Як перевірити корисність співробітника
Як перевірити корисність співробітника
19.05.2020

Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.

І ось тут головне завдання, яке ставить життя перед живими людьми - мати стільки грошей, щоб вистачало на все забаганки. Адже ще дружина просить нові чобітки, і дочка нову мобілку. А синові треба оплатити навчання в універі і так далі. Як на це все заробити?

Найпростіший спосіб, яким користуються багато співробітників - приходять до шефа і кажуть: «підійміть мені зарплату». Або «Зараз за такі гроші ніхто вже не працює». Або «мені на життя не вистачає». Або «мені дітей треба годувати якось». І так далі, самі багато разів таке чули.

Це найпопулярніший спосіб. І найтупіший. Так життя не працює. Так можна або роботу втратити, або в поганий настрій керівника завести. Я до сих пір пам'ятаю, як в 2008 до мене приходив один з непоганих співробітників з пропозицією підняти зарплати йому і іншим співробітникам. Хоча у нього і так виходила вкрай хороша зарплата - істотно вище ринкової. При цьому мотивував він це тим, що ми, засновники і так багато заробляємо і треба ділитися з співробітниками, які роблять всю роботу.

Ми йому запропонували найпростіший варіант підйому зарплати - зайняти більш відповідальну посаду. Він був старшим аніматором, а ми запропонували йому стати координатором одного з напрямків. І зарплата відразу на 30% більше. Або навіть керівником проекту, зарплата на 50% більше. Правда, потрібно працювати трохи більше. І відповідальність вище. І по шапці стукають частіше. Але і поваги більше.

Але він не хотів більше грошей заробляти, працюючи на більш відповідальній посаді. Хотів просто більше ОТРИМУВАТИ, роблячи те саме.

Результат вийшов абсолютно негативний - зарплатню ми йому не підняли, і далі якось співпраця не склалося.

А була у нас інша співробітниця. Яка не просив підняти їй зарплатню. Але просила більше роботи, а то «я вже усе зробила, що ще треба робити». Вона просто ХОТІЛА працювати. І ніколи не відмовлялася від більшої роботи, більшої відповідальності. І пахала, як кінь Прежевальского. І час від часу її зарплата зашкалювала конкретно. Можна було недорогий автомобіль купити на місячну зарплату. Цю співробітницю ми цінували дуже сильно. І завжди йшли їй назустріч, якщо щось їй було треба - виїхати на пару тижнів в турпоїздку або батькам допомогти в робочий день.

Таких співробітників, які кажуть - дайте мені більше роботи - мало. Таких - потрібно цінувати, пестити і леліяти.

І дуже я б хотів, щоб дітям в школі вчителі втілювали таку думку: «хочеш багато заробляти - багато працюй»!

Тому що якщо дитині в школі кажуть «хочеш багато заробляти - добре влаштуйся», то у нас, керівників, потім проблема. Таких дітей потім треба переучувати.

Для того, щоб глибше розібратися з цією темою, друзі, ми проводимо Вебінар 20.05 о 16.00

Тема вебінару: "Як протистояти маніпуляціям в своєму бізнесі".

Ви дізнаєтеся:

  • Як розпізнавати маніпуляторів і руйнівників;
  • Як протистояти прихованим маніпуляціям;
  • Як розпізнавати і прибирати з компанії «підкилимні» ігри;
  • Як знаходити слабких, але замаскованих співробітників і керівників;
  • Як зберегти продуктивних співробітників серед «гадюк».

Ви навчитеся:

  • Технології проведення розслідувань;
  • Технології розв'язання конфліктів.

В кінці вебінару ви отримаєте:

  • Чек-ліст з безпеки бізнесу на 100 пунктів;
  • Чек-ліст для вирішення конфліктів в компанії;

Вартість участі 350 грн. 

Посилання для оплати і реєстрації:

Недавно добавленные

27.10.2020
Кожен, хто вчив співробітників знає, що з першого разу не всі запам'ятають 100500 ваших слів. Я вже мовчу про алгоритми, технічні етапи, обов'язкові регламенти та елементарні правила. І вам доведеться повторювати кілька разів одне і те ж саме, при цьому потім людина все одно має великий шанс помилитися. Крім того, ваш час має свою ціну, і дуже прикро навчати стажера тижні три, а він потім не виходить на роботу одним похмурим ранком.
07.10.2020
Час від часу мене люди ставлять в тупик питанням: - А чим ви в БізнесФорвард взагалі займаєтеся? Ми тут працюємо-працюємо, створюємо-створюємо. А про нас чомусь не кричать з усіх прасок, як про кандидатів в депутати. Звичайно, ті, кому ми дійсно потрібні, про БізнесФорвард знають, це без питань.
02.10.2020
Як турбота про клієнта збільшує прибуток компанії. Розмовляю з одним маркетологом. Питаю його, де він друкує свої матеріали. Він називає друкарню, неважливо яку, наприклад - Алладін принт. Я кажу: - Чому там? Ця друкарня ж не найдешевша?
21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи: