За що платять співробітнику зарплату? Список 20 цінних кінцевих продуктів в подарунок
За що платять співробітнику зарплату? Список 20 цінних кінцевих продуктів в подарунок
18.07.2019

За що тобі платять?

Кожен працівник отримує зарплату. Він тому і ходить на роботу. І на роботі він робить щось корисне, за це йому і платять. Це те, що зазвичай називають результатом.

Наприклад, якщо я найняв робітника, щоб він мені викопав канаву, то я йому плачу за результат - потрібної глибини і ширини канава. А скільки він там витратив часу - мене особливо не хвилює, з якою швидкістю працював - таку суму і заробив.

Такий результат ще називають продуктом. Звичайно, продукт відрізняється від продукта. Наприклад, якщо у нас є бухгалтер, який займається документацією - акти, накладні, договори стандартні і таке інше. Але при цьому клієнти лаються на постійні помилки і вимагають переробити кожен папір, то тоді питання: а за що я заплатив цього бухгалтеру.

Тоді у нас з'являється розуміння: продукт повинен бути закінченим. Щоб його не треба було допрацьовувати або переробляти. Особливо гостро це відчувають будівельники, коли хтось лівими ногами покладе плитку, а потім її треба збивати і класти нову. Витрат істотно більше, скажу я вам.

Але і це ще не все. У якийсь момент я побачив, що є дивна закономірність - чим більше людей готові виконувати якусь роботу, тим дешевше вона стоїть.

Наприклад, сезонні працівники влітку - вкрай низько оплачуються, хоча робота дуже важка.

А ось фінансові директори - вкрай високо оплачуються, хоча робота фізично взагалі ніяка.

І ось тут ми підходимо до ще одного розуміння - цінність цього. Скільки люди готові тобі за цю роботу заплатити? Скільки, на їхню думку, це коштує. Як таке оцінює ринок?

В технології Hubbard Management System є таке поняття, як Цінний Кінцевий Продукт. Продукт є цінним, коли його можна обміняти на що-небудь. Ну, в нашому випадку - найчастіше на гроші.

Наприклад, візьмемо менеджера з продажу. Що він вважає своїм продуктом? Вони зазвичай кажуть - угоди. Але якщо запитати їх керівників або власників підприємства

- За що ви готові платити їм дуже, дуже, надмірно, пекельно багато грошей?

- Е-е, - губляться керівники, - за максимально можливі продажу з максимальним рівнем рентабельності, зроблені так, щоб клієнт йшов щасливий, і повертався до нас разом із другом, який у нас теж щось купить.

Скажіть, друзі, скільки б отримував продажник, якби він робив те, що написано вище? Всі гроші світу), я думаю.

Коли ми розробляємо оргсхеми з бізнесменами, то декілька годин тренуємося називати цінні кінцеві продукти для різних посад.

Наприклад, для лікаря найчастіше називають такий продукт: швидко вилікуваний пацієнт, який більше не повертається до лікаря з цією хворобою.

І у мене є один такий знайомий лікар. До нього провозять людей на візках, та через деякий час вони йдуть від нього своїми ногами.

Схоже це на цінний продукт? Скільки люди готові заплатити за такий продукт? А скільки таких лікарів ви знаєте? До цього лікаря, до речі, черга на кілька тижнів вперед.

Або для вчителя рідної мови: дитина, яка вміє майстерно використовувати мову в будь-яких цілях (написати вірш, розповідь, статтю). Скільки ви були б готові заплатити вчителю за додаткову роботу з вашою дитиною, щоб він міг потім написати розповідь або вірш? За те, що з вашої дитини вийде другий Тарас Шевченко чи Стівен Кінг?

Я недавно почув відмінне опис цінного кінцевого продукту для письменника. І так як я сам заробляю на своїх книгах, то мені це опис дуже зайшов.

Продукт письменника: книга, яка не відпускає читача до ранку.

І дійсно: нам подобається купувати книги таких письменників. І нас дратують письменники, чиї книги треба змушувати себе прочитати.

За роки розробок оргсхем разом з бізнесменами і ТОП-менеджерами, ми напрацювали багато цікавих формулювань продукту. Я недавно склав список з 20 різних варіантів для різних посад в компанії - від прибиральниці до фінансового директора.

Якщо кому треба такий список - залиште свою пошту - автоматично файл буде надіслано.

Недавно добавленные

21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи:
10.09.2020
Є такий закон життя - «Те, на що звертаєш увагу - збільшується в розмірах». Для того, щоб використовувати цей закон для розвитку нашої компанії, ми будемо регулярно звертати увагу на наш прибуток. Одне з дій, яке ми будемо робити для цього - проведення нарад для відділу продажів. Часто наради проходять нудно і марно гають час. Ми розглянемо алгоритм з десяти кроків, завдяки яким ваші наради будуть корисними, налаштовує на результат і допоможуть збільшити виконання планів і збільшити дохід компанії. Припускаємо, що у нас є стандартний відділ продажів, в якому співробітники, щоб зробити продажу роблять наступне: - роблять дзвінки і зустрічі; - за результатами зустрічей роблять пропозиції; - після цього домагаються укладання угоди і отримання грошей. На нараді будемо обговорювати дві частини по три теми в кожній:
16.07.2020
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.
09.07.2020
Пам'ятайте, як кажуть - ось легені здорової людини, а ось легені курця. Деякий час назад я почав помічати, що те саме відбувається з клієнтами. Є здорові клієнти - вони купують багато, платять відразу, не торгуються. А якщо і торгуються, і платять з відстрочкою, то все одно нам досить для того, щоб в компанії водилися і обороти, і прибуток. Тому що без прибутку наші компанії не можуть розвиватися. Без прибутку у нас не буде здібних працівників. Без прибутку ми збанкрутуємо.