Шкідливі поради: як знищити бізнес за місяць
Шкідливі поради: як знищити бізнес за місяць
02.09.2019

1. Якщо ви власник, то почніть прямо зараз дзвонити, писати і заходити в кабінети до кожного співробітника, який підпорядковується одному з ваших ТОП-менеджерів.

Вимагайте, щоб він кинув робити те, що робить, і почав робити те, що на ваш мудрий погляд, більш важливо зараз.

Співробітники завжди потребують ваших точних і прямих вказівок. Ініціатива в наш час не потрібна.

Її цілком може замінити мудре безпосереднє керівництво власника. Навіть якщо в компанії 500+ співробітників.


2. Якщо ви співробітник, то зберіть побільше неоплачених рахунків, чеків, квитанцій і заявок на фінанси, і в коридорі недалеко від кабінету директора караульте.

Як тільки директор вийде зі свого кабінету і швидко буде йти по коридору з телефоном у вуха, підскочив до нього з фразою «Орест Миколайович, це дуже терміново, там вже горить», і нехай прямо на ходу підпише всі рахунки. Керівник не повинен вдумливо розбиратися з оплатами.

Йому є чим займатися, щоб ще забивати собі фінансами голову.

Бо, крім того, чим менше він в них розбирається, тим легше - можна не напружуватися з точним обліком.

А куди поділись пару десятків тисяч в тиждень або день - так кому це цікаво взагалі.

Повинен же у вас бути свій маленький гешефт. Ну не на одну ж зарплату жити, як лох якийсь.


3. Якщо ви керівник середньої ланки, то частіше заходьте в кабінет вищестоящого керівника з дуже серйозним, бажано похоронним лицем і починайте з фрази «Шеф, у нас дуже великі проблеми».

Далі обговорюйте будь-яку плітку про будь-якому співробітнику будь-якого (не вашого) відділу.

Шеф повинен знати, що ви йому завжди скажете тільки правду.

І він повинен бути в курсі всіх пліток вашої компанії.

Інакше, як він буде формувати свою думку про персонал. Ну, не на результати ж дивитися, справді.

4. Якщо хтось із клієнтів поскаржився в соцмережах на вашу компанію, відразу ж повідомляйте це кожному топу, директору, власнику.

Вимагайте негайно вжити заходів і стратити недбайливого співробітника, винного в цьому відкликання (якщо це співробітник не з вашого відділу).

Адже клієнт завжди правий, навіть якщо він вже десять років стоїть на обліку у лікаря-нарколога.


5. Коли на зборах раптом інші співробітники або ваш керівник починають задавати питання про проблеми, які ніяк не вирішуються у вашому відділі, тут же із надривом у голосі голосно відповідайте «а я завжди говорив / а ...» і далі починайте обговорювати будь-якого співробітника з будь-якого іншого відділу.

Ідеально, якщо в іншому відділі теж були помилки.

Тоді наполягайте на тому, що у вас було б все ідеально, якби не ці «упирі з бухгалтерії» або «ледарі з маркетингу» і так далі. Вам не можна сумніватися у власній непогрішності.

Будьте впевнені і стійте на своєму: у всіх ваших помилках винні тільки ваші колеги.

Якщо ви будете дотримуватися цих порад, то я обіцяю - ваша компанія розвалиться на очах. Ну а якщо ви раптом не хочете, щоб вона розвалювалася, а навпаки, хочете позбутися від людського фактора в роботі, то звертайтеся до нас, ми знаємо, як впровадити технологію ефективного управління в будь-яку компанію!

Недавно добавленные

27.03.2020
Практичний вебінар «Сім золотих законів системного бізнесу»
25.03.2020
Доброго дня, шановні! Є така фраза: будь-яка команда стає по-справжньому командою після першого спільно пережитого шторму. Бізнес в Україні зараз проходить саме цю стадію. 2015-2016 роки початок підйому компаній, до 2019 року непогане зростання тих, у кого хороший продукт або вгадали з трендом. І зараз - «Шторм 2020». Коронавірус. Криза. Як не назви, все одно - це випробування на міцність. І багатьом компаніям зараз треба вирішувати два питання:
17.03.2020
Наше суспільство пронизане некомпетентністю, і навіть пишається цим. Бути дилетантом стало модно. Навіть є відповідні приказки: «Титанік побудували професіонали, ковчег побудували дилетанти».
27.02.2020
А ви стресостійкі? Коли читаю текст вакансій, бачу там час від часу фразу «від вас вимагається стресостійкість». Або буває, начальник відділу або директор мені каже - у нас тут багато стресу в роботі. Читать далі
08.02.2020
Хто відповідає за комунікацію в компанії?