ЯК В КИЇВСТАР ГОТУЮТЬ КЕРІВНИКІВ
ЯК В КИЇВСТАР ГОТУЮТЬ КЕРІВНИКІВ
15.09.2020

У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах:

• Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників;

• Ставити їм завдання, контролювати виконання;

• Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. 

Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи:

Етап перший.

Керівники філій на запит департаменту навчання склали списки зі співробітників і керівників середньої ланки управління, яких вони б рекомендували включити в програму підготовки кадрового резерву. Туди увійшли співробітники, що демонструють хороші показники в своїй роботі, лояльність до компанії і бажання рости разом з нею, вміння працювати в команді, амбітність і лідерські якості.

Відібраних учасників зібрали в головному офісі і запропонували стати учасниками «Срібного запасу Київстар». Презентували програму навчання і розвитку довжиною в один рік.

Етап другий. 

Учасники програми раз на місяць проходили навчальні сесії довжиною в кілька днів. Кожна сесія - окрема тема, яку читали провідні фахівці компанії, або запрошені професіонали, найкращі у своїй професії.

Були поїздки по провідним корпораціям планети в Норвегію, Японію.

Були командні тренінги, в яких я брав участь, як тренер. На них учасники тренувалися працювати в групі - ставити завдання, делегувати повноваження, домагатися мети, долати бар'єри, контролювати таймінг, узгоджувати свої дії і отримувати результат.

Етап третій.

Вишенька на торті - підсумок всієї річної програми - захист дипломної роботи. Учасники розбилися на невеликі групи по 3-4 особи, вибрали собі тему, важливу для майбутнього розвитку компанії і писали по ній колективну групову роботу. Важливо! Ця робота повинна була потім стати частиною стратегії розвитку компанії. Захищати її треба було безпосередньо перед генеральним директором підприємства, що дуже мотивувало учасників.

І, природно, що в результаті такого навчання компанія отримала професійно навчених кандидатів на посади керівників різних напрямків компанії, а учасники отримали відмінний трамплін для свого кар'єрного зростання. 

У минулому році ми провели дві програми підготовки керівників середньої ланки для українських компаній. І, якщо вас цікавить програма, згідно з якою можна було б просто і ефективно виростити кадровий резерв в своєму бізнесі - зв'яжіться з нами - ми вам відправимо зразок.

Недавно добавленные

21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
10.09.2020
Є такий закон життя - «Те, на що звертаєш увагу - збільшується в розмірах». Для того, щоб використовувати цей закон для розвитку нашої компанії, ми будемо регулярно звертати увагу на наш прибуток. Одне з дій, яке ми будемо робити для цього - проведення нарад для відділу продажів. Часто наради проходять нудно і марно гають час. Ми розглянемо алгоритм з десяти кроків, завдяки яким ваші наради будуть корисними, налаштовує на результат і допоможуть збільшити виконання планів і збільшити дохід компанії. Припускаємо, що у нас є стандартний відділ продажів, в якому співробітники, щоб зробити продажу роблять наступне: - роблять дзвінки і зустрічі; - за результатами зустрічей роблять пропозиції; - після цього домагаються укладання угоди і отримання грошей. На нараді будемо обговорювати дві частини по три теми в кожній:
16.07.2020
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.
09.07.2020
Пам'ятайте, як кажуть - ось легені здорової людини, а ось легені курця. Деякий час назад я почав помічати, що те саме відбувається з клієнтами. Є здорові клієнти - вони купують багато, платять відразу, не торгуються. А якщо і торгуються, і платять з відстрочкою, то все одно нам досить для того, щоб в компанії водилися і обороти, і прибуток. Тому що без прибутку наші компанії не можуть розвиватися. Без прибутку у нас не буде здібних працівників. Без прибутку ми збанкрутуємо.
06.07.2020
Канбан - це система організації виробництва і постачання, що дозволяє реалізувати принцип «точно в строки». Слово «Канбан» по-японськи означає «рекламний щит, вивіска» (японською 看板) Виглядає він, як таблиця, у якій стовпці - це етапи виробничого процесу. І в цих стовпцях у нас розташовуються проекти, які ми зараз виробляємо. Наприклад, як це може виглядати для роботи продавців, щоб вони точно бачили, на якій стадії знаходяться переговори: