Чек-ліст системного бізнесу
Чек-ліст системного бізнесу
09.07.2019

Щоб ви могли самі собі відповісти чесно на питання, на якому етапі перебуває будівництво вашого бізнесу, дайте собі відповідь на питання, ставлячи «+», якщо відповідь позитивна, і «-», якщо відповідь негативна:

1.Ви знаєте свої обов'язки власника (їх як мінімум - шість) і регулярно їх виконуєте.

2.У вас є директор і він точно знає свої обов'язки (і вони відрізняються від обов'язків власника).

3. Ви не займаєтеся рутинними справами замість ваших підлеглих.

4.Ви можете собі дозволити виїхати у відпустку і при цьому ваш бізнес не зупиниться.

5.Ваші співробітники точно знають, який результат вони повинні отримувати на роботі і у вас є критерії оцінки результатів для кожного співробітника, які ведуться в теперішньому часі і кожен може їх подивитися.

6.У вас в прямому підпорядкуванні не більше шести співробітників, як і у інших ваших керівників.

7.Ви проводите збори щотижня і щомісяця таким чином, щоб співробітники знали результати кожного підрозділу, надихалися на досягнення результатів і долучалися до керування компанією.

8.У ваших підлеглих є чітко описані інструкції, де записана технологія роботи співробітника для досягнення результату.

9. У компанії ведеться регулярний наймання персоналу, працює система стажувань, нові співробітники швидко входять в робочий ритм і дають результат вищий за середній.

10.В компанії є система підвищення кваліфікації співробітників, за неї відповідає окремий співробітник (не засновник), і персонал регулярно навчається, підвищуючи свою компетентність.

11.В компанії є система контролю якості і за неї відповідає окремий співробітник (не господар), який залагоджує незадоволених клієнтів, займається рекламаціями, а також вживає заходів для того, щоб в майбутньому подібний збій в отриманні продукту компанії не повторювався.

12.В компанії розроблена і використовується система комунікації таким чином, щоб інформація не втрачалася, що не змінювалась і передавалася швидко.

13.К вам не приходять щодня співробітники, щоб задати питання або порадитися з приводу своїх обов'язків або проблем, які вони самі повинні вирішувати.

14.Ви щорічно проводите стратегічні сесії з вашими ключовими співробітниками, на яких разом ставите цілі і розробляєте стратегічні плани.

15.Ваші підлеглі щодня пишуть бойові плани по досягненню цілей дня / тижня / місяця.

Кожна негативна відповідь в цьому опитувальнику - це як невеликий цвях в підошві. Якщо стирчить тільки один - то часом болісно, ​​часом незручно. Якщо їх вже п'ять - то ... ну, можете собі самі уявити.

Поки не впораєтеся з цим, ви не зможете вийти з операційки, і будете крутитися - як хом'як в колесі щодня.

Чи можна щось з цим зробити? Клацніть по картинці:

Недавно добавленные

07.05.2021
Я часто бачу керівників різних підприємств, які справляють враження загнаного коня. Вони працюють з усіх сил, робочий день у них починається о шостій ранку і закінчується о другій годині після півночі. Вони вибиваються з сил, щоб підтримати прибутки підприємства в необхідному розмірі. І при цьому на них навалюється ще купа додаткових справ, які вони беруть на себе з різних причин. Читати далі....
04.05.2021
Уявіть собі керівника, якому співробітники передають інформацію у вигляді аудіоповідомлень. Сучасні месенджери це дозволяють робити з легкістю. Читати далі...
19.04.2021
Що робити і в якій послідовності, якщо ваш бізнес нагадує постійну пожежу і купу завалів в одній будівлі. Які мають бути вжити заходи, аби компанія могла розвиватися і масштабироваться. Без цього не можна збільшити свою справу в багато разів.
07.04.2021
Як зробити інструкцію співробітнику так, щоб він через три дні був корисним компанії, міг робити те ж, що його колега через півроку навчання. Що повинно бути в професійній посадової інструкції? Як позбутися від людського фактора в бізнесі? Як швидко зростати та перестати хвилюватись за "незамінними" працівниками?
05.04.2021
Одна з проблем сучасного суспільства - некомпетентність. Через це відбуваються катастрофи і війни, що очевидно. І банкрутства компаній, що не так очевидно. Дуже цікаво, коли на співбесіду приходять люди, які працювали раніше в продажах, з гордістю розповідають про свої успіхи, а на питання про те, чому пішли, відповідають - компанія збанкрутувала.