Вгадайте, чиї це світяться вікна?
Вгадайте, чиї це світяться вікна?
04.06.2020

Як же мені шкода керівників. Таких керівників, які вечорами сидять допізна, щоб зробити роботу до ранкового приходу своїх співробітників. Вони несуть свою ношу керівника з втомленим приреченням всього єврейського народу в очах, адже - вони керівники. Вже 21 година, 22 години, опівночі, але вони ретельно працюють, адже роботу комусь треба зробити.

А чий це тупіт був в 18.01? Це співробітники радісно бігли по коридору з галасом: «хто останній, той лох». Добре співробітнику - прийшов на роботу о 9.00, пішов о 18.00. Субота - неділя твої. Можна з сім'єю на дачу, можна з друзями на риболовлю.

І не пощастило, якщо ти керівник. Тому що це твої вікна горять в будівлі ночами. Дружина бачить тебе на фотографіях, діти з невеликим страхом в очах запитують: «Мама, а хто цей бородатий дядько, який приходить іноді до нас вночі»? Це вони про вас!

Якого біса!!! Якого біса, питаю, Ви сидите по ночах на роботі? Тому що треба роботу зробити? А якого біса, знову я вас запитаю, Ваші підлеглі удома? О, в них робочий день закінчився, їм за переробку не платять, вони не хочуть залишатися, вони кажуть - що раз ти керівник, то ти і працюй?

Так що за хрень, вибачте за мій французький. Керівник, якщо подивитися походження слова - це людина, яка керує. Ким він керує? Співробітниками. І все, що насправді треба знати про керівника. Це людина, яка домагається результатів за допомогою своїх співробітників.

У теслі інструменти - пила, сокира, рубанок. У двірника - мітла і совок. Взимку - пісок і лом для відколу льоду. А які інструменти у керівника? Знаєте, якщо запитати тесляра, він розповість про це миттєво. І двірник - теж миттєво. А ось керівників якщо розпитати (а я це робив, тому стверджую напевно), то керівник назве усе, крім людей. Крім своїх підлеглих. Він не вважає їх своїм інструментом. Він їх так навіть не розглядає. Ось і виходить, що керівники в більшості своїй - самі по собі, а їх співробітники - самі по собі.

Це не розумно. У мене з раннього «управлінського дитинства» була відраза до роботи, якщо мої підлеглі не працюють. Я вважав це неправильним. Якщо я їм плачу заробітну плату, то чому це я працюю, а вони відпочивають. І мої співробітники працювали з усіх сил. Я їм допомагав. Або не допомагав, а займався своїми керівничими справами.

Одного разу я зіткнувся з ситуацією, коли нещодавно призначена дівчина - керівник сама готувала захід на природі - пиляла колоду, копала ями і так далі, а її підлеглі сиділи біля вогнища з кавою і сигаретами. І я мало не силою відібрав у цієї дівчини пилу, відвів її на кухню, дав їй в руки чашку кави і наказав нічого важчого цієї чашечки до вечора в руки не брати. У відповідь на її обурення «а як я тоді все встигну поставити», я показав на співробітників і пояснив ідею - керівник домагається виконання роботи руками своїх підлеглих.

І справа пішла. Бідні хлопці до вечора не змогли викурити більше жодної сигарети, каву теж їх не дочекалося. Керівник змушувала їх бігати і в темпі вальсу все ставити. В результаті за пару годин все поставили, і при цьому дівчина нічого не робила іншого, крім як ставила завдання.

Тому - тренуйте своїх керівників, самі тренуйтеся ставити завдання і досягати їх виконання руками співробітників.

Більше про це ви можете дізнатись із книги "Ідеальний директор: як керувати і процвітати".

Олександр Варламов

Недавно добавленные

21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи:
10.09.2020
Є такий закон життя - «Те, на що звертаєш увагу - збільшується в розмірах». Для того, щоб використовувати цей закон для розвитку нашої компанії, ми будемо регулярно звертати увагу на наш прибуток. Одне з дій, яке ми будемо робити для цього - проведення нарад для відділу продажів. Часто наради проходять нудно і марно гають час. Ми розглянемо алгоритм з десяти кроків, завдяки яким ваші наради будуть корисними, налаштовує на результат і допоможуть збільшити виконання планів і збільшити дохід компанії. Припускаємо, що у нас є стандартний відділ продажів, в якому співробітники, щоб зробити продажу роблять наступне: - роблять дзвінки і зустрічі; - за результатами зустрічей роблять пропозиції; - після цього домагаються укладання угоди і отримання грошей. На нараді будемо обговорювати дві частини по три теми в кожній:
16.07.2020
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.
09.07.2020
Пам'ятайте, як кажуть - ось легені здорової людини, а ось легені курця. Деякий час назад я почав помічати, що те саме відбувається з клієнтами. Є здорові клієнти - вони купують багато, платять відразу, не торгуються. А якщо і торгуються, і платять з відстрочкою, то все одно нам досить для того, щоб в компанії водилися і обороти, і прибуток. Тому що без прибутку наші компанії не можуть розвиватися. Без прибутку у нас не буде здібних працівників. Без прибутку ми збанкрутуємо.