За що платять співробітнику велику зарплату? Список 30 цінних кінцевих продуктів в подарунок
За що платять співробітнику велику зарплату? Список 30 цінних кінцевих продуктів в подарунок
18.07.2019

За що тобі платять?

Кожен працівник отримує зарплату. Він тому і ходить на роботу. І на роботі він робить щось корисне, за це йому і платять. Це те, що зазвичай називають результатом.

Наприклад, якщо я найняв робітника, щоб він мені викопав канаву, то я йому плачу за результат - потрібної глибини і ширини канава. А скільки він там витратив часу - мене особливо не хвилює, з якою швидкістю працював - таку суму і заробив.

Такий результат ще називають продуктом. Звичайно, продукт відрізняється від продукта. Наприклад, якщо у нас є бухгалтер, який займається документацією - акти, накладні, договори стандартні і таке інше. Але при цьому клієнти лаються на постійні помилки і вимагають переробити кожен папір, то тоді питання: а за що я заплатив цього бухгалтеру.

Тоді у нас з'являється розуміння: продукт повинен бути закінченим. Щоб його не треба було допрацьовувати або переробляти. Особливо гостро це відчувають будівельники, коли хтось лівими ногами покладе плитку, а потім її треба збивати і класти нову. Витрат істотно більше, скажу я вам.

Але і це ще не все. У якийсь момент я побачив, що є дивна закономірність - чим більше людей готові виконувати якусь роботу, тим дешевше вона стоїть.

Наприклад, сезонні працівники влітку - вкрай низько оплачуються, хоча робота дуже важка.

А ось фінансові директори - вкрай високо оплачуються, хоча робота фізично взагалі ніяка.

І ось тут ми підходимо до ще одного розуміння - цінність цього. Скільки люди готові тобі за цю роботу заплатити? Скільки, на їхню думку, це коштує. Як таке оцінює ринок?

В технології Hubbard Management System є таке поняття, як Цінний Кінцевий Продукт. Продукт є цінним, коли його можна обміняти на що-небудь. Ну, в нашому випадку - найчастіше на гроші.

Наприклад, візьмемо менеджера з продажу. Що він вважає своїм продуктом? Вони зазвичай кажуть - угоди. Але якщо запитати їх керівників або власників підприємства

- За що ви готові платити їм дуже, дуже, надмірно, пекельно багато грошей?

- Е-е, - губляться керівники, - за максимально можливі продажу з максимальним рівнем рентабельності, зроблені так, щоб клієнт йшов щасливий, і повертався до нас разом із другом, який у нас теж щось купить.

Скажіть, друзі, скільки б отримував продажник, якби він робив те, що написано вище? Всі гроші світу), я думаю.

Коли ми розробляємо оргсхеми з бізнесменами, то декілька годин тренуємося називати цінні кінцеві продукти для різних посад.

Наприклад, для лікаря найчастіше називають такий продукт: швидко вилікуваний пацієнт, який більше не повертається до лікаря з цією хворобою.

І у мене є один такий знайомий лікар. До нього провозять людей на візках, та через деякий час вони йдуть від нього своїми ногами.

Схоже це на цінний продукт? Скільки люди готові заплатити за такий продукт? А скільки таких лікарів ви знаєте? До цього лікаря, до речі, черга на кілька тижнів вперед.

Або для вчителя рідної мови: дитина, яка вміє майстерно використовувати мову в будь-яких цілях (написати вірш, розповідь, статтю). Скільки ви були б готові заплатити вчителю за додаткову роботу з вашою дитиною, щоб він міг потім написати розповідь або вірш? За те, що з вашої дитини вийде другий Тарас Шевченко чи Стівен Кінг?

Я недавно почув відмінне опис цінного кінцевого продукту для письменника. І так як я сам заробляю на своїх книгах, то мені це опис дуже зайшов.

Продукт письменника: книга, яка не відпускає читача до ранку.

І дійсно: нам подобається купувати книги таких письменників. І нас дратують письменники, чиї книги треба змушувати себе прочитати.

За роки розробок оргсхем разом з бізнесменами і ТОП-менеджерами, ми напрацювали багато цікавих формулювань продукту. Я недавно склав список з 30 різних варіантів для різних посад в компанії - від прибиральниці до фінансового директора.

Якщо кому треба такий список - залиште свою пошту - автоматично файл викачуватиметься.

Недавно добавленные

30.03.2020
Саме з таким девізом ми проведемо цей тиждень. Адже в звичайному режимі більшість керівників і співробітників зайняті оперативною діяльністю. Дзвінки, зустрічі, координації, робота. Зайнятися систематизацією колись.
27.03.2020
Практический вебинар «Семь золотых законов системного бизнеса»
25.03.2020
Доброго дня, шановні! Є така фраза: будь-яка команда стає по-справжньому командою після першого спільно пережитого шторму. Бізнес в Україні зараз проходить саме цю стадію. 2015-2016 роки початок підйому компаній, до 2019 року непогане зростання тих, у кого хороший продукт або вгадали з трендом. І зараз - «Шторм 2020». Коронавірус. Криза. Як не назви, все одно - це випробування на міцність. І багатьом компаніям зараз треба вирішувати два питання:
17.03.2020
Наше суспільство пронизане некомпетентністю, і навіть пишається цим. Бути дилетантом стало модно. Навіть є відповідні приказки: «Титанік побудували професіонали, ковчег побудували дилетанти».
27.02.2020
А ви стресостійкі? Коли читаю текст вакансій, бачу там час від часу фразу «від вас вимагається стресостійкість». Або буває, начальник відділу або директор мені каже - у нас тут багато стресу в роботі. Читать далі