Як створити лояльних клієнтів на все життя. Історія перша
Як створити лояльних клієнтів на все життя. Історія перша
29.01.2021

Лего і втрачена фігурка

Семирічний англієць Лука Еппс написав в компанію Лего лист, в якому розповів про свій сумний життєвий досвід: все гроші, отримані на Різдво, він витратив на покупку набору «Ninjago kit of the Ultrasonic Raider».

А потім втратив одну з фігурок в супермаркеті, хоча батько і просив його не брати з собою іграшку.

Компанія надіслала Луці лист, в якому нагадала про те, як важливо слухатися батьків, і заохочення - хлопчикові, який «готовий всі свої гроші витратити на Ultrasonic Raider», подарували нову фігурку втраченого персонажа відразу з трьома екіпіровки, і фігурку його суперника.

Недавно добавленные

07.05.2021
Я часто бачу керівників різних підприємств, які справляють враження загнаного коня. Вони працюють з усіх сил, робочий день у них починається о шостій ранку і закінчується о другій годині після півночі. Вони вибиваються з сил, щоб підтримати прибутки підприємства в необхідному розмірі. І при цьому на них навалюється ще купа додаткових справ, які вони беруть на себе з різних причин. Читати далі....
04.05.2021
Уявіть собі керівника, якому співробітники передають інформацію у вигляді аудіоповідомлень. Сучасні месенджери це дозволяють робити з легкістю. Читати далі...
19.04.2021
Що робити і в якій послідовності, якщо ваш бізнес нагадує постійну пожежу і купу завалів в одній будівлі. Які мають бути вжити заходи, аби компанія могла розвиватися і масштабироваться. Без цього не можна збільшити свою справу в багато разів.
07.04.2021
Як зробити інструкцію співробітнику так, щоб він через три дні був корисним компанії, міг робити те ж, що його колега через півроку навчання. Що повинно бути в професійній посадової інструкції? Як позбутися від людського фактора в бізнесі? Як швидко зростати та перестати хвилюватись за "незамінними" працівниками?
05.04.2021
Одна з проблем сучасного суспільства - некомпетентність. Через це відбуваються катастрофи і війни, що очевидно. І банкрутства компаній, що не так очевидно. Дуже цікаво, коли на співбесіду приходять люди, які працювали раніше в продажах, з гордістю розповідають про свої успіхи, а на питання про те, чому пішли, відповідають - компанія збанкрутувала.