Шкідливі поради: як знищити бізнес за місяць
Шкідливі поради: як знищити бізнес за місяць
02.09.2019

1. Якщо ви власник, то почніть прямо зараз дзвонити, писати і заходити в кабінети до кожного співробітника, який підпорядковується одному з ваших ТОП-менеджерів.

Вимагайте, щоб він кинув робити те, що робить, і почав робити те, що на ваш мудрий погляд, більш важливо зараз.

Співробітники завжди потребують ваших точних і прямих вказівок. Ініціатива в наш час не потрібна.

Її цілком може замінити мудре безпосереднє керівництво власника. Навіть якщо в компанії 500+ співробітників.


2. Якщо ви співробітник, то зберіть побільше неоплачених рахунків, чеків, квитанцій і заявок на фінанси, і в коридорі недалеко від кабінету директора караульте.

Як тільки директор вийде зі свого кабінету і швидко буде йти по коридору з телефоном у вуха, підскочив до нього з фразою «Орест Миколайович, це дуже терміново, там вже горить», і нехай прямо на ходу підпише всі рахунки. Керівник не повинен вдумливо розбиратися з оплатами.

Йому є чим займатися, щоб ще забивати собі фінансами голову.

Бо, крім того, чим менше він в них розбирається, тим легше - можна не напружуватися з точним обліком.

А куди поділись пару десятків тисяч в тиждень або день - так кому це цікаво взагалі.

Повинен же у вас бути свій маленький гешефт. Ну не на одну ж зарплату жити, як лох якийсь.


3. Якщо ви керівник середньої ланки, то частіше заходьте в кабінет вищестоящого керівника з дуже серйозним, бажано похоронним лицем і починайте з фрази «Шеф, у нас дуже великі проблеми».

Далі обговорюйте будь-яку плітку про будь-якому співробітнику будь-якого (не вашого) відділу.

Шеф повинен знати, що ви йому завжди скажете тільки правду.

І він повинен бути в курсі всіх пліток вашої компанії.

Інакше, як він буде формувати свою думку про персонал. Ну, не на результати ж дивитися, справді.

4. Якщо хтось із клієнтів поскаржився в соцмережах на вашу компанію, відразу ж повідомляйте це кожному топу, директору, власнику.

Вимагайте негайно вжити заходів і стратити недбайливого співробітника, винного в цьому відкликання (якщо це співробітник не з вашого відділу).

Адже клієнт завжди правий, навіть якщо він вже десять років стоїть на обліку у лікаря-нарколога.


5. Коли на зборах раптом інші співробітники або ваш керівник починають задавати питання про проблеми, які ніяк не вирішуються у вашому відділі, тут же із надривом у голосі голосно відповідайте «а я завжди говорив / а ...» і далі починайте обговорювати будь-якого співробітника з будь-якого іншого відділу.

Ідеально, якщо в іншому відділі теж були помилки.

Тоді наполягайте на тому, що у вас було б все ідеально, якби не ці «упирі з бухгалтерії» або «ледарі з маркетингу» і так далі. Вам не можна сумніватися у власній непогрішності.

Будьте впевнені і стійте на своєму: у всіх ваших помилках винні тільки ваші колеги.

Якщо ви будете дотримуватися цих порад, то я обіцяю - ваша компанія розвалиться на очах. Ну а якщо ви раптом не хочете, щоб вона розвалювалася, а навпаки, хочете позбутися від людського фактора в роботі, то звертайтеся до нас, ми знаємо, як впровадити технологію ефективного управління в будь-яку компанію!

Недавно добавленные

12.01.2021
У Новий Рік та Різдво зазвичай Святий Миколай приносить під ялинку подарунки дітям. А як бути з тими, хто вже подорослішав і поринув у водоверть керування? Хто подарує хоч щось директору, айчару, фінансисту, керівникам усіх ланок та іншим працівникам? Ми у БізнесФорвард вирішили виправити цю соціальну кривду, і кожному, хто додивиться цей мультфільм до кінця зі звуком, зробимо подарунок. Зазвичай така річ коштує десь 30.000 гривень, але для вас це буде безкоштовно.
29.12.2020
Колись ми всі були маленькими. У ті старі часи ще дерева були великими. І ми чекали новорічну ніч, бо вона була сповнена чудовими пригодами: до нас приходив старий дідусь з сивою бородою та клумком подарунків. Була новорічна ялинка, бенгальські вогні, смачна їжа, постійні гості. І нам це подобалось, бо це свято! Як свято може не подобатись) Але потім прийшов якийсь Грінч і поцупив наше свято! Читати далі.....
22.12.2020
Скоро Новий Рік. А це саме такий час, коли вже декілька тисячоліть бізнесмени нашої планети намагаються підвести підсумки року, побачити – чи все в їхньому бізнесі добре, або щось потребує змін
14.12.2020
Колись я почув цю фразу і довгий час намагався зрозуміти її зміст. Пізніше, коли почав допомагати бізнесменам налагодити роботу свого підприємства, раптом, на їх прикладі - зрозумів.
16.11.2020
Бачили будівельників, які приносять вам кошторис на бересті? Або на гіпсокартоні, що недалеко від берести? Бачили будівельників, які бігають закуповуватися на базар, бо «там дешевше»? Бачили будівельників, які при словах «покажіть графік проекту» впадають в анабіоз? І яким треба по 100500 раз нагадувати, що в проекті намальована двері і вікно саме таких розмірів.