PR і одеські коти
PR і одеські коти
10.04.2020

Є в Одесі туристична фішка - скульптури декількох десятків котів, які заховані в різних місцях міста. До них водять екскурсії, у них фотографуються молодята. Є кіт з портфелем Жванецького, є кіт з тіткою Сонею в рибному ряду на Привозі.

У бізнесменів Одеси є важлива риса, яка відрізняє їх від усіх інших бізнесменів - вони люблять безкорисливо робити так, щоб місто ставало кращим, цікавішим і своїми історіями гримів на всю планету.

І ось бізнесмен-меценат Сергій Рудюк, вирішив зробити у одного з магазинів своєї мережі лавку з

Альтернативный текст для этого изображения не предоставлен

 котом. За прообраз взяли кота однієї зі співробітниць, який міг годинами грати на планшеті в різні ігри. Зробили лавку, на ній - кота. Все за свій рахунок.

Звісно, про таку подію написало близько 100 одеських засобів масової інформації, і навіть безкоштовно. Адже одеські журналісти, вони теж - патріоти рідного міста, і коли бачать мецената, то не можуть стриматися, тут же про нього пишуть якусь новину. Кота назвали «геймером». До магазину прийшло багато людей, охочих з котом сфотографуватися.

Як завжди в житті буває - не всім сподобалася ця скульптура. Можливо - у критика було занадто упереджене ставлення до самої статуї, або ревнощі до слави скульптора, або чимось був ображений на мецената. Загалом, мотиви незрозумілі, але кота через три дні вкрали.

І поки пан Рудюк сумував, про цю подію написало 600 ЗМІ - в цей раз не тільки одеські, але навіть і всеукраїнські. Натовп людей прийшов подивитися на місце, де вкрали кота.

Як потім зізнався сам Сергій: «Якби я знав, що це так працює, то сам би цього кота вкрав»))))

Природно, скульптору замовили нового кота. Через тиждень кіт-геймер з'явився на лавці. Знову 100 одеських ЗМІ написали про кота.

Щоб якось захистити свою тотемну тварину, співробітники магазину повісили камери.

Пройшло два тижні. Кота знову вкрали. Ще раз 600 ЗМІ написало про це. Знову юрба людей прийшла до магазину.

Співробітники скинулися і зробили ще раз замовлення скульптору. Поки робили третього кота, настала зима. Кота міцно прикріпили до лавки. Добрі співробітниці зв'язали йому зимову шапочку. Кот в шапочці потрапив, як ви розумієте, в ЗМІ.

Через два дні камери зовнішнього спостереження зафіксували, як старенька бабуся, гуляючи з собачкою, нахабно (як часом буває в Одесі), краде шапочку з бронзового кота, і чіпляє своєму собаці.

Відео з бабусею виклали на Ютуб і його подивилося тисячі чоловік. Як ви розумієте, знову люди прийшли подивитися на бідного кота, у якого вкрали шапку.

Через два дні камери знову зафіксували цю ж бабусю з собачкою, яка потайки підкинула шапочку тому коту. Ролик на Ютубі побив рекорди) Люди прийшли подивитися на кота в шапочці, яку вкрали, потім підкинули назад.

Історія триває. За два роки це вже шоста версія кота-геймера. Коли в Одесу приїжджають екскурсії, то маршрут починається саме звідси - провулок Маяковського, магазин Скай, кіт - геймер.

До чого історія, друзі: поки ваші конкуренти ховаються від вірусу, ви можете придумати, і втілити в життя будь-якої простої, недорогий (ну - чи як в Skay.ua - дорогий) спосіб піару.

Щоб, як тільки люди вийдуть з карантину, всі пішли до вас)

А якщо вам особисто потрібно трохи збільшити свої навички у керуванні, тоді саме для вас новий онлайн-курс Андрія Сізова "ЯК СТВОРИТИ КОМАНДУ. ШВИДКІСТЬ, ГРОШІ, УСПІХ"

Є люди, які йдуть з вашим темпом - вони команда, співробітники. Як їм допомогти бути ефективніше?

Є люди, які не відповідають вимогам компанії, вони позбавляють вас грошей. Як зробити так, щоб вони пішли самі, без проблем для інших?

Є люди, які можуть вам допомагати, але вони не такі швидкі, як ви - і їх більшість в компанії. І вони можуть приносити найбільші гроші, але що треба робити керівнику - щоб вони почали це робити?

Чому йдуть люди вашого калібру з Вашого бізнесу і створюють свій? Як працювати з ними, щоб вони залишалися з компанією надовго?

Саме про це - новий онлайн відео-курс Андрія Сизова «Як створити команду. Швидкість, гроші, успіх».

Для кого курс: власники підприємств, виконавчі директори, керівники департаменту персоналу.

Тривалість курсу: 13 уроків по 30 хвилин.

Вартість курсу: 14.000 грн антикризова ціна 5.000 грн.

Як проходить навчання: Учасник дивиться відео. Після робить самостійну роботу, яка в себе включає відповіді на питання і практичні завдання. Відправляє відповіді перевіряючому, який підтверджує виконання завдання і розуміння матеріалу.

Теми курсу:

  • Швидкість. Чому це основний фактор, що впливає на дохід компанії. Як знайти "вузькі горлечка", що уповільнюють швидкість компанії.
  • Швидкі і повільні співробітники.
  • Що робити з повільними співробітниками. Як просто звільнити проблемного співробітника. Як підняти швидкість повільного але старанному.
  • Як працювати з швидкими співробітниками. Як утримувати їх від догляду.
  • Чому йдуть хороші співробітники.
  • Співробітники, які могли б піти за вами. Як мотивувати групу.
  • Хто приносить вам гроші. Чи не закон Парето.
  • Основні моменти. Підсумки.

Недавно добавленные

26.05.2020
Чому наші співробітники не виконують плани? Як узгодити плани відділу і співробітника? Що необхідно, щоб ми отримували потрібні результати?
19.05.2020
Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло, на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит на те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.
13.05.2020
Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу. Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?
25.04.2020
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"? На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
24.04.2020
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару». У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені. Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.