Філософія оргсхеми. Частина 3.
Філософія оргсхеми. Частина 3.
10.01.2020

Коли ми розглядаємо всю діяльність компанії, то дивимося на той стан, який відповідає цій діяльності. Що людина усвідомлює, або повинен усвідомлювати, коли нею займається.

У третій частині ми розглянемо важливий вид діяльності, який знаходить своє відображення на оргсхеми будь-якої компанії - це поточна операційна робота виконавчого директора.

Щоб краще собі зрозуміти, як вона виглядає, уявімо ситуацію, яка могла б бути, наприклад, років двісті тому.

Ви - купець, який купує товари в одному місці і продає в іншому. Природно, з прибутком. Купуєте ви в молодому південному містечку, який зовсім недавно народився, і царською волею стало називатися Одесою. У цьому місті Ви купуєте те, чого там багато, тому ціна дешева. Наприклад, зерно. І продавати плануєте в Туреччині, яка знаходиться з іншого боку Чорного моря. Землі там посушливі, тому хліба там мало, і ціна на зерно висока.

Гроші є, тому ви купуєте собі корабель, набираєте матросів, завантажуйте в трюми мішки з товаром. Але капітанського патенту у вас немає, тому ви кидаєте клич і берете на роботу ще й капітана. Самі плануєте перебувати у себе в конторі на березі, управляти діяльністю віддалено.

І ось - перший момент, коли цей новий капітан по просолених дошках трапу піднімається на борт вашої шхуни. Що цей капітан буде робити в першу чергу?

Якщо це розумний і досвідчений капітан, а інший вам не потрібен, то він вишикує команду, познайомиться з ними, подивиться на їх стан - хто тверезий, хто п'яний, хто здоровий і міцний, хто хворий і немічний, хто досвідчений, а хто новачок у морі.

Потім він піде знайомитися з кораблем - подивиться стан, в якому знаходиться такелаж (все мотузяне оснащення судна), як там дерев'яні борти, чи немає гнилі. В якому стані трюм і вантаж в ньому. І таке інше.

Потім, вийшовши в море, капітан буде намагатися підтримувати і покращувати стан ввіреного йому судна. Щоб прийти в потрібний порт вчасно, зберігши і, по можливості, поліпшивши стан всього, чого він керівник.

Точно так само і на підприємствах в наш час: хороший виконавчий директор стежить за станом справ в компанії і намагається поліпшити всі показники.

Тому, стан виконавчого директора так і звучить: СТАНИ. У множині. І якщо наш Виконавчий Директор стежить за ними, і покращує їх, то що нам ще від нього треба, правда?

Недавно добавленные

26.05.2020
Чому наші співробітники не виконують плани? Як узгодити плани відділу і співробітника? Що необхідно, щоб ми отримували потрібні результати?
19.05.2020
Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло, на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит на те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.
13.05.2020
Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу. Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?
25.04.2020
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"? На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
24.04.2020
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару». У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені. Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.