Чек-ліст системного бізнесу
Чек-ліст системного бізнесу
09.07.2019

Щоб ви могли самі собі відповісти чесно на питання, на якому етапі перебуває будівництво вашого бізнесу, дайте собі відповідь на питання, ставлячи «+», якщо відповідь позитивна, і «-», якщо відповідь негативна:

1.Ви знаєте свої обов'язки власника (їх як мінімум - шість) і регулярно їх виконуєте.

2.У вас є директор і він точно знає свої обов'язки (і вони відрізняються від обов'язків власника).

3. Ви не займаєтеся рутинними справами замість ваших підлеглих.

4.Ви можете собі дозволити виїхати у відпустку і при цьому ваш бізнес не зупиниться.

5.Ваші співробітники точно знають, який результат вони повинні отримувати на роботі і у вас є критерії оцінки результатів для кожного співробітника, які ведуться в теперішньому часі і кожен може їх подивитися.

6.У вас в прямому підпорядкуванні не більше шести співробітників, як і у інших ваших керівників.

7.Ви проводите збори щотижня і щомісяця таким чином, щоб співробітники знали результати кожного підрозділу, надихалися на досягнення результатів і долучалися до керування компанією.

8.У ваших підлеглих є чітко описані інструкції, де записана технологія роботи співробітника для досягнення результату.

9. У компанії ведеться регулярний наймання персоналу, працює система стажувань, нові співробітники швидко входять в робочий ритм і дають результат вищий за середній.

10.В компанії є система підвищення кваліфікації співробітників, за неї відповідає окремий співробітник (не засновник), і персонал регулярно навчається, підвищуючи свою компетентність.

11.В компанії є система контролю якості і за неї відповідає окремий співробітник (не господар), який залагоджує незадоволених клієнтів, займається рекламаціями, а також вживає заходів для того, щоб в майбутньому подібний збій в отриманні продукту компанії не повторювався.

12.В компанії розроблена і використовується система комунікації таким чином, щоб інформація не втрачалася, що не змінювалась і передавалася швидко.

13.К вам не приходять щодня співробітники, щоб задати питання або порадитися з приводу своїх обов'язків або проблем, які вони самі повинні вирішувати.

14.Ви щорічно проводите стратегічні сесії з вашими ключовими співробітниками, на яких разом ставите цілі і розробляєте стратегічні плани.

15.Ваші підлеглі щодня пишуть бойові плани по досягненню цілей дня / тижня / місяця.

Кожна негативна відповідь в цьому опитувальнику - це як невеликий цвях в підошві. Якщо стирчить тільки один - то часом болісно, ​​часом незручно. Якщо їх вже п'ять - то ... ну, можете собі самі уявити.

Поки не впораєтеся з цим, ви не зможете вийти з операційки, і будете крутитися - як хом'як в колесі щодня.

Чи можна щось з цим зробити? Клацніть по картинці:

Недавно добавленные

16.11.2020
Бачили будівельників, які приносять вам кошторис на бересті? Або на гіпсокартоні, що недалеко від берести? Бачили будівельників, які бігають закуповуватися на базар, бо «там дешевше»? Бачили будівельників, які при словах «покажіть графік проекту» впадають в анабіоз? І яким треба по 100500 раз нагадувати, що в проекті намальована двері і вікно саме таких розмірів.
27.10.2020
Кожен, хто вчив співробітників знає, що з першого разу не всі запам'ятають 100500 ваших слів. Я вже мовчу про алгоритми, технічні етапи, обов'язкові регламенти та елементарні правила. І вам доведеться повторювати кілька разів одне і те ж саме, при цьому потім людина все одно має великий шанс помилитися. Крім того, ваш час має свою ціну, і дуже прикро навчати стажера тижні три, а він потім не виходить на роботу одним похмурим ранком.
07.10.2020
Час від часу мене люди ставлять в тупик питанням: - А чим ви в БізнесФорвард взагалі займаєтеся? Ми тут працюємо-працюємо, створюємо-створюємо. А про нас чомусь не кричать з усіх прасок, як про кандидатів в депутати. Звичайно, ті, кому ми дійсно потрібні, про БізнесФорвард знають, це без питань.
02.10.2020
Як турбота про клієнта збільшує прибуток компанії. Розмовляю з одним маркетологом. Питаю його, де він друкує свої матеріали. Він називає друкарню, неважливо яку, наприклад - Алладін принт. Я кажу: - Чому там? Ця друкарня ж не найдешевша?
21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?