Мотивація персоналу за допомогою зарплати
Мотивація персоналу за допомогою зарплати
25.05.2019

На різні хитрощі йдуть керівники. І тімбіллінгі проводять, і на морі співробітників возять. І молоко їм в обід, а проблема залишається.

Ну ось як може конкурувати простий завод в Мелітополі з підприємствами Дніпра? Але ж є ще й підприємства в Польщі, Чехії і, чорт забирай, в Німеччині. З ними як бути?

- Що порадиш мені, Олександр? - заламують руки бізнесмени. Як мені зробити такий тимбилдинг, щоб люди не їхали?
- Піднімайте зарплати, - проста порада.
- А у нас тоді нерентабельне підприємство буде.
- Тоді вам треба бути дуже розумними і швидкими, знаходити технології і бути затребуваними по продукту.

Удосконалювати виробництво і економити на тому, що не дає доходу. І, можливо, це треба було б робити ще років 10 назад. Це як в казці про Алісу: щоб кудись потрапити - треба бігти з усіх сил)

Хоча, непопулярна це думка - підняти зарплату. Простіше безвіз скасувати, та й кріпосне право повернути не завадило б.

Недавно добавленные

26.05.2020
Чому наші співробітники не виконують плани? Як узгодити плани відділу і співробітника? Що необхідно, щоб ми отримували потрібні результати?
19.05.2020
Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло, на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит на те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.
13.05.2020
Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу. Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?
25.04.2020
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"? На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
24.04.2020
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару». У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені. Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.