Ефективна нарада за 10 хвилин
Ефективна нарада за 10 хвилин
10.09.2020

Є такий закон життя - «Те, на що звертаєш увагу - збільшується в розмірах». Для того, щоб використовувати цей закон для розвитку нашої компанії, ми будемо регулярно звертати увагу на наш прибуток.

Одне з дій, яке ми будемо робити для цього - проведення наради для відділу продажів.

Часто наради проходять нудно і марно. Ми розглянемо алгоритм з десяти кроків, завдяки яким ваші наради будуть корисними, налаштовує на результат і допоможуть збільшити виконання планів і збільшити статки компанії.

Припускаємо, що у нас є стандартний відділ продажів, в якому співробітники, щоб зробити продаж, роблять наступне:

- роблять дзвінки і зустрічі;

- за результатами зустрічей роблять пропозиції;

- після цього домагаються укладання угоди і отримання грошей.

На нараді будемо обговорювати дві частини по три теми в кожній:

Звіт за вчора

План на сьогодні

1

Скільки було зустрічей / дзвінків

Скільки планується зустрічей / дзвінків

2

На яку суму зроблено замовлень

На яку суму планується зробити замовлень

3

Який дохід був отриманий

Який дохід буде отриманий

Правила наради наступні:

Кожен співробітник перед нарадою заповнює своїми даними таблицю на гугл-диску (шаблон-зразок ви можете отримати, заповнивши форму внизу статті) - підсумки за минулий день. Він робить це особисто. Щоб він бачив і контролював сам свої результати. І щоб він плани свої теж бачив, і розумів, що від нього на цьому тиждні очікується.

1. Час наради - ранок, початок робочого дня.

2. Тривалість наради - по 5 хвилин на кожного співробітника, і ще 10 хвилин на тренування.

3. На час наради не призначається ніяких зустрічей, дзвінків, відсутностей. Нарада - найголовніше зараз. Все вимикають свої слухавки, прибирають вібро-режим і так далі. Нікого не повинно нічого відволікати. Якщо слухавку все-таки необхідно піднімати завжди, то її віддають секретарю, офіс-менеджера або будь-якому співробітнику, хто не входить до відділу продажів. І коли йде дзвінок, він піднімає слухавку, дізнається - хто дзвонить і з яким питанням, записує інформацію, і каже, що за 30 хвилин зателефонують.

4. Кожен продавець по черзі звітує по результатам минулого дня і доповідає про план на сьогодні. Може коротко прокоментувати або похвалитися успіхом, якщо він є.

5. На одного співробітника витрачається не більше п'яти хвилин.

6. Звіт починається з самого «зеленого» співробітника і поступово переходимо до «суперменів» відділу. Щоб не було соромно новачкові розповідати про те, як він продав на тисячу гривень, а перед цим його колега розповів, як він продав на п'ятсот тисяч гривень.

7. Успіхи співробітників заохочуємо оплесками. Кожному приємно купатися в променях слави :)

8. Коли у співробітника є якесь досягнення - укладений контракт, отриманий аванс, то керівник може поставити запитання "що тобі допомогло укласти контракт" або "яка дія було успішною", щоб співробітник зміг сам поміркувати і розповісти - що йому допомогло. Це успішна дія для підвищення професіоналізму відділу продажів - сам співробітник починає аналізувати свої дії, і розуміє - що ж було дійсно добре. І інші теж чують про його успішну дію і можуть її теж застосувати.

9. В кінці керівник підводить загальний підсумок відділу за вчорашній день, і оголошує загальний план на поточний день.

10. Після цього керівник відділу оголошує тренування на 10 хвилин. Продавці розподіляються на пари і тренують ту навичку, яку оголосив керівник. Наприклад:

  • Здатність легко справлятися із запереченням «Це дорого»;
  • Вміння «смачно» презентувати продукт;
  • Здатність правильно поставити питання, щоб безпомилково кваліфікувати клієнта;
  • І так далі...

Такі наради співробітникам подобаються. Вони з задоволенням в них беруть участь. Після кожної такої наради їх мотивація і компетентність ростуть.

Бажаю вам, друзі, збільшити доходи завдяки цій статті.

Якщо раптом вам необхідний шаблон операційного звіту для відділу продажів, то заповніть форму:

 

Недавно добавленные

22.06.2021
Щоб ви могли самі собі відповісти чесно на питання, на якому етапі перебуває будівництво вашого бізнесу, дайте собі відповідь на питання, ставлячи «+», якщо відповідь позитивна, і «-», якщо відповідь негативна:
17.06.2021
Не є таємницею, що співробітники в компаніях працюють не тільки через гроші. І люди можуть працювати швидко і якісно, а можуть повільно і з браком. І більше грошей на зарплатню не означає більш ефективної роботи. Ще за радянських часів був феномен стахановського руху. Коли люди працювали, видаючи в кілька разів більше результат, ніж від них очікувалося. Який може бути додатковий мотив у співробітника, крім грошей - виконувати плани, давати результати краще, ніж очікується?
15.06.2021
Під час консалтингу часто чую від різних керівників проблеми перевтомлення керівників. Наприклад, є у мене один знайомий бізнесмен, нехай його звуть Михайлом (наприклад). І скаржиться мені Михайло на те, що немає на ринку праці нормальних продавців. Тому він сам постійно занурюється в продажі і з ранку до ночі не має спокою Читати далі...
09.06.2021
Коли ми пишемо професійні інструкції, то час від часу зіштовхуємось із таким кутом зору – «навіщо потрібні скрипти – це тільки робить роботів із працівників». З одного боку – це так і є. Час від часу мені дзвонять різні люди і намагаються щось продати, і я із легкою зацікавленістю слухаю, як вони мені щось розповідають або відповідають на запитання. І тут буває два варіанти – я запитую або розповідаю щось нестандартне – і людина зі мною спілкується нормально і ми до якоїсь згоди доходимо. Або я запитую щось нестандартне, і продавець, таке враження, як перечіплюється через нього, і далі все летить шкереберть.
31.05.2021
5 порад, які стануть в нагоді будь-якому бізнес-диверсанту. Що робити, щоб зруйнувати свою компанію гарантовано за 1 місяць.