Шкідливі поради: як знищити бізнес за місяць
Шкідливі поради: як знищити бізнес за місяць
02.09.2019

1. Якщо ви власник, то почніть прямо зараз дзвонити, писати і заходити в кабінети до кожного співробітника, який підпорядковується одному з ваших ТОП-менеджерів.

Вимагайте, щоб він кинув робити те, що робить, і почав робити те, що на ваш мудрий погляд, більш важливо зараз.

Співробітники завжди потребують ваших точних і прямих вказівок. Ініціатива в наш час не потрібна.

Її цілком може замінити мудре безпосереднє керівництво власника. Навіть якщо в компанії 500+ співробітників.


2. Якщо ви співробітник, то зберіть побільше неоплачених рахунків, чеків, квитанцій і заявок на фінанси, і в коридорі недалеко від кабінету директора караульте.

Як тільки директор вийде зі свого кабінету і швидко буде йти по коридору з телефоном у вуха, підскочив до нього з фразою «Орест Миколайович, це дуже терміново, там вже горить», і нехай прямо на ходу підпише всі рахунки. Керівник не повинен вдумливо розбиратися з оплатами.

Йому є чим займатися, щоб ще забивати собі фінансами голову.

Бо, крім того, чим менше він в них розбирається, тим легше - можна не напружуватися з точним обліком.

А куди поділись пару десятків тисяч в тиждень або день - так кому це цікаво взагалі.

Повинен же у вас бути свій маленький гешефт. Ну не на одну ж зарплату жити, як лох якийсь.


3. Якщо ви керівник середньої ланки, то частіше заходьте в кабінет вищестоящого керівника з дуже серйозним, бажано похоронним лицем і починайте з фрази «Шеф, у нас дуже великі проблеми».

Далі обговорюйте будь-яку плітку про будь-якому співробітнику будь-якого (не вашого) відділу.

Шеф повинен знати, що ви йому завжди скажете тільки правду.

І він повинен бути в курсі всіх пліток вашої компанії.

Інакше, як він буде формувати свою думку про персонал. Ну, не на результати ж дивитися, справді.

4. Якщо хтось із клієнтів поскаржився в соцмережах на вашу компанію, відразу ж повідомляйте це кожному топу, директору, власнику.

Вимагайте негайно вжити заходів і стратити недбайливого співробітника, винного в цьому відкликання (якщо це співробітник не з вашого відділу).

Адже клієнт завжди правий, навіть якщо він вже десять років стоїть на обліку у лікаря-нарколога.


5. Коли на зборах раптом інші співробітники або ваш керівник починають задавати питання про проблеми, які ніяк не вирішуються у вашому відділі, тут же із надривом у голосі голосно відповідайте «а я завжди говорив / а ...» і далі починайте обговорювати будь-якого співробітника з будь-якого іншого відділу.

Ідеально, якщо в іншому відділі теж були помилки.

Тоді наполягайте на тому, що у вас було б все ідеально, якби не ці «упирі з бухгалтерії» або «ледарі з маркетингу» і так далі. Вам не можна сумніватися у власній непогрішності.

Будьте впевнені і стійте на своєму: у всіх ваших помилках винні тільки ваші колеги.

Якщо ви будете дотримуватися цих порад, то я обіцяю - ваша компанія розвалиться на очах. Ну а якщо ви раптом не хочете, щоб вона розвалювалася, а навпаки, хочете позбутися від людського фактора в роботі, то звертайтеся до нас, ми знаємо, як впровадити технологію ефективного управління в будь-яку компанію!

Недавно добавленные

27.10.2020
Кожен, хто вчив співробітників знає, що з першого разу не всі запам'ятають 100500 ваших слів. Я вже мовчу про алгоритми, технічні етапи, обов'язкові регламенти та елементарні правила. І вам доведеться повторювати кілька разів одне і те ж саме, при цьому потім людина все одно має великий шанс помилитися. Крім того, ваш час має свою ціну, і дуже прикро навчати стажера тижні три, а він потім не виходить на роботу одним похмурим ранком.
07.10.2020
Час від часу мене люди ставлять в тупик питанням: - А чим ви в БізнесФорвард взагалі займаєтеся? Ми тут працюємо-працюємо, створюємо-створюємо. А про нас чомусь не кричать з усіх прасок, як про кандидатів в депутати. Звичайно, ті, кому ми дійсно потрібні, про БізнесФорвард знають, це без питань.
02.10.2020
Як турбота про клієнта збільшує прибуток компанії. Розмовляю з одним маркетологом. Питаю його, де він друкує свої матеріали. Він називає друкарню, неважливо яку, наприклад - Алладін принт. Я кажу: - Чому там? Ця друкарня ж не найдешевша?
21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи: