Філософія оргсхеми. частина 4
11.01.2020
У цій статті ми розглянемо такий рівень усвідомлення на оргсхемі, як - РОЗПІЗНАВАННЯ. У нас вже є ідея бізнесу (ДЖЕРЕЛО), є юридична та інша захищеність (ІСНУВАННЯ), є директор, який займається оперативною роботою (СТАНУ), і наступний етап - це персонал. Персоналом зазвичай займається відділ Найма.
Філософія оргсхеми. Частина 3.
10.01.2020
Коли ми розглядаємо всю діяльність компанії, то дивимося на той стан, який відповідає цій діяльності. Що людина усвідомлює, або повинна усвідомлювати, коли нею займається. У третій частині ми розглянемо важливий вид діяльності, який знаходить своє відображення на оргсхеми будь-якої компанії - це поточна операційна робота виконавчого директора.
Філософія оргсхеми. Частина 2.
09.01.2020
Після того, як засновник став джерелом ідеї бізнесу, настає наступний стан, про який досить часто керівники забувають. І це наступний стан - Існування.
Філософія оргсхеми
08.01.2020
Коли в компанії працює кілька десятків або сотень, або тисяч співробітників, то компанії потрібна організуюча схема. Це не просто примха, чи данина моді, - це інструмент управління керівника.
Стратегічне планування. Частина 5
26.12.2019
У минулих розсилках ми розглядали, що необхідно робити, якщо прибуток зростає або падає, трохи або сильно. Давайте розглянемо ситуацію, коли у вас бізнес на межі зникнення, або вже за межею - коли ваші доходи сильно менше витрат, настільки менше, що підприємство вже практично закрилося.
Стратегічне планування. Частина 4.
23.12.2019
У попередніх статтях ми розібрали, що керівнику робити, якщо прибуток трохи впав або виріс, або сильно виріс. У цій статті ми розберемо, що робити, якщо вам не пощастило, і у вас прибутки впали сильно, як на графіку. Такий стан в Hubbard Management System називається «Небезпека». Якщо ваші показники впали дуже сильно. Звичайно, було б правильніше реагувати на падіння на самому початку року, як тільки падіння почалося. Тому що зараз вже може бути пізно щось змінювати, якщо у вас на початку року почалась «пожежа» на підприємстві, то за десять - дванадцять місяців там вже може залишитися попелище.
Як позбутись рутини
23.12.2019
Коли справи йдуть добре, і бізнес росте, то власники компаній починають замислюватися про те, як же їм зробити бізнес таким, щоб не дзвонили два телефони одночасно, не пищав постійно Skype, Viber і WhatsApp. Менеджери з персоналу мріють, щоб в компанію приходили тільки навчені професіонали на звичайну, а не захмарну зарплату. Читати далі...
Стратегічне планування. Частина 3.
18.12.2019
У попередніх статтях ми розібрали, що керівнику робити, якщо доходи злегка зросли або злегка впали. У цій статті ми розберемо, що робити, якщо ви з тих небагатьох щасливчиків, у яких у 2017 році бізнес різко виріс. У кожної людини своє поняття про різкість, але давайте приймемо, що зростання в 3-4 рази - це досить різко. Наприклад, як на графіку. Кожен керівник знає пару-трійку прикладів, коли різке зростання компанії - це дуже погано. Тому що це погано закінчується. Не завжди, але приклади-то є! Давайте подивимося, які треба робити кроки, щоб вашу компанію в разі такого різкого зростання не розірвало, як хом'ячка від краплі нікотину :).
Стратегічне планування. Частина 2.
16.12.2019
У минулій статті ми розібрали, що робити керівнику компанії, якщо його показники за рік виросли. Тепер давайте подивимося, що можна зробити, якщо раптом ситуація не така райдужна, а зовсім навпаки - сумна: прибуток впав. Для такої ситуації в Hubbard Management System є «Формула надзвичайного стану». Вона складається з п'яти кроків, які необхідно робити послідовно, не пропускаючи.
Як структурувати свій бізнес
11.12.2019
Є вісім кроків, які необхідно виконати керівникові для того, щоб структурувати свій бізнес. У даній статті ви дізнаєтеся про те, чим структурний бізнес відрізняється від хаотичного. І зможете зробити конкретні дії для того, щоб виправити свою компанію і поставити її на рейки системності