Т - значить
Т - значить "турбота"
02.10.2020

Як турбота про клієнта збільшує прибуток компанії.

Розмовляю з одним маркетологом. Питаю його, де він друкує свої матеріали. Він називає друкарню, неважливо яку, наприклад - Алладін принт.

Я кажу:
- Чому там? Ця друкарня ж не найдешевша?
- Зате вони перевіряють наші макети, і можуть порадити щось, що покращує їх, перевірять на помилки. І нам не треба викидати весь тираж через те, що наш дизайнер зробив помилку.

І я замислився. Адже часто ми можемо надати послугу нашим клієнтам, яка нам особливо нічого не коштує, але може дорого коштувати нашим клієнтам. Коли люди це зустрічають в житті, то запам'ятовують надовго.

«Мене це не обходить», «Це їхні проблеми» та інші фрази байдужої людини зменшують продаж. І зменшують сильно.

Або навпаки, коли продавець проявляє увагу, турботу, чуйність - цього в нашому швидкоплинному світі настільки небагато, що людина з такими якостями відразу привертає до себе увагу.

Як ви вважаєте, чи варто обговорити цей момент з продавцями на найближчих зборах?

Недавно добавленные

16.11.2020
Бачили будівельників, які приносять вам кошторис на бересті? Або на гіпсокартоні, що недалеко від берести? Бачили будівельників, які бігають закуповуватися на базар, бо «там дешевше»? Бачили будівельників, які при словах «покажіть графік проекту» впадають в анабіоз? І яким треба по 100500 раз нагадувати, що в проекті намальована двері і вікно саме таких розмірів.
27.10.2020
Кожен, хто вчив співробітників знає, що з першого разу не всі запам'ятають 100500 ваших слів. Я вже мовчу про алгоритми, технічні етапи, обов'язкові регламенти та елементарні правила. І вам доведеться повторювати кілька разів одне і те ж саме, при цьому потім людина все одно має великий шанс помилитися. Крім того, ваш час має свою ціну, і дуже прикро навчати стажера тижні три, а він потім не виходить на роботу одним похмурим ранком.
07.10.2020
Час від часу мене люди ставлять в тупик питанням: - А чим ви в БізнесФорвард взагалі займаєтеся? Ми тут працюємо-працюємо, створюємо-створюємо. А про нас чомусь не кричать з усіх прасок, як про кандидатів в депутати. Звичайно, ті, кому ми дійсно потрібні, про БізнесФорвард знають, це без питань.
21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи: