У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах:
• Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників;
• Ставити їм завдання, контролювати виконання;
• Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія.
Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи:
Є такий закон життя - «Те, на що звертаєш увагу - збільшується в розмірах». Для того, щоб використовувати цей закон для розвитку нашої компанії, ми будемо регулярно звертати увагу на наш прибуток.
Одне з дій, яке ми будемо робити для цього - проведення нарад для відділу продажів.
Часто наради проходять нудно і марно гають час. Ми розглянемо алгоритм з десяти кроків, завдяки яким ваші наради будуть корисними, налаштовує на результат і допоможуть збільшити виконання планів і збільшити дохід компанії.
Припускаємо, що у нас є стандартний відділ продажів, в якому співробітники, щоб зробити продажу роблять наступне:
- роблять дзвінки і зустрічі;
- за результатами зустрічей роблять пропозиції;
- після цього домагаються укладання угоди і отримання грошей.
На нараді будемо обговорювати дві частини по три теми в кожній:
Перевірте себе на шість ознак неефективного директора.
16.07.2020
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.
Пам'ятайте, як кажуть - ось легені здорової людини, а ось легені курця.
Деякий час назад я почав помічати, що те саме відбувається з клієнтами. Є здорові клієнти - вони купують багато, платять відразу, не торгуються. А якщо і торгуються, і платять з відстрочкою, то все одно нам досить для того, щоб в компанії водилися і обороти, і прибуток. Тому що без прибутку наші компанії не можуть розвиватися. Без прибутку у нас не буде здібних працівників. Без прибутку ми збанкрутуємо.
Канбан - це система організації виробництва і постачання, що дозволяє реалізувати принцип «точно в строки». Слово «Канбан» по-японськи означає «рекламний щит, вивіска» (японською 看板)
Виглядає він, як таблиця, у якій стовпці - це етапи виробничого процесу. І в цих стовпцях у нас розташовуються проекти, які ми зараз виробляємо.
Наприклад, як це може виглядати для роботи продавців, щоб вони точно бачили, на якій стадії знаходяться переговори:
Час від часу під час консалтингу піднімаються одні і ті ж скарги у бізнесменів:
- Продавці не продають.
- Виробничники не виробляють.
- Керівники не керують.
Ну і так далі .
Ми всі бачили компанії, які працюють - як годинник.
І ми всі бачили компанії, які працювали, як зламаний годинник.
Давайте поспілкуємось про те, як нам «полагодити» те, що погано працює у нас в бізнесі, або поліпшити те, що працює добре.
Постановка і контроль завдань підлеглим - вічне прокляття або казкове задоволення?
Двісті років тому працювати керівником було набагато простіше - комунікація поштовими голубами, кур'єрська пошта з казаком або королівськими бігунами, на крайній випадок залита сургучом пляшка, кинута в море. Та й все.
Сто років тому було трохи складніше - було розроблено телефон, телеграф. Почали слати один одному каблограми і таке ішне.
Зараз все швидше в сто раз.
Завдяки тому, що можна майже миттєво зв'язатися з підлеглим через месенджери типу Viber, WhatsApp, Telegram, або навіть через динозаврів Skype і ICQ, у керівника виникає ілюзія повного контролю.
- Як ви ставите завдання співробітникам? - питаю я....
Як же мені шкода керівників. Таких керівників, які вечорами сидять допізна, щоб зробити роботу до ранкового приходу своїх співробітників. Вони несуть свою ношу керівника з втомленим приреченням всього єврейського народу в очах, адже - вони керівники. Вже 21.00, 22.00, опівночі, але вони ретельно працюють, адже роботу комусь треба зробити.