Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару».
У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені.
Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.
Раніше з декількома будівними компаніями такий спосіб у нього працював. Але в даному випадку вийшов прокол. Тому що керівник підрядної організації ринкові ціни знав, і не вірив в те, що за ціною нижче за ринок можна щось купувати хорошої якості і з своєчасною доставкою, тому від такої угоди відмовився.
Але конкурент не заспокоївся. Ламати - так ламати. І зв'язався з власником компанії - одним київським політиком. І сказав, що його керуючому в Одесі недобросовісний продавець дає відкат (чого не було насправді), і тому фірма зазнає збитків, не купуючи цеглу у нього за нижчою ціною.
Власник приїхав в Одесу з інспекцією, щоб особисто розібратися з ситуацією. І призначив зустріч цій жінці.
Я - консультант по технології управління, заснованої на роботах американського філософа Л. Рона Хаббарда. У його роботах є точна технологія, як справлятися з чорною пропагандою. Наприклад, є спосіб, який називається «мертвий агент». Коли ми дізнаємося - хто джерело чорного піару, то спростовуємо якесь одне його висловлювання, яке нам легше всього спростувати. Тим самим ми добиваємося того, що все, що виходило з цього джерела - перестає сприйматися людьми.
Моя подруга знала одну компанію, в яку зайшов цей конкурент з ціною нижче ринку, і потім через місяць просто підняв ціни - при чому вище, ніж середня ціна на ринку. Я попросив зателефонувати цим людям, і записати на диктофон (з їх дозволу, звісно) - цю історію, а потім прослухати запис з тим забудовником.
Вона так і зробила, і потім спокійно пішла на зустріч з власником будівельної компанії, дала послухати записану розмову, після чого продовжила працювати з цім підприємством до самого кінця будівництва. Входу конкуренту туди з тих пір не було за будь-яких обставин.
Так правильне застосування технології залагодження чорної пропаганди збільшує лояльність наших клієнтів.
Раджу, якщо у вас є друзі, які страждають від нечесних нападів – розкажіть їм цю історію, бо це може врятувати їм контракти, бізнес, сім’ї тощо.
Ну а про вас коли-небудь поширювали брехливу негативну інформацію? Або вам пощастило, і ворогів у вас немає?)
Якщо потрібна порада або допомога, напишіть мені.