Як протистояти маніпуляціям в своєму бізнесі
Як протистояти маніпуляціям в своєму бізнесі
13.05.2020

Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу.

Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?

Звичайно, причини звільнення здібних людей з наших компаній є різні. Наприклад, сімейні обставини, здоров'я або ще щось об'єктивне.

Гірше, коли цю людину «з'їдають» в колективі. Або навіть ми самі звільняємо, тому що хтось щось нам сказав погане про цю людину.

Приклади, які я бачив в компаніях:

1. У відділ закупівель приходить співробітниця, починає працювати, роблячи за день роботи, як два «стареньких» працівника у відділі. І в кінці місяця начальник відділу каже директору: «Ну, вона слабенька така, мабуть - такий співробітник нам не потрібен». І директор прибирає новачка з компанії. Нероби залишилися.

2. Співробітник відділу продажів бачить порушення технології роботи відділу різними співробітниками і повідомляє їм про це. Починається конфлікт, адже там старенькі і дуже досвідчені співробітники. «Та ти хто такий» і таке інше. Співробітник  знизує плечима і йде з відділу. Продажі падають на 50%. Як потім порахували, він один робив роботи стільки ж, скільки решта п'ять чоловік. Просто у відділі було не прийнято рахувати результат кожного окремо. Вони працювали «командою».

3. Логісту дають завдання знайти перевізника. Той швидко знаходить, отримує рахунок і передає на оплату. Закупник випадково дізнається ціну перевезення, наводить довідки, і з’ясовує, що ця послуга у перевізника коштує на 1000 доларів дешевше. Закупник повідомляє про ситуацію в службу безпеки. Служба безпеки починає службове розслідування ПРОТИ закупника. Той, саркастично посміхаючись, звільняється.

4. Головний бухгалтер компанії дуже зайнятий своєю працею. На його робочому столі завжди гори документів. У нього завжди немає на інших часу. Правда в звітах регулярно є помилки, та й віддаються вони завжди із запізненням, він цурається інших співробітників, не дотримується правил і графіка роботи компанії. На питання директора по обліку він закочує очі, зітхає і каже: «Ну, мені що, вам всю бухгалтерію пояснити»? Запрошується зовнішній аудитор для перевірки ведення обліку, і на наступний день бухгалтер не виходить на роботу, не бере трубку телефону і видаляє свій профіль з Фейсбук. Результати аудиту свідчать, що бухгалтер за півроку роботи вкрав у 10 разів більше своєї зарплати.

Прості рекомендації: 

1. Коли ви чуєте щось негативне про співробітника, просить докази. Влаштовуйте «очну ставку». Чуємо щось негативне про співробітника, якого зараз немає поруч, перериваємось на хвилину і викликаємо його. Потім просимо повторити. Або показати докази. Немає доказів - пише доповідну записку з копією на того співробітника.

- «Вчора Петро лаявся з клієнтом», - каже нам Василь, сидячи у вас в кабінеті. 

- «Он воно як. Хвилинку. Алло, Петро, зайди до мене в кабінет ». І коли Петро прийшов: «Повтори ще раз, що вчора робив Петро»?

І найчастіше з’ясовується, що Петро не лаявся, а лаявся клієнт, що Петро його залагоджував, і залагодив, і клієнт пішов щасливий. Привід для лайки клієнта зробив Василь. І тільки на такій «очній ставці» ви зможете з’ясувати якусь правду. 

Слова, на які варто звертати увагу, як на застережливий гудок потягу: «Завжди», «Ніколи», «Постійно». Усі інші узагальнення. 

«Вона завжди спізнюється», «Він постійно грубить клієнтам». «Вона ніколи не виконувала план». «Вони завжди помиляються з відправленнями». І коли ви проведете розслідування, то виявиться, що це було тільки раз і вже досить давно, ще на початку роботи в компанії. А якщо ви подивіться на кількість помилок того, хто нападає, то виявиться, що у нього воно істотно вище середнього. Та він чемпіон по помилках!

 

Для того, щоб глибше розібратися з цією темою, друзі, ми проводимо Вебінар 20.05 о 16.00

Тема вебінару: "Як протистояти маніпуляціям в своєму бізнесі".

Ви дізнаєтеся:

  • Як розпізнавати маніпуляторів і руйнівників;
  • Як протистояти прихованим маніпуляціям;
  • Як розпізнавати і прибирати з компанії «підкилимні» ігри;
  • Як знаходити слабких, але замаскованих співробітників і керівників;
  • Як зберегти продуктивних співробітників серед «гадюк».

Ви навчитеся:

  • Технології проведення розслідувань;
  • Технології розв'язання конфліктів.

В кінці вебінару ви отримаєте:

  • Чек-ліст з безпеки бізнесу на 100 пунктів;
  • Чек-ліст для вирішення конфліктів в компанії;

Вартість участі 500 350 грн. 

 Посилання для оплати і реєстрації:

Недавно добавленные

21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи:
10.09.2020
Є такий закон життя - «Те, на що звертаєш увагу - збільшується в розмірах». Для того, щоб використовувати цей закон для розвитку нашої компанії, ми будемо регулярно звертати увагу на наш прибуток. Одне з дій, яке ми будемо робити для цього - проведення нарад для відділу продажів. Часто наради проходять нудно і марно гають час. Ми розглянемо алгоритм з десяти кроків, завдяки яким ваші наради будуть корисними, налаштовує на результат і допоможуть збільшити виконання планів і збільшити дохід компанії. Припускаємо, що у нас є стандартний відділ продажів, в якому співробітники, щоб зробити продажу роблять наступне: - роблять дзвінки і зустрічі; - за результатами зустрічей роблять пропозиції; - після цього домагаються укладання угоди і отримання грошей. На нараді будемо обговорювати дві частини по три теми в кожній:
16.07.2020
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.
09.07.2020
Пам'ятайте, як кажуть - ось легені здорової людини, а ось легені курця. Деякий час назад я почав помічати, що те саме відбувається з клієнтами. Є здорові клієнти - вони купують багато, платять відразу, не торгуються. А якщо і торгуються, і платять з відстрочкою, то все одно нам досить для того, щоб в компанії водилися і обороти, і прибуток. Тому що без прибутку наші компанії не можуть розвиватися. Без прибутку у нас не буде здібних працівників. Без прибутку ми збанкрутуємо.