Як перевірити корисність співробітника
Як перевірити корисність співробітника
19.05.2020

Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.

І ось тут головне завдання, яке ставить життя перед живими людьми - мати стільки грошей, щоб вистачало на все забаганки. Адже ще дружина просить нові чобітки, і дочка нову мобілку. А синові треба оплатити навчання в універі і так далі. Як на це все заробити?

Найпростіший спосіб, яким користуються багато співробітників - приходять до шефа і кажуть: «підійміть мені зарплату». Або «Зараз за такі гроші ніхто вже не працює». Або «мені на життя не вистачає». Або «мені дітей треба годувати якось». І так далі, самі багато разів таке чули.

Це найпопулярніший спосіб. І найтупіший. Так життя не працює. Так можна або роботу втратити, або в поганий настрій керівника завести. Я до сих пір пам'ятаю, як в 2008 до мене приходив один з непоганих співробітників з пропозицією підняти зарплати йому і іншим співробітникам. Хоча у нього і так виходила вкрай хороша зарплата - істотно вище ринкової. При цьому мотивував він це тим, що ми, засновники і так багато заробляємо і треба ділитися з співробітниками, які роблять всю роботу.

Ми йому запропонували найпростіший варіант підйому зарплати - зайняти більш відповідальну посаду. Він був старшим аніматором, а ми запропонували йому стати координатором одного з напрямків. І зарплата відразу на 30% більше. Або навіть керівником проекту, зарплата на 50% більше. Правда, потрібно працювати трохи більше. І відповідальність вище. І по шапці стукають частіше. Але і поваги більше.

Але він не хотів більше грошей заробляти, працюючи на більш відповідальній посаді. Хотів просто більше ОТРИМУВАТИ, роблячи те саме.

Результат вийшов абсолютно негативний - зарплатню ми йому не підняли, і далі якось співпраця не склалося.

А була у нас інша співробітниця. Яка не просив підняти їй зарплатню. Але просила більше роботи, а то «я вже усе зробила, що ще треба робити». Вона просто ХОТІЛА працювати. І ніколи не відмовлялася від більшої роботи, більшої відповідальності. І пахала, як кінь Прежевальского. І час від часу її зарплата зашкалювала конкретно. Можна було недорогий автомобіль купити на місячну зарплату. Цю співробітницю ми цінували дуже сильно. І завжди йшли їй назустріч, якщо щось їй було треба - виїхати на пару тижнів в турпоїздку або батькам допомогти в робочий день.

Таких співробітників, які кажуть - дайте мені більше роботи - мало. Таких - потрібно цінувати, пестити і леліяти.

І дуже я б хотів, щоб дітям в школі вчителі втілювали таку думку: «хочеш багато заробляти - багато працюй»!

Тому що якщо дитині в школі кажуть «хочеш багато заробляти - добре влаштуйся», то у нас, керівників, потім проблема. Таких дітей потім треба переучувати.

Для того, щоб глибше розібратися з цією темою, друзі, ми проводимо Вебінар 20.05 о 16.00

Тема вебінару: "Як протистояти маніпуляціям в своєму бізнесі".

Ви дізнаєтеся:

  • Як розпізнавати маніпуляторів і руйнівників;
  • Як протистояти прихованим маніпуляціям;
  • Як розпізнавати і прибирати з компанії «підкилимні» ігри;
  • Як знаходити слабких, але замаскованих співробітників і керівників;
  • Як зберегти продуктивних співробітників серед «гадюк».

Ви навчитеся:

  • Технології проведення розслідувань;
  • Технології розв'язання конфліктів.

В кінці вебінару ви отримаєте:

  • Чек-ліст з безпеки бізнесу на 100 пунктів;
  • Чек-ліст для вирішення конфліктів в компанії;

Вартість участі 350 грн. 

Посилання для оплати і реєстрації:

Недавно добавленные

26.05.2020
Чому наші співробітники не виконують плани? Як узгодити плани відділу і співробітника? Що необхідно, щоб ми отримували потрібні результати?
13.05.2020
Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу. Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?
25.04.2020
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"? На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
24.04.2020
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару». У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені. Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.
18.04.2020
Як виглядає організуюча схема? З чого вона складається? Шаблон оргсхеми (зразок оргсхеми)