ЯК В КИЇВСТАР ГОТУЮТЬ КЕРІВНИКІВ
ЯК В КИЇВСТАР ГОТУЮТЬ КЕРІВНИКІВ
15.09.2020

У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах:

• Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників;

• Ставити їм завдання, контролювати виконання;

• Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. 

Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи:

Етап перший.

Керівники філій на запит департаменту навчання склали списки зі співробітників і керівників середньої ланки управління, яких вони б рекомендували включити в програму підготовки кадрового резерву. Туди увійшли співробітники, що демонструють хороші показники в своїй роботі, лояльність до компанії і бажання рости разом з нею, вміння працювати в команді, амбітність і лідерські якості.

Відібраних учасників зібрали в головному офісі і запропонували стати учасниками «Срібного запасу Київстар». Презентували програму навчання і розвитку довжиною в один рік.

Етап другий. 

Учасники програми раз на місяць проходили навчальні сесії довжиною в кілька днів. Кожна сесія - окрема тема, яку читали провідні фахівці компанії, або запрошені професіонали, найкращі у своїй професії.

Були поїздки по провідним корпораціям планети в Норвегію, Японію.

Були командні тренінги, в яких я брав участь, як тренер. На них учасники тренувалися працювати в групі - ставити завдання, делегувати повноваження, домагатися мети, долати бар'єри, контролювати таймінг, узгоджувати свої дії і отримувати результат.

Етап третій.

Вишенька на торті - підсумок всієї річної програми - захист дипломної роботи. Учасники розбилися на невеликі групи по 3-4 особи, вибрали собі тему, важливу для майбутнього розвитку компанії і писали по ній колективну групову роботу. Важливо! Ця робота повинна була потім стати частиною стратегії розвитку компанії. Захищати її треба було безпосередньо перед генеральним директором підприємства, що дуже мотивувало учасників.

І, природно, що в результаті такого навчання компанія отримала професійно навчених кандидатів на посади керівників різних напрямків компанії, а учасники отримали відмінний трамплін для свого кар'єрного зростання. 

У минулому році ми провели дві програми підготовки керівників середньої ланки для українських компаній. І, якщо вас цікавить програма, згідно з якою можна було б просто і ефективно виростити кадровий резерв в своєму бізнесі - зв'яжіться з нами - ми вам відправимо зразок.

Недавно добавленные

16.11.2020
Бачили будівельників, які приносять вам кошторис на бересті? Або на гіпсокартоні, що недалеко від берести? Бачили будівельників, які бігають закуповуватися на базар, бо «там дешевше»? Бачили будівельників, які при словах «покажіть графік проекту» впадають в анабіоз? І яким треба по 100500 раз нагадувати, що в проекті намальована двері і вікно саме таких розмірів.
27.10.2020
Кожен, хто вчив співробітників знає, що з першого разу не всі запам'ятають 100500 ваших слів. Я вже мовчу про алгоритми, технічні етапи, обов'язкові регламенти та елементарні правила. І вам доведеться повторювати кілька разів одне і те ж саме, при цьому потім людина все одно має великий шанс помилитися. Крім того, ваш час має свою ціну, і дуже прикро навчати стажера тижні три, а він потім не виходить на роботу одним похмурим ранком.
07.10.2020
Час від часу мене люди ставлять в тупик питанням: - А чим ви в БізнесФорвард взагалі займаєтеся? Ми тут працюємо-працюємо, створюємо-створюємо. А про нас чомусь не кричать з усіх прасок, як про кандидатів в депутати. Звичайно, ті, кому ми дійсно потрібні, про БізнесФорвард знають, це без питань.
02.10.2020
Як турбота про клієнта збільшує прибуток компанії. Розмовляю з одним маркетологом. Питаю його, де він друкує свої матеріали. Він називає друкарню, неважливо яку, наприклад - Алладін принт. Я кажу: - Чому там? Ця друкарня ж не найдешевша?
21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?