ЯК СТВОРИТИ ЛОЯЛЬНИХ КЛІЄНТІВ НА ВСЕ ЖИТТЯ. ІСТОРІЯ ДРУГА
ЯК СТВОРИТИ ЛОЯЛЬНИХ КЛІЄНТІВ НА ВСЕ ЖИТТЯ. ІСТОРІЯ ДРУГА
17.02.2021

Одного разу керівник компанії Mercantile Capital Кріс Херн подорожував із своєю сім’єю на півдні США. Вони зупинились в готелі Ritz-Carlton.

Та коли вони повернулись додому, з’ясувалось, що в готелі була забута любима іграшка сина Кріса – жираф Джоші.

Батько, щоб втішити дитину, сказав, що жираф залишився у готелі ще трохи відпочити.

Потів він зв’язався з працівниками готелю і розповів про ситуацію, що склалася.

Готельєри передали з поштою іграшку, та додали до неї декілька фотографій, на яких жираф сидить у шезлонгу біля басейну, їздить на авто та відпочиває у компанії інших іграшок.

Само собою, ця мережа готелів отримала вірного шанувальника. 

 

Недавно добавленные

07.05.2021
Я часто бачу керівників різних підприємств, які справляють враження загнаного коня. Вони працюють з усіх сил, робочий день у них починається о шостій ранку і закінчується о другій годині після півночі. Вони вибиваються з сил, щоб підтримати прибутки підприємства в необхідному розмірі. І при цьому на них навалюється ще купа додаткових справ, які вони беруть на себе з різних причин. Читати далі....
04.05.2021
Уявіть собі керівника, якому співробітники передають інформацію у вигляді аудіоповідомлень. Сучасні месенджери це дозволяють робити з легкістю. Читати далі...
19.04.2021
Що робити і в якій послідовності, якщо ваш бізнес нагадує постійну пожежу і купу завалів в одній будівлі. Які мають бути вжити заходи, аби компанія могла розвиватися і масштабироваться. Без цього не можна збільшити свою справу в багато разів.
07.04.2021
Як зробити інструкцію співробітнику так, щоб він через три дні був корисним компанії, міг робити те ж, що його колега через півроку навчання. Що повинно бути в професійній посадової інструкції? Як позбутися від людського фактора в бізнесі? Як швидко зростати та перестати хвилюватись за "незамінними" працівниками?
05.04.2021
Одна з проблем сучасного суспільства - некомпетентність. Через це відбуваються катастрофи і війни, що очевидно. І банкрутства компаній, що не так очевидно. Дуже цікаво, коли на співбесіду приходять люди, які працювали раніше в продажах, з гордістю розповідають про свої успіхи, а на питання про те, чому пішли, відповідають - компанія збанкрутувала.