Т - значить
Т - значить "турбота"
02.10.2020

Як турбота про клієнта збільшує прибуток компанії.

Розмовляю з одним маркетологом. Питаю його, де він друкує свої матеріали. Він називає друкарню, неважливо яку, наприклад - Алладін принт.

Я кажу:
- Чому там? Ця друкарня ж не найдешевша?
- Зате вони перевіряють наші макети, і можуть порадити щось, що покращує їх, перевірять на помилки. І нам не треба викидати весь тираж через те, що наш дизайнер зробив помилку.

І я замислився. Адже часто ми можемо надати послугу нашим клієнтам, яка нам особливо нічого не коштує, але може дорого коштувати нашим клієнтам. Коли люди це зустрічають в житті, то запам'ятовують надовго.

«Мене це не обходить», «Це їхні проблеми» та інші фрази байдужої людини зменшують продаж. І зменшують сильно.

Або навпаки, коли продавець проявляє увагу, турботу, чуйність - цього в нашому швидкоплинному світі настільки небагато, що людина з такими якостями відразу привертає до себе увагу.

Як ви вважаєте, чи варто обговорити цей момент з продавцями на найближчих зборах?

Недавно добавленные

22.06.2021
Щоб ви могли самі собі відповісти чесно на питання, на якому етапі перебуває будівництво вашого бізнесу, дайте собі відповідь на питання, ставлячи «+», якщо відповідь позитивна, і «-», якщо відповідь негативна:
17.06.2021
Не є таємницею, що співробітники в компаніях працюють не тільки через гроші. І люди можуть працювати швидко і якісно, а можуть повільно і з браком. І більше грошей на зарплатню не означає більш ефективної роботи. Ще за радянських часів був феномен стахановського руху. Коли люди працювали, видаючи в кілька разів більше результат, ніж від них очікувалося. Який може бути додатковий мотив у співробітника, крім грошей - виконувати плани, давати результати краще, ніж очікується?
15.06.2021
Під час консалтингу часто чую від різних керівників проблеми перевтомлення керівників. Наприклад, є у мене один знайомий бізнесмен, нехай його звуть Михайлом (наприклад). І скаржиться мені Михайло на те, що немає на ринку праці нормальних продавців. Тому він сам постійно занурюється в продажі і з ранку до ночі не має спокою Читати далі...
09.06.2021
Коли ми пишемо професійні інструкції, то час від часу зіштовхуємось із таким кутом зору – «навіщо потрібні скрипти – це тільки робить роботів із працівників». З одного боку – це так і є. Час від часу мені дзвонять різні люди і намагаються щось продати, і я із легкою зацікавленістю слухаю, як вони мені щось розповідають або відповідають на запитання. І тут буває два варіанти – я запитую або розповідаю щось нестандартне – і людина зі мною спілкується нормально і ми до якоїсь згоди доходимо. Або я запитую щось нестандартне, і продавець, таке враження, як перечіплюється через нього, і далі все летить шкереберть.
31.05.2021
5 порад, які стануть в нагоді будь-якому бізнес-диверсанту. Що робити, щоб зруйнувати свою компанію гарантовано за 1 місяць.