Шкідливі поради: як знищити бізнес за місяць
Шкідливі поради: як знищити бізнес за місяць
02.09.2019

1. Якщо ви власник, то почніть прямо зараз дзвонити, писати і заходити в кабінети до кожного співробітника, який підпорядковується одному з ваших ТОП-менеджерів.

Вимагайте, щоб він кинув робити те, що робить, і почав робити те, що на ваш мудрий погляд, більш важливо зараз.

Співробітники завжди потребують ваших точних і прямих вказівок. Ініціатива в наш час не потрібна.

Її цілком може замінити мудре безпосереднє керівництво власника. Навіть якщо в компанії 500+ співробітників.


2. Якщо ви співробітник, то зберіть побільше неоплачених рахунків, чеків, квитанцій і заявок на фінанси, і в коридорі недалеко від кабінету директора караульте.

Як тільки директор вийде зі свого кабінету і швидко буде йти по коридору з телефоном у вуха, підскочив до нього з фразою «Орест Миколайович, це дуже терміново, там вже горить», і нехай прямо на ходу підпише всі рахунки. Керівник не повинен вдумливо розбиратися з оплатами.

Йому є чим займатися, щоб ще забивати собі фінансами голову.

Бо, крім того, чим менше він в них розбирається, тим легше - можна не напружуватися з точним обліком.

А куди поділись пару десятків тисяч в тиждень або день - так кому це цікаво взагалі.

Повинен же у вас бути свій маленький гешефт. Ну не на одну ж зарплату жити, як лох якийсь.


3. Якщо ви керівник середньої ланки, то частіше заходьте в кабінет вищестоящого керівника з дуже серйозним, бажано похоронним лицем і починайте з фрази «Шеф, у нас дуже великі проблеми».

Далі обговорюйте будь-яку плітку про будь-якому співробітнику будь-якого (не вашого) відділу.

Шеф повинен знати, що ви йому завжди скажете тільки правду.

І він повинен бути в курсі всіх пліток вашої компанії.

Інакше, як він буде формувати свою думку про персонал. Ну, не на результати ж дивитися, справді.

4. Якщо хтось із клієнтів поскаржився в соцмережах на вашу компанію, відразу ж повідомляйте це кожному топу, директору, власнику.

Вимагайте негайно вжити заходів і стратити недбайливого співробітника, винного в цьому відкликання (якщо це співробітник не з вашого відділу).

Адже клієнт завжди правий, навіть якщо він вже десять років стоїть на обліку у лікаря-нарколога.


5. Коли на зборах раптом інші співробітники або ваш керівник починають задавати питання про проблеми, які ніяк не вирішуються у вашому відділі, тут же із надривом у голосі голосно відповідайте «а я завжди говорив / а ...» і далі починайте обговорювати будь-якого співробітника з будь-якого іншого відділу.

Ідеально, якщо в іншому відділі теж були помилки.

Тоді наполягайте на тому, що у вас було б все ідеально, якби не ці «упирі з бухгалтерії» або «ледарі з маркетингу» і так далі. Вам не можна сумніватися у власній непогрішності.

Будьте впевнені і стійте на своєму: у всіх ваших помилках винні тільки ваші колеги.

Якщо ви будете дотримуватися цих порад, то я обіцяю - ваша компанія розвалиться на очах. Ну а якщо ви раптом не хочете, щоб вона розвалювалася, а навпаки, хочете позбутися від людського фактора в роботі, то звертайтеся до нас, ми знаємо, як впровадити технологію ефективного управління в будь-яку компанію!

Недавно добавленные

16.07.2020
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.
09.07.2020
Пам'ятайте, як кажуть - ось легені здорової людини, а ось легені курця. Деякий час назад я почав помічати, що те саме відбувається з клієнтами. Є здорові клієнти - вони купують багато, платять відразу, не торгуються. А якщо і торгуються, і платять з відстрочкою, то все одно нам досить для того, щоб в компанії водилися і обороти, і прибуток. Тому що без прибутку наші компанії не можуть розвиватися. Без прибутку у нас не буде здібних працівників. Без прибутку ми збанкрутуємо.
06.07.2020
Канбан - це система організації виробництва і постачання, що дозволяє реалізувати принцип «точно в строки». Слово «Канбан» по-японськи означає «рекламний щит, вивіска» (японською 看板) Виглядає він, як таблиця, у якій стовпці - це етапи виробничого процесу. І в цих стовпцях у нас розташовуються проекти, які ми зараз виробляємо. Наприклад, як це може виглядати для роботи продавців, щоб вони точно бачили, на якій стадії знаходяться переговори:
25.06.2020
Час від часу під час консалтингу піднімаються одні і ті ж скарги у бізнесменів: - Продавці не продають. - Виробничники не виробляють. - Керівники не керують. Ну і так далі .