Перше - це найм персоналу, управління персоналом, мотивація персоналу - все, що стосується людей.
Друге - це все, що стосується комерційної частини. Це маркетинг, це просування, це самі продажи.
Третє - це робота з фінансами: збір доходів, контроль витрат, облік того що залишилося.
Четверте - це виробництво самого продукту, під який заточена Ваша компанія: закупівлі, склад, логістика - це все повинно бути описано.
Наступне - це обов'язково контроль якості! Тому що нашим клієнтам не подобається, коли вони змушені контролювати якість того, що у нас купують. Тому якість повинні контролювати Ви всередині своєї компанії. Навчання співробітників, вдосконалення продукції, вдосконалення компанії - це все відноситься до області якості.
І останнє - це піар, зв'язок з громадськістю: нові регіони, нові клієнти, нові партнери, - то, що дозволить Вашому бізнесу збільшитись.
Важлива нотатка: системний бізнес не залежить від окремо взятої людини - від того, яка особистість займається цією функцією. Тому що функції прописані, регламенти є, є правила і практично будь-яка людина, який стає на цей пост, може зробити цю роботу.
У системному бізнесі є чіткий контроль показників і ми можемо завжди подивитися, як попрацював це підрозділ за різні проміжки часу. Якщо у Вас немає системи контролю показників, якщо у Вас немає прозорості, то Вам буде дуже важко побудувати системний бізнес, тому що тоді Ви, як власник, повинні будете постійно перебувати всередині компанії і постійно займатися самостійним контролем всіх показників. А це вже не система!
Наступний момент, - це опис виробництва продукту на кожному етапі. Якщо ми наймаємо персонал, то це повинно бути описано - як ми це робимо. Якщо ми навчаємо співробітників, то повинно бути описано, як навчати. Якщо продажник продає наші товари, то повинно бути написано, як він це робить. Те ж саме стосується фінансистів і виробників.
Важливий момент для того, щоб Ваш бізнес був по-справжньому системним, - у Вас мають бути описані регламенти, процедури, інструкції для того, щоб технологія була повною і для того, щоб цю технологію міг взяти будь-який співробітник, який прийшов до вас на роботу і робив те, що повинен.
У Вас повинна бути оргсхема, де видно, хто за що відповідає, щоб співробітник міг орієнтуватися в компанії.
І тоді результати будуть вище середнього і Ваша компанія буде більш системною та багатою.
Якщо Вам потрібна невеличка консультація, перейдіть за посиланням https://orgschemenew.bitrix24.site/biznes22/