У системному бізнесі є чітка ієрархія: є керівник, є співробітник. І керівник знає, хто його співробітники, а співробітники знають, хто у них керівник. Це означає, що керівник віддає розпорядження своїм безпосереднім співробітникам і він не може віддавати розпорядження чужим співробітникам. У хаотичному бізнесі є керівники, є співробітники, але ніхто точно не знає зі співробітників хто йому керівник. Тому усі керівники можуть віддавати накази усім працівникам.
Особливо, якщо в компанії є декілька рівнів керівництва - наприклад: директор - керівник відділу - працівник. В системному бізнесі директор віддає накази керівникам відділів, а вони віддають накази працівникам. В хаотичному бізнесі директор віддає накази усім.
У структурному бізнесі є письмова комунікація: постановка завдань письмово. Звіти письмово. У хаотичному бізнесі все усно: керівник усно ставить всім завдання, співробітники частину запам'ятовують, частину записують, а частину "забувають". Та й сам керівник пізніше теж багато забуде.
У структурному бізнесі всі функції розділені по підрозділах і кожен співробітник знає, що робить він, а що робить його колега. І ці обов'язки не змішуються. Якщо бухгалтер займається дебіторкою, то продажники не роблять те ж саме. Вони продають. А бухгалтер - навпаки, не продає.
У хаотичному бізнесі всі кажуть - "ми одна команда", тому УСІ роблять УСЕ. І це завжди ХАОС. І це завжди багато зайвих рухів. Керівники віддають розпорядження, які ніким не виконуються ... Співробітники одні розпорядження виконують, інші не виконують ....
У системному бізнесі є чіткі регламенти та правила, які співробітники знають і за цими правилами працюють. І ми знаємо, чого можна очікувати від цих співробітників. У хаотичному бізнесі цього немає! У хаотичному бізнесі ніколи не знаєш, чого очікувати від креативного, зайнятого творчими завданнями співробітника і в якому форматі він видасть результати...
А ось системний бізнес не залежить від окремих людей. У системному бізнесі кожна людина робить свою функцію.І тут немає залежності від здатності працівників: система все одно буде працювати.
У хаотичному бізнесі система зав'язана на 1 - 2 ключових співробітника і якщо раптом з ними щось трапиться, - тоді бізнес можна закривати ...
У системному бізнесі є чіткі правила роботи з фінансами, роботи з матеріалами і ми завжди бачимо прозору картину: скільки ми повинні, скільки нам винні, що продали, чого немає ... Цього немає в хаотичному бізнесі: ми ніколи не знаємо, скільки грошей повинні нам, скільки грошей повинні ми і чому ця машина пішла без оплати клієнтом ..
Якщо Вам необхідна консультація по свому бізнесу - заповніть заявку, і ми зв'яжесось з Вами.