Як позбутись рутини
Як позбутись рутини
23.12.2019

Коли справи йдуть добре, і бізнес росте, то власники компаній починають замислюватися про те, як же їм зробити бізнес таким, щоб не дзвонили два телефони одночасно, не пищав постійно Skype, Viber і WhatsApp.

Менеджери з персоналу мріють, щоб в компанію приходили тільки навчені професіонали на звичайну, а не захмарну зарплату.

Керівники підрозділів сплять і бачать, як їх підлеглі приходять о 8.45, щоб включити комп'ютери і підготуватися до зборів, і в 9.00 у всіх уже є план роботи на день. А після зборів, приблизно о 9.05 кожен втік працювати зі знанням - що ж йому робити весь день і весь тиждень, щоб отримати в кінці місяця потрібний результат. А не як зазвичай, розповідати про несезон, конкурентів, курс валют, президента (підкресліть потрібне самі).

Співробітники теж би хотіли, щоб хтось їм пояснив зрозумілими буквами те, що їм треба робити і ЯК їм це робити, щоб ті самі захмарні плани вже не були такими захмарними.

Ну і як же досягнути усіх цих мрій? Як нам досягти професіоналізму співробітників за нереально короткий час? Як нам зробити, щоб результат був завжди стабільно високим?

А у нас є правильна відповідь - це робочі професійні інструкції. Ми їх називаємо - "шляпа співробітника" (термін взятий з робіт Л. Рона Хаббарда).

Що це таке? Це коротко, зазвичай на сторінок сто дрібним почерком, написані працюючі інструкції. Як до гаджету, який ви купуєте собі. І це текст, написаний простими словами, як в інструкції до конструктора Лего, який ви купуєте своїй дитині.

Не плутайте ці професійні інструкції з їх жалюгідною тупою подобою - посадовими інструкціями. Посадові інструкції потрібні тільки для одного - судового розгляду з підлеглим. Вони ніяк не допомагають працювати. Так що навіть не діставайте їх з верхньої, покритою пилом, полиці, щоб сказати мені: "Олександр, у мене є інструкції".

Як казав Станславскій: «не вірю». Якщо нова людина візьме цю інструкцію і піде з нею на робоче місце, то чи зможе вінвона не ставлячи хмари тупих (на ваш погляд) питань, дати потрібний результат? Відповідайте собі чесно? На жаль, якщо ваша компанія називається не Макдональдс, то навряд чи у вас є такі інструкції. І в цьому проблема масштабування, та й просто зростання, кадрових перестановок, найму, навчання, мотивації.

Мої спостереження показують, що 50% проблем будь-якого бізнесу полягають у відсутності таких інструкцій і відсутності навчання персоналу по використанню таких інструкцій.

Я навіть книгу написав свого часу, щоб допомогти вирішити це питання.

Що має бути в такій інструкції:

1. Мета компанії. Це допомагає мотивації персоналу.


2. Мета посади. Це необхідно, щоб наш співробітник знав, куди йому йти.


3. Цінний кінцевий продукт посади (термін взятий з робіт Л. Рона Хаббарда). Детальніше про нього тут.


4. Статистика посади - кількісне відображення продукту. Скільки співробітник зробив за день, тиждень або місяць.


5. Опис технології його праці: що йому робити кожен день, тиждень, місяць, вранці, в обід, ввечері.


6. Опис кожного процесу його роботи докладно. Щоб міг прочитати і відразу почати робити БЕЗ питань. Наприклад, якщо ваш бухгалтер займається простроченої дебіторкою (а саме бухгалтер повинен її збирати), то повинна бути інструкція - ЯК він це робить, щоб дебіторка зменшувалася до нуля, або щоб її взагалі не було. Якщо ваш продажник повинен знаходити нових клієнтів, то як він це робить? Всі необхідні скрипти від успішних продажників, вся технологія ефективних продажів саме у вашій компанії. Якщо це комірник, то як він оприбутковує товар, видає і так далі.


7. Інструкції від «пожеж». Кожен раз, коли у вас виникає завал, проблема, «пожежа», і ви з ним успішно справляєтеся, то напишіть інструкцію - як в майбутньому від цього позбутися або взагалі не допускати, і вставте в «капелюх» кожному співробітнику, кого це стосується.


8. Перелік пунктів (інструмент з робіт Л. Рона Хаббарда). Це спеціальна послідовність навчання людини. Щоб не було такого, що ви написали інструкцію 100 сторінок, а людина її перегорнув за 10 хвилин, позіхнув і сказав - «так все зрозуміло», і потім пішов і завалив справу) або почав відволікати всіх питаннями, які були описані в його капелюсі .

Якщо раптом вам треба такі інструкції, а самі співробітники писати не можуть, тому що у них «немає часу», а ви теж дуже зайняті, то напишіть нам, у нас є така послуга - коли наш консультант приходить в ваш бізнес і описує такі інструкції . Це недовго, але і недешево. Ми знаємо, куди дивитися, тому робимо свою роботу швидко.

 Заповніть замовлення, щоб з Вами зв'язалися для створення працюючих інструкцій:

Недавно добавленные

26.05.2020
Чому наші співробітники не виконують плани? Як узгодити плани відділу і співробітника? Що необхідно, щоб ми отримували потрібні результати?
19.05.2020
Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло, на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит на те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.
13.05.2020
Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу. Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?
25.04.2020
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"? На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
24.04.2020
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару». У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені. Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.