Філософія оргсхеми. Частина 5. Спілкування.
Філософія оргсхеми. Частина 5. Спілкування.
08.03.2020

У кожній компанії є співробітник або відділ, що відповідає за комунікацію. Хтось повинен піднімати слухавку, коли дзвонять клієнти. Хтось повинен перевіряти корпоративний ящик електронної пошти. Хтось повинен приймати посилки від кур'єра.

Немає більш сумно картини, коли директор з конвертом в руках шукає очима - кого б із співробітників відправити на пошту.

Для цього в компанії і заводять секретарів, а в маленькій компанії - офіс-менеджера. Функції його часто розпливчасті - все робити, що усі інші скажуть.

Але якщо ми будемо точніше, і скажімо, що характеристика співробітника відділу комунікацій - СПІЛКУВАННЯ, то тоді нам буде зрозуміліше, за що він відповідає. Все, що стосується спілкування: співробітники між собою, співробітники і клієнти, директор і співробітники.

Якщо ми подивимося на все, що може полегшити спілкування або погіршити його, то зауважимо, що:

  • Якщо ніхто не простежив, щоб у нас працював телефон, то спілкування з клієнтами погіршиться.
  • Якщо ніхто не простежив, щоб у нас працював інтернет - те ж саме.
  • Якщо ніхто не зустрічає кур'єра або відвідувача, то починаються труднощі зі спілкуванням.
  • І так далі.

 

Виходить, що у функції відділу комунікацій можна написати:

  • Зустріч і розподіл відвідувачів;
  • Отримання і переадресація телефонних дзвінків;
  • Відповіді на електронну пошту;
  • Відправка будь-якої кореспонденції;
  • Контроль роботи всіх комп'ютерів, програм, оргтехніки;
  • Контроль працездатності всіх мереж комунікації - інтернет, телефон;
  • Забезпечення наявності канцтоварів, необхідних бланків і так далі;
  • Передача розпоряджень від керівників до підлеглих;
  • Прискорення ліній комунікацій;
  • Добудовування ліній комунікацій там - де це необхідно.
  • Так навіть забезпечити чай-каву для клієнта - це теж покращує спілкування.

Подивіться, друзі, що робить ваш відділ комунікацій (якщо він у вас є).

І, якщо бачите, що вам не завадить розробити з вашими керівниками оргсхему для вашого бізнесу - то переходите за посиланням

Недавно добавленные

25.06.2020
Час від часу під час консалтингу піднімаються одні і ті ж скарги у бізнесменів: - Продавці не продають. - Виробничники не виробляють. - Керівники не керують. Ну і так далі .
23.06.2020
Ми всі бачили компанії, які працюють - як годинник. І ми всі бачили компанії, які працювали, як зламаний годинник. Давайте поспілкуємось про те, як нам «полагодити» те, що погано працює у нас в бізнесі, або поліпшити те, що працює добре.
09.06.2020
Постановка і контроль завдань підлеглим - вічне прокляття або казкове задоволення? Двісті років тому працювати керівником було набагато простіше - комунікація поштовими голубами, кур'єрська пошта з казаком або королівськими бігунами, на крайній випадок залита сургучом пляшка, кинута в море. Та й все. Сто років тому було трохи складніше - було розроблено телефон, телеграф. Почали слати один одному каблограми і таке ішне. Зараз все швидше в сто раз. Завдяки тому, що можна майже миттєво зв'язатися з підлеглим через месенджери типу Viber, WhatsApp, Telegram, або навіть через динозаврів Skype і ICQ, у керівника виникає ілюзія повного контролю. - Як ви ставите завдання співробітникам? - питаю я....
04.06.2020
Як же мені шкода керівників. Таких керівників, які вечорами сидять допізна, щоб зробити роботу до ранкового приходу своїх співробітників. Вони несуть свою ношу керівника з втомленим приреченням всього єврейського народу в очах, адже - вони керівники. Вже 21.00, 22.00, опівночі, але вони ретельно працюють, адже роботу комусь треба зробити.