Як підняти продажі за тиждень на 30%
Як підняти продажі за тиждень на 30%
28.01.2021

У кожної консалтингової компанії бувають свої факапи, тобто провальні проекти. Це як у нормального лікаря буває свій цвинтар. Але мало хто буде про це вільно писати. 

Я не виключення) тому буду писати про те, про що легко розповідати, про те, чим ми пишаємось – про успіх наших клієнтів. 

 

Десь восени до нас звернувся один бізнесмен, якому потрібно було написати пару-тройку професійних інструкцій для працівників його заводу. 

Ми з ним поспілкувались, провели невеличку діагностику, і вирішили почати з менеджерів відділу продажів. 

Хто не знає, це такі люди, які приносять в компанію гроші. Одні кажуть, що відділ продажів – це головний відділ компанії, інші кажуть – що не все так однозначно. Але, коли у вас завод, а відділ продажів раптово змінюється з досвідчених зубрів на молодих стажистів, старий керівник відділу кудись подівся, то це може любого засновника довести до сказу. 

Тож нам дістався відділ, в якому не було керівника, не було нікого, хто б працював більше трьох тижнів. І потрібно було написати професійні інструкції як менеджерам, так і майбутньому керівнику. 

Ми дорослі люди і розуміємо, що керівництву того заводу не інструкції потрібні, а працююча система, щоб більше ніколи не було такого, що вони залишаються без відділу, без прибутку, але з боргами та повними кишенями стресу. 

Зазвичай наші консультанти звикли робити свою роботу просто. Приходимо, питаємо – «А хто тут найкращій працівник відділу? А ну ж бо розповідай, хлопче, як і що ти тут робиш» - і записуємо аудіо, фото, відео та потім описуємо, оформлюємо все це та й гайда додому.

Тут прийшлось трохи заморочитись. Бо технологія роботи менеджерів була майже втрачена. Технологія контролю та планування була недороблена і старим керівником не описана. Ми закликали весь свій досвід співпраці з різними підприємствами, все наше терпіння та увагу, трохи почаклували, злегка підшаманили, та й зробили:

1.     Інструкції – як працівникам виконувати свою роботу навіть краще, ніж це робили попередники. 

2.    Ранкові тренування працівникам просто для розгону та настрою на великі показники.

3.    Вечірні тренування – для полірування, ну й що б не розслаблялись, а навпаки – швидко підростали до профі. 

4.    Ранкові наради із спеціальним дашбордом, який включає як табло звітності, так і лічильники.

І щоб ви таки собі думали? Відділ почав працювати краще на 30%. Як там кажуть мудрі старі і дуже багаті люди – «на що ти звертаєш увагу, те й отримаєш». 

Таку звітність приємно роздивлятись.

Якщо вам цікаво, що могло б бути у тих інструкціях, то напишіть у коментарях, ми вам надішлемо зразок. 

Може хтось з керівників тут хоче подивитись краєм ока на той дашборд, який допоміг підняти покажчики – заповніть заявку, ми не скнари якісь – теж можемо прислати. 

Недавно добавленные

07.05.2021
Я часто бачу керівників різних підприємств, які справляють враження загнаного коня. Вони працюють з усіх сил, робочий день у них починається о шостій ранку і закінчується о другій годині після півночі. Вони вибиваються з сил, щоб підтримати прибутки підприємства в необхідному розмірі. І при цьому на них навалюється ще купа додаткових справ, які вони беруть на себе з різних причин. Читати далі....
04.05.2021
Уявіть собі керівника, якому співробітники передають інформацію у вигляді аудіоповідомлень. Сучасні месенджери це дозволяють робити з легкістю. Читати далі...
19.04.2021
Що робити і в якій послідовності, якщо ваш бізнес нагадує постійну пожежу і купу завалів в одній будівлі. Які мають бути вжити заходи, аби компанія могла розвиватися і масштабироваться. Без цього не можна збільшити свою справу в багато разів.
07.04.2021
Як зробити інструкцію співробітнику так, щоб він через три дні був корисним компанії, міг робити те ж, що його колега через півроку навчання. Що повинно бути в професійній посадової інструкції? Як позбутися від людського фактора в бізнесі? Як швидко зростати та перестати хвилюватись за "незамінними" працівниками?
05.04.2021
Одна з проблем сучасного суспільства - некомпетентність. Через це відбуваються катастрофи і війни, що очевидно. І банкрутства компаній, що не так очевидно. Дуже цікаво, коли на співбесіду приходять люди, які працювали раніше в продажах, з гордістю розповідають про свої успіхи, а на питання про те, чому пішли, відповідають - компанія збанкрутувала.