Як розподілити функціонал персоналу
Як розподілити функціонал персоналу
18.05.2019

Під час консалтингу часто чую від різних керівників проблеми найму співробітників.
Наприклад, є у мене один знайомий бізнесмен, нехай його звуть Михайлом (наприклад). І скаржиться мені Михайло на те, що немає на ринку праці нормальних продавців.

- А що повинен вміти твій продавець? - питаю я.

- Він повинен вміти продавати, знайти клієнта, запропонувати йому те, що у нас є, - починає загинати пальці Михайло, - крім цього, він повинен вміти зробити необхідні розрахунки з електропостачання, зробити схему, знайти постачальників даної продукції, домовитися за закупівлю, відвантаження , доставку покупцеві, знайти монтажників, які все змонтують, і перевірити якість. Само собою, оформити всі документи, договори, контролювати дебіторську заборгованість і так далі.

- Так тобі потрібні спецназівці, - сміюся я, хоча Михайлу не смішно. Він реально всі ці роки так і працював і вже звик, що він зі своєю невеликою фірмою так і працює. Усі роблять усе. Комірник продає, продажник виписує накладні, бухгалтер закуповує, офіс-менеджер контролює логістику. І всі вони звуться продавцями.

Таких людей і справді немає. Або їх дуже мало. Або їх треба роками вчити, а коли їх вивчили, вони йдуть на вільні хліби в пампаси і прерії, щоб «більше заробляти, тому що працювати на дядька некруто, а бути власником - круто» (привіт, Бодо Шефер і Роберт Кіосакі). І потім виходить з однієї невеликої і незаможної компанії десяток маленьких і ще більш небагатих компаній.

Розподіл праці? Конвеєр? Організуюча схема? Ні, не чули))))

І коли ми проводимо консалтинг, я задаю просте питання: що буде, якщо ми розділимо функції і закріпимо їх за співробітниками? Я знаю відповідь. Буде краще і швидше. Тому що ток тече тільки там, де є стабільно закріплені елементи. Окремо плюс, і окремо мінус. Легше контролювати, легше ставити плани, більше виробництва продукту.

Друзі, давайте розділяти функції. Давайте зробимо таку структуру підприємства (ми її називаємо оргсхеми або оргструктурою), де кожен займається своєю справою і робить її добре і швидко. Компанія зможе більше зробити. Співробітники зможуть більше заробити.

У тих компаніях, де застосовували розроблену оргсхему і закріплювали співробітників правильно, доходи росли. Це диво якесь.

Бажаю того ж і вам! А якщо у вас не вийде - пишіть. Ми, як канадська кінна поліція, примчиться на допомогу!

Який інструмент ми рекомендуємо для допомоги - переходите по посиланню https://orgschemenew.bitrix24.site/biznes22/

Недавно добавленные

21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи:
10.09.2020
Є такий закон життя - «Те, на що звертаєш увагу - збільшується в розмірах». Для того, щоб використовувати цей закон для розвитку нашої компанії, ми будемо регулярно звертати увагу на наш прибуток. Одне з дій, яке ми будемо робити для цього - проведення нарад для відділу продажів. Часто наради проходять нудно і марно гають час. Ми розглянемо алгоритм з десяти кроків, завдяки яким ваші наради будуть корисними, налаштовує на результат і допоможуть збільшити виконання планів і збільшити дохід компанії. Припускаємо, що у нас є стандартний відділ продажів, в якому співробітники, щоб зробити продажу роблять наступне: - роблять дзвінки і зустрічі; - за результатами зустрічей роблять пропозиції; - після цього домагаються укладання угоди і отримання грошей. На нараді будемо обговорювати дві частини по три теми в кожній:
16.07.2020
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.
09.07.2020
Пам'ятайте, як кажуть - ось легені здорової людини, а ось легені курця. Деякий час назад я почав помічати, що те саме відбувається з клієнтами. Є здорові клієнти - вони купують багато, платять відразу, не торгуються. А якщо і торгуються, і платять з відстрочкою, то все одно нам досить для того, щоб в компанії водилися і обороти, і прибуток. Тому що без прибутку наші компанії не можуть розвиватися. Без прибутку у нас не буде здібних працівників. Без прибутку ми збанкрутуємо.