Шість функцій системного бізнесу
Шість функцій системного бізнесу
07.05.2019

Перше - це найм персоналу, управління персоналом, мотивація персоналу - все, що стосується людей.

Друге - це все, що стосується комерційної частини. Це маркетинг, це просування, це самі продажи.

Третє - це робота з фінансами: збір доходів, контроль витрат, облік того що залишилося.

Четверте - це виробництво самого продукту, під який заточена Ваша компанія: закупівлі, склад, логістика - це все повинно бути описано.

Наступне - це обов'язково контроль якості! Тому що нашим клієнтам не подобається, коли вони змушені контролювати якість того, що у нас купують. Тому якість повинні контролювати Ви всередині своєї компанії. Навчання співробітників, вдосконалення продукції, вдосконалення компанії - це все відноситься до області якості.

І останнє - це піар, зв'язок з громадськістю: нові регіони, нові клієнти, нові партнери, - то, що дозволить Вашому бізнесу збільшитись.

Важлива нотатка: системний бізнес не залежить від окремо взятої людини - від того, яка особистість займається цією функцією. Тому що функції прописані, регламенти є, є правила і практично будь-яка людина, який стає на цей пост, може зробити цю роботу.

У системному бізнесі є чіткий контроль показників і ми можемо завжди подивитися, як попрацював це підрозділ за різні проміжки часу. Якщо у Вас немає системи контролю показників, якщо у Вас немає прозорості, то Вам буде дуже важко побудувати системний бізнес, тому що тоді Ви, як власник, повинні будете постійно перебувати всередині компанії і постійно займатися самостійним контролем всіх показників. А це вже не система!

Наступний момент, - це опис виробництва продукту на кожному етапі. Якщо ми наймаємо персонал, то це повинно бути описано - як ми це робимо. Якщо ми навчаємо співробітників, то повинно бути описано, як навчати. Якщо продажник продає наші товари, то повинно бути написано, як він це робить. Те ж саме стосується фінансистів і виробників.

Важливий момент для того, щоб Ваш бізнес був по-справжньому системним, - у Вас мають бути описані регламенти, процедури, інструкції для того, щоб технологія була повною і для того, щоб цю технологію міг взяти будь-який співробітник, який прийшов до вас на роботу і робив те, що повинен.

У Вас повинна бути оргсхема, де видно, хто за що відповідає, щоб співробітник міг орієнтуватися в компанії.

І тоді результати будуть вище середнього і Ваша компанія буде більш системною та багатою. 

Якщо Вам потрібна невеличка консультація, перейдіть за посиланням https://orgschemenew.bitrix24.site/biznes22/

Недавно добавленные

22.06.2021
Щоб ви могли самі собі відповісти чесно на питання, на якому етапі перебуває будівництво вашого бізнесу, дайте собі відповідь на питання, ставлячи «+», якщо відповідь позитивна, і «-», якщо відповідь негативна:
17.06.2021
Не є таємницею, що співробітники в компаніях працюють не тільки через гроші. І люди можуть працювати швидко і якісно, а можуть повільно і з браком. І більше грошей на зарплатню не означає більш ефективної роботи. Ще за радянських часів був феномен стахановського руху. Коли люди працювали, видаючи в кілька разів більше результат, ніж від них очікувалося. Який може бути додатковий мотив у співробітника, крім грошей - виконувати плани, давати результати краще, ніж очікується?
15.06.2021
Під час консалтингу часто чую від різних керівників проблеми перевтомлення керівників. Наприклад, є у мене один знайомий бізнесмен, нехай його звуть Михайлом (наприклад). І скаржиться мені Михайло на те, що немає на ринку праці нормальних продавців. Тому він сам постійно занурюється в продажі і з ранку до ночі не має спокою Читати далі...
09.06.2021
Коли ми пишемо професійні інструкції, то час від часу зіштовхуємось із таким кутом зору – «навіщо потрібні скрипти – це тільки робить роботів із працівників». З одного боку – це так і є. Час від часу мені дзвонять різні люди і намагаються щось продати, і я із легкою зацікавленістю слухаю, як вони мені щось розповідають або відповідають на запитання. І тут буває два варіанти – я запитую або розповідаю щось нестандартне – і людина зі мною спілкується нормально і ми до якоїсь згоди доходимо. Або я запитую щось нестандартне, і продавець, таке враження, як перечіплюється через нього, і далі все летить шкереберть.
31.05.2021
5 порад, які стануть в нагоді будь-якому бізнес-диверсанту. Що робити, щоб зруйнувати свою компанію гарантовано за 1 місяць.