Чек-ліст системного бізнесу
Чек-ліст системного бізнесу
22.06.2021

Щоб ви могли самі собі відповісти чесно на питання, на якому етапі перебуває будівництво вашого бізнесу, дайте собі відповідь на питання, ставлячи «+», якщо відповідь позитивна, і «-», якщо відповідь негативна:

1.Ви знаєте свої обов'язки власника (їх як мінімум - шість) і регулярно їх виконуєте.

2.У вас є директор і він точно знає свої обов'язки (і вони відрізняються від обов'язків власника).

3. Ви не займаєтеся рутинними справами замість ваших підлеглих.

4.Ви можете собі дозволити виїхати у відпустку і при цьому ваш бізнес не зупиниться.

5.Ваші співробітники точно знають, який результат вони повинні отримувати на роботі і у вас є критерії оцінки результатів для кожного співробітника, які ведуться в теперішньому часі і кожен може їх подивитися.

6.У вас в прямому підпорядкуванні не більше шести співробітників, як і у інших ваших керівників.

7.Ви проводите збори щотижня і щомісяця таким чином, щоб співробітники знали результати кожного підрозділу, надихалися на досягнення результатів і долучалися до керування компанією.

8.У ваших підлеглих є чітко описані інструкції, де записана технологія роботи співробітника для досягнення результату.

9. У компанії ведеться регулярний наймання персоналу, працює система стажувань, нові співробітники швидко входять в робочий ритм і дають результат вищий за середній.

10.В компанії є система підвищення кваліфікації співробітників, за неї відповідає окремий співробітник (не засновник), і персонал регулярно навчається, підвищуючи свою компетентність.

11.В компанії є система контролю якості і за неї відповідає окремий співробітник (не господар), який залагоджує незадоволених клієнтів, займається рекламаціями, а також вживає заходів для того, щоб в майбутньому подібний збій в отриманні продукту компанії не повторювався.

12.В компанії розроблена і використовується система комунікації таким чином, щоб інформація не втрачалася, що не змінювалась і передавалася швидко.

13.К вам не приходять щодня співробітники, щоб задати питання або порадитися з приводу своїх обов'язків або проблем, які вони самі повинні вирішувати.

14.Ви щорічно проводите стратегічні сесії з вашими ключовими співробітниками, на яких разом ставите цілі і розробляєте стратегічні плани.

15.Ваші підлеглі щодня пишуть бойові плани по досягненню цілей дня / тижня / місяця.

Кожна негативна відповідь в цьому опитувальнику - це як невеликий цвях в підошві. Якщо стирчить тільки один - то часом болісно, ​​часом незручно. Якщо їх вже п'ять - то ... ну, можете собі самі уявити.

Поки не впораєтеся з цим, ви не зможете вийти з операційки, і будете крутитися - як хом'як в колесі щодня.

Чи можна щось з цим зробити? Клацніть по картинці:

Недавно добавленные

12.07.2021
Коли справи йдуть добре, і бізнес росте, то власники компаній починають замислюватися про те, як же їм зробити бізнес таким, щоб не дзвонили два телефони одночасно, не пищав постійно Telegram, Viber і WhatsApp. Менеджери з персоналу мріють, щоб в компанію приходили тільки навчені професіонали на звичайну, а не захмарну зарплату. Читати далі...
29.06.2021
Кожен день ми з різних сторін отримуємо купу тривожних звісток. Нові зашквари у нашого уряда. Новий штамп самого страшного вірусу, від которого вже точно всі помруть (звісно, якщо ви вірите ЗМІ). Постачальникам потрібно сплатити борги, а грошей немає - бо покупці ще не розрахувались. Так, зовсім забув :) ще й співробітники приходять з єдиним питанням: "Коли ви нам зарплату піднімете". І, взагалі то, більшість керівників, яких я знаю, раді своїм співробітникам платити більше, але де гроші взяти?
17.06.2021
Не є таємницею, що співробітники в компаніях працюють не тільки через гроші. І люди можуть працювати швидко і якісно, а можуть повільно і з браком. І більше грошей на зарплатню не означає більш ефективної роботи. Ще за радянських часів був феномен стахановського руху. Коли люди працювали, видаючи в кілька разів більше результат, ніж від них очікувалося. Який може бути додатковий мотив у співробітника, крім грошей - виконувати плани, давати результати краще, ніж очікується?
15.06.2021
Під час консалтингу часто чую від різних керівників проблеми перевтомлення керівників. Наприклад, є у мене один знайомий бізнесмен, нехай його звуть Михайлом (наприклад). І скаржиться мені Михайло на те, що немає на ринку праці нормальних продавців. Тому він сам постійно занурюється в продажі і з ранку до ночі не має спокою Читати далі...
09.06.2021
Коли ми пишемо професійні інструкції, то час від часу зіштовхуємось із таким кутом зору – «навіщо потрібні скрипти – це тільки робить роботів із працівників». З одного боку – це так і є. Час від часу мені дзвонять різні люди і намагаються щось продати, і я із легкою зацікавленістю слухаю, як вони мені щось розповідають або відповідають на запитання. І тут буває два варіанти – я запитую або розповідаю щось нестандартне – і людина зі мною спілкується нормально і ми до якоїсь згоди доходимо. Або я запитую щось нестандартне, і продавець, таке враження, як перечіплюється через нього, і далі все летить шкереберть.