Шість функцій системного бізнесу
Шість функцій системного бізнесу
07.05.2019

Перше - це найм персоналу, управління персоналом, мотивація персоналу - все, що стосується людей.

Друге - це все, що стосується комерційної частини. Це маркетинг, це просування, це самі продажи.

Третє - це робота з фінансами: збір доходів, контроль витрат, облік того що залишилося.

Четверте - це виробництво самого продукту, під який заточена Ваша компанія: закупівлі, склад, логістика - це все повинно бути описано.

Наступне - це обов'язково контроль якості! Тому що нашим клієнтам не подобається, коли вони змушені контролювати якість того, що у нас купують. Тому якість повинні контролювати Ви всередині своєї компанії. Навчання співробітників, вдосконалення продукції, вдосконалення компанії - це все відноситься до області якості.

І останнє - це піар, зв'язок з громадськістю: нові регіони, нові клієнти, нові партнери, - то, що дозволить Вашому бізнесу збільшитись.

Важлива нотатка: системний бізнес не залежить від окремо взятої людини - від того, яка особистість займається цією функцією. Тому що функції прописані, регламенти є, є правила і практично будь-яка людина, який стає на цей пост, може зробити цю роботу.

У системному бізнесі є чіткий контроль показників і ми можемо завжди подивитися, як попрацював це підрозділ за різні проміжки часу. Якщо у Вас немає системи контролю показників, якщо у Вас немає прозорості, то Вам буде дуже важко побудувати системний бізнес, тому що тоді Ви, як власник, повинні будете постійно перебувати всередині компанії і постійно займатися самостійним контролем всіх показників. А це вже не система!

Наступний момент, - це опис виробництва продукту на кожному етапі. Якщо ми наймаємо персонал, то це повинно бути описано - як ми це робимо. Якщо ми навчаємо співробітників, то повинно бути описано, як навчати. Якщо продажник продає наші товари, то повинно бути написано, як він це робить. Те ж саме стосується фінансистів і виробників.

Важливий момент для того, щоб Ваш бізнес був по-справжньому системним, - у Вас мають бути описані регламенти, процедури, інструкції для того, щоб технологія була повною і для того, щоб цю технологію міг взяти будь-який співробітник, який прийшов до вас на роботу і робив те, що повинен.

У Вас повинна бути оргсхема, де видно, хто за що відповідає, щоб співробітник міг орієнтуватися в компанії.

І тоді результати будуть вище середнього і Ваша компанія буде більш системною та багатою. 

Якщо Вам потрібна невеличка консультація, перейдіть за посиланням https://orgschemenew.bitrix24.site/biznes22/

Недавно добавленные

25.06.2020
Час від часу під час консалтингу піднімаються одні і ті ж скарги у бізнесменів: - Продавці не продають. - Виробничники не виробляють. - Керівники не керують. Ну і так далі .
23.06.2020
Ми всі бачили компанії, які працюють - як годинник. І ми всі бачили компанії, які працювали, як зламаний годинник. Давайте поспілкуємось про те, як нам «полагодити» те, що погано працює у нас в бізнесі, або поліпшити те, що працює добре.
09.06.2020
Постановка і контроль завдань підлеглим - вічне прокляття або казкове задоволення? Двісті років тому працювати керівником було набагато простіше - комунікація поштовими голубами, кур'єрська пошта з казаком або королівськими бігунами, на крайній випадок залита сургучом пляшка, кинута в море. Та й все. Сто років тому було трохи складніше - було розроблено телефон, телеграф. Почали слати один одному каблограми і таке ішне. Зараз все швидше в сто раз. Завдяки тому, що можна майже миттєво зв'язатися з підлеглим через месенджери типу Viber, WhatsApp, Telegram, або навіть через динозаврів Skype і ICQ, у керівника виникає ілюзія повного контролю. - Як ви ставите завдання співробітникам? - питаю я....
04.06.2020
Як же мені шкода керівників. Таких керівників, які вечорами сидять допізна, щоб зробити роботу до ранкового приходу своїх співробітників. Вони несуть свою ношу керівника з втомленим приреченням всього єврейського народу в очах, адже - вони керівники. Вже 21.00, 22.00, опівночі, але вони ретельно працюють, адже роботу комусь треба зробити.