Шкідливі поради: як знищити бізнес за місяць
Шкідливі поради: як знищити бізнес за місяць
31.05.2021

1. Якщо ви власник, то почніть прямо зараз дзвонити, писати і заходити в кабінети до кожного співробітника, який підпорядковується одному з ваших ТОП-менеджерів.

Вимагайте, щоб він кинув робити те, що робить, і почав робити те, що на ваш мудрий погляд, більш важливо зараз.

Співробітники завжди потребують ваших точних і прямих вказівок. Ініціатива в наш час не потрібна.

Її цілком може замінити мудре безпосереднє керівництво власника. Навіть якщо в компанії 500+ співробітників.


2. Якщо ви співробітник, то зберіть побільше неоплачених рахунків, чеків, квитанцій і заявок на фінанси, і в коридорі недалеко від кабінету директора караульте.

Як тільки директор вийде зі свого кабінету і швидко буде йти по коридору з телефоном у вуха, підскочив до нього з фразою «Орест Миколайович, це дуже терміново, там вже горить», і нехай прямо на ходу підпише всі рахунки. Керівник не повинен вдумливо розбиратися з оплатами.

Йому є чим займатися, щоб ще забивати собі фінансами голову.

Бо, крім того, чим менше він в них розбирається, тим легше - можна не напружуватися з точним обліком.

А куди поділись пару десятків тисяч в тиждень або день - так кому це цікаво взагалі.

Повинен же у вас бути свій маленький гешефт. Ну не на одну ж зарплату жити, як лох якийсь.


3. Якщо ви керівник середньої ланки, то частіше заходьте в кабінет вищестоящого керівника з дуже серйозним, бажано похоронним лицем і починайте з фрази «Шеф, у нас дуже великі проблеми».

Далі обговорюйте будь-яку плітку про будь-якому співробітнику будь-якого (не вашого) відділу.

Шеф повинен знати, що ви йому завжди скажете тільки правду.

І він повинен бути в курсі всіх пліток вашої компанії.

Інакше, як він буде формувати свою думку про персонал. Ну, не на результати ж дивитися, справді.

4. Якщо хтось із клієнтів поскаржився в соцмережах на вашу компанію, відразу ж повідомляйте це кожному топу, директору, власнику.

Вимагайте негайно вжити заходів і стратити недбайливого співробітника, винного в цьому відкликання (якщо це співробітник не з вашого відділу).

Адже клієнт завжди правий, навіть якщо він вже десять років стоїть на обліку у лікаря-нарколога.


5. Коли на зборах раптом інші співробітники або ваш керівник починають задавати питання про проблеми, які ніяк не вирішуються у вашому відділі, тут же із надривом у голосі голосно відповідайте «а я завжди говорив / а ...» і далі починайте обговорювати будь-якого співробітника з будь-якого іншого відділу.

Ідеально, якщо в іншому відділі теж були помилки.

Тоді наполягайте на тому, що у вас було б все ідеально, якби не ці «упирі з бухгалтерії» або «ледарі з маркетингу» і так далі. Вам не можна сумніватися у власній непогрішності.

Будьте впевнені і стійте на своєму: у всіх ваших помилках винні тільки ваші колеги.

Якщо ви будете дотримуватися цих порад, то я обіцяю - ваша компанія розвалиться на очах. Ну а якщо ви раптом не хочете, щоб вона розвалювалася, а навпаки, хочете позбутися від людського фактора в роботі, то звертайтеся до нас, ми знаємо, як впровадити технологію ефективного управління в будь-яку компанію!

Недавно добавленные

22.09.2021
А ви стресостійкі? Коли читаю текст вакансій, бачу там час від часу фразу «від вас вимагається стресостійкість». Або буває, начальник відділу або директор мені каже - у нас тут багато стресу в роботі. Читать далі
01.09.2021
Без роботи - нудно. З роботою - важко. А якщо роботу роблять інші люди, а ти керівник, то і нудно, і важко. Так і хочеться зробити роботу за інших ... Чи не правда? Багато керівників скаржаться на те, що нікому делегувати, що завдання не виконуються вчасно і це лишаїв роботу керівника очікуваного задоволення, а самого його позбавляє щастя. Все можна організувати так, щоб і співробітники задоволені, і керівник щасливий. Як?
30.08.2021
Є в Одесі туристична фішка - скульптури декількох десятків котів, які заховані в різних місцях міста. До них водять екскурсії, у них фотографуються молодята. Є кіт з портфелем Жванецького, є кіт з тіткою Сонею в рибному ряду на Привозі. У бізнесменів Одеси є важлива риса, яка відрізняє їх від усіх інших бізнесменів - вони люблять безкорисливо робити так, щоб місто ставало кращим, цікавішим і своїми історіями гримів на всю планету.
25.08.2021
Час від часу на проектах я чую від працівників безліч скарг на різні проблеми в компанії. Якісь скарги надумані, якісь пов’язані із характерами колег, якісь залежать від некомпетентності окремих працівників. Але є ще такий тип скарг, які пов’язані із розвитком підприємства. Коли працівники мають проблеми, але не мають рішень. Тоді я пропоную зробити мозковий штурм –інструмент керівників.
20.08.2021
Перегляньте перевірочний список із 48 пунктів по телефоних продажах