимагається стресостійкість». Або буває, начальник відділу або директор мені каже - у нас тут багато стресу в роботі. Читать далі