Технологія ефективного планування. Приклад бойового плану відділу
Технологія ефективного планування. Приклад бойового плану відділу
26.05.2020

Постійний головний біль керівників - це виконання планів співробітниками. Ми ж знаємо, що треба ставити плани, тому раз на місяць (або в тиждень) збираємо підлеглих і гордо кажемо:

- Хлопці, шеф від нас очікує результат в розмірі 100500 куп грошей.

Співробітники бадьоряться і кажуть:

- Так, звичайно.

Або, якщо це дозволяється на зборах, бурчать:

- Це нереально, хто узгоджує такі плани, - і так далі.

Потім збори закінчуються, і народ пішов працювати. Хтось краще, хтось гірше. Не можна сказати, що прямо у всіх бардак. Я бачив парочку цілком успішних компаній, що досягають своєї мети на кінець місяця.

Але в своїй більшості - місячні плани окремо, а факти продаж окремо. Мені здається, це одна з причин бідності деяких підприємств. Власники кажуть: «Давайте розбагатіємо. Ось вам очікувані фінрезультати на січень». А працівники «ууу» і «ооо». І на цьому ідеї розбагатіти закінчуються.

Так ось, якщо зайти в кабінет до співробітників і подивитися на стіл, що ми там побачимо? Скоріш за все, щоденник співробітника. Відкриваємо його, і дивимося, що там написано. А там - список справ на день - щоб не забути. Добре, але питання: як цей список справ просуває співробітника до досягнення планів.

І ось відповідь: А ніяк !!!!

Те, що наші співробітники пишуть в своїх щоденниках НІЯК не пов'язане з досягненням тих результатів, які ми від них очікуємо. Тут є проблема. Керівник відділу каже: хлопці, план на відділ 2 мільйони, тобі і тобі по 400, а тобі і тобі по 600. Помчали.

А до кінця місяця виявляється, що вони виконали тільки по 300 і по 500.

- Ай-яй-яй, - каже керівник.

- Ми намагалися, шеф, - сумно зітхають співробітники.

- Ну ви будете виправлятися? - з надією питає той.

- Аякже, - пожвавлюються співробітники.

І потім все спочатку.

Як це виправити? У Hubbard Management System є таке поняття - "Бойовий план". За визначенням, це список завдань на день або на тиждень, які сприяють здійсненню стратегічного плану, а також включають в себе виконання поточних дій і виправлення недоліків, що заважають його здійсненню.

Мені особливо подобається слово «Бойовий», тобто це план бою. А якщо уявити, що ми плануємо бій, то ми його плануємо, щоб досягти якоїсь мети. У випадку з співробітниками - їх мета, це частина мети відділу. І у кожного під час цього тижневого «бою» за показчики відділу є своя роль, і від кожного очікується результат.

Відповідно, ми попросимо співробітника написати не просто список завдань, щоб не забути, а список завдань, які сприяють досягненню мети. А це означає, що кожна задача повинна мати описаний очікуваний результат. І ось тут і відбувається фокус, чари, і жорсткий треш в одному флаконі. Співробітники почнуть казати, що вони так планувати не можуть.

Вони кажуть:

- Я планую зателефонувати п'ятьм клієнтам.

- Окей, - відповідаєте ви, - який буде результат? Як це допоможе нашому стратегічному плану?

- А я не знаю, - відповідають співробітники, - це ж не можна спланувати.

І виходить, що всі плани, які у них були - це все, як то кажуть - "казала-мазала". Або піонерські гасла «я буду дзвонити наполегливо», «я буду продавати старанно».

Як тільки бачимо в колонці «очікуваний результат» - фразу «невідомо», «я буду старатися», то розумійте - у співробітника немає чіткої картинки свого «бою» на цей тиждень або цей день. А значить, велика ймовірність, що цей бій він програє.

Ми, коли працюємо з керівниками та співробітниками компаній, розповідаємо їм теорію бойових планів і показуємо приклад, як це може бути в окремо взятому комерційному департаменті і у окремо взятого продажника. Як ці плани між собою взаємопов'язані, і хто що робить для того, щоб показники департаменту і співробітника росли.

Саме цього треба навчати директора, навчати ТОП-менеджерів, кожного керівника, та й ключових співробітників навчати теж треба, як не крути)

Якщо вам треба бойогово плану - заповніть форму

Недавно добавленные

24.02.2021
На дворі був 1902 рік. Одного разу Теодор Рузвельт, президент США, поїхав з діловим візит до штату Міссісіпі. Після вирішення всіх питань, вирішив він побалувати себе полюванням в місцевих краях. Але, на жаль президента, всі ведмеді в той день як ніби поховалися від нього. Рузвельт вже збирався було покинути полювання ні з чим, але тут втрутилися його помічники. Вони зловили зовсім крихітного ведмедика і прив'язали його до дерева, щоб дати можливість Рузвельту взяти те, за чим він прийшов на полювання.
17.02.2021
Одного разу керівник компанії Mercantile Capital Кріс Херн подорожував із своєю сім’єю на півдні США. Вони зупинились в готелі Ritz-Carlton.
29.01.2021
Лего і втрачена фігурка Семирічний англієць Лука Еппс написав в компанію Лего лист, в якому розповів про свій сумний життєвий досвід: все гроші, отримані на Різдво, він витратив на покупку набору «Ninjago kit of the Ultrasonic Raider».
28.01.2021
Десь восени до нас звернувся один бізнесмен, якому потрібно було написати пару-тройку професійних інструкцій для працівників його заводу. Ми з ним поспілкувались, провели невеличку діагностику, і вирішили почати з менеджерів відділу продажів.
28.01.2021
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.